Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 13:37

Alja schreef:
Miss moet je je eigen gevoel dat niet zo projecteren op Anne, jildau.
Volgens mij ben jij de enigste die er altijd zo boven op zit :)

En volgens mij ben jij de enige die af en toe even langskomt met een k*topmerking. ;)

Zij geeft zelf aan dat ze zich zo onzeker voelt en ik begrijp dat heel goed. Ik zeg wat ik ervan vind en dat ik me ook zo zou voelen in een relatie en dat ik niet tegen dat moeilijke gedoe kan enzovoorts. Daar is het een discussieforum voor toch. Ik denk dat als zij er anders in staat hij haar pijn kan gaan doen en dat zou ik rot vinden. Bedoel het niet verkeerd.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 13:41

Ter verduidelijking en wat achtergrond info van mij: ik ben heel erg gesteld op mijn vrijheid en het kunnen maken van mijn eigen keuzes na een relatie waarin dat heel ver van me weg is gedreven. Ik ben als de dood dat ik die vrijheid weer kwijtraak en mezelf weer in allerlei bochten ga wringen als ik met iemand in een relatie stap. En dat doe ik als ik helemaal gek ben op iemand, want dan doe ik alles voor diegene. Zolang die relatie niet benoemd is, heb ik het gevoel meer onafhankelijk te zijn en op eigen benen te blijven staan, makkelijker mijn eigen keuzes te maken en dicht bij mezelf te kunnen blijven. Weet natuurlijk niet of dat bij de 'vriend' van Anne_bento ook zo is. Maar voor mij dus de reden dat ik zijn redenatie kan volgen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 14:43

Ik vind het wel fijn om jou kijk erop te lezen Jibbel, ik heb totaal geen ervaring met bindingsangst (heb daarentegen dan weer verlatingsangst :+ ) Ik hoor van veel mensen die deze situatie horen: weet je zeker dat hij niet een ander heeft? weet je zeker dat hij niet wacht op wat beters? en dat maakt mij natuurlijk erg onzeker. Want misschien is het zoals hij zegt (en dus ook zoals Jibbel beschrijft), maar misschien hebben die andere mensen wel gelijk, wie zal het zeggen...

Hoe dan ook, ik begrijp hem ergens wel geloof ik ondanks dat ik er heel anders in sta, maar dat ik hem een beetje begrijp betekent niet dat het voor mij een fijne situatie is :)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 14:44

Ik sluit mij volledig bij Jibbel aan.

Ooh Facebook en dergelijke heb ik ook niet gegeven, meneer is gewoon zelf aan de slag gegaan. Even afkloppen maar de rust lijkt weergekeerd, ben wel echt even klaar met het hele tinder gebeuren, zat goed in de stress.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 14:57

Lekkere combi zijn jullie dan Anne_bento! _O-

Aan de andere kant kunnen jullie wel weer veel van elkaar leren.

Maar blijf vooral communiceren, dan begrijp je elkaar beter en kun je je misschien ook in elkaar inleven. Dus hij ook in jou! Het moet niet alleen eenrichtingsverkeer zijn dat jij hem maar begrijpt. Voor jou is de situatie nu niet fijn, voor hem is de situatie niet fijn als hij in een relatie 'moet'. Hoop dat jullie er toch samen uitkomen uiteindelijk!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:26

Ik volg de discussie al even op de achtergrond.. Anne_Bento ben je verder gelukkig met deze jongen? Buiten het label gedoe om? Ik zou er ook wel onzeker van worden maar aan de andere kant als ie jou meeneemt naar familie vrienden enz en ook alles samen doet net als een "normale relatie" dan zou ik er niet teveel druk op leggen alleen voor het woord vriend/vriendin. Want feitelijk hebben jullie een relatie maar alleen de naam is er niet, ook heeft hij aangegeven voor je te willen gaan. Dus eigenlijk zegt ie alles al wat bij een serieuze verkering hoort. Nu hebben jullie beiden last van hetzelfde maar dan in tegenovergestelde richting, zolang je daar over praat en er van beide kanten weet waarom je er last van hebt zou je er toch uit moeten komen? Of hij is toch niet zo serieus of hij is wel serieus maar heeft gewoon een klap gehad wat betreft het woordje relatie. Je kan dan zeggen hij stelt zich aan als het alleen het woord is, maar die kan je ook omdraaien want jij hebt buiten dat woord om wel een fijne "relatie" met hem dus waar maak jij je druk over? Zal er nu zoveel veranderen als jullie het relatie gaan noemen?

Verder snap ik je echt heel goed, heb het zelf met een stap verder (trouwen) ik wil wel graag trouwen, vriend niet want die ziet er de toegevoegde waarde niet van en krijgt al stress als ie er aan denkt wat een gedoe en geregel het met zich meebrengt om te gaan trouwen terwijl het voor onze relatie niks uitmaakt. En voor mij is het iets waarmee ik ben opgevoed maar zie het niet zo van oh ik ben niet goed genoeg voor hem, terwijl heel veel mensen dat wel zeggen in zo'n situatie, denk dat als ik hem voor een ultimatum ga stellen hij met tegenzin gaat trouwen en dan is t nog niet leuk :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 20:01

Yonker schreef:
Ik heb ook vaak genoeg dat het op de app wel leuk is en in het echt er niks in zit :')
Daarom ben ik een voorstander van snel afspreken.

Vooral het laatste inderdaad.. :j Jammer genoeg ging dat niet, anders hadden we sneller afgesproken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:13

Ik heb gisteren weer eens een date gehad, waren al 1,5 week aan het appen (int chauffeur en vorig weekend kon hij niet) Dus was echt bang dat het tegenviel.. De 1e 10 minuten kwam er weinig los, ik stelde maar vragen om het op gang te houden.. Maar later kwam ie gelukkig wat losser.. Uiteindelijk is hij vanmiddag weer weggegaan :+ Volgend weekend weer afgesproken, ben er nog niet helemaal over uit wat ik voel/vind..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:18

Pieter25 schreef:
Yonker schreef:
Ik heb ook vaak genoeg dat het op de app wel leuk is en in het echt er niks in zit :')
Daarom ben ik een voorstander van snel afspreken.

Vooral het laatste inderdaad.. :j Jammer genoeg ging dat niet, anders hadden we sneller afgesproken

Hoe langer ik met iemand kletste, hoe perfecter mijn beeld van diegene. En dan valt het irl dus best wel tegen.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:22

Ik heb morgenavond mijn 2e date (vorige week 1e date gehad, had ik hier gepost). Best spannend weer, vooral omdat de eerste date zo goed ging ben ik bang dat het nu ineens tegenvalt ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:29

Komt vast goed Jooproo!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:03

Ik heb op dit moment bedacht dat 90% van de mannen mispunten zijn .
Gister een afspraak met een gast die ik al lang ken .
Is ie gewoon niet thuis
Meld dat dan even
En niet eens een excuus zelfs geen slap excuus

En dan Tinder
Zo ben je gezellig aan t chatten en dan ineens stil

Mannen .....
moet er eens hard over denken
Kan beter oude vrijster worden
Dan klaagt er ook niemand behalve de kinderen als ik wat extra tijd in paard en hondjes steek

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:10

Zinzi_jewel schreef:
Is ie gewoon niet thuis
Meld dat dan even

En dan Tinder

Mannen .....
Dan klaagt er ook niemand behalve de kinderen als ik wat extra tijd in paard en hondjes steek

Doen vrouwen ook hoor -O-
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 24-09-17 17:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:11

lieveli schreef:
Pieter25 schreef:

Hoe langer ik met iemand kletste, hoe perfecter mijn beeld van diegene. En dan valt het irl dus best wel tegen.

Dat idealiseren is inderdaad irritant :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:23

Pieter25 schreef:
Zinzi_jewel schreef:
Is ie gewoon niet thuis
Meld dat dan even

En dan Tinder

Mannen .....

Stom vindt ik dat

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:46

Pieter25 schreef:
Zinzi_jewel schreef:
Is ie gewoon niet thuis
Meld dat dan even

En dan Tinder

Mannen .....

klopt, doen ze heel veel -O-

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:00

idinn schreef:
Komt vast goed Jooproo!

Vastwel

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:01

Flessuh schreef:
Pieter25 schreef:

klopt, doen ze heel veel -O-

Veel keus haha :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 08:50

jooproo veel plezier met de 2e date, niet te druk om maken, komt vast goed :)

Zo mijn date is nu voor zijn werk weg, ik heb besloten het niet zo te brengen dat ik de keus bij hem leg en hij daar deze week maar eens goed over na moet gaan denken, maar heb aangegeven dat ik niet zeker weet of ik op deze manier nog wel door wil en ik deze week daar eens goed over na wil gaan denken. Zo leg ik de keus niet direct bij hem, maar ik neem aan dat dat hem zelf ook evengoed aan het denken zet.

Afgelopen weekend liet hij weer zoveel dingen vallen over onze toekomst samen, ik kan me haast niet voorstellen dat hij me zo laat gaan, maar maak me er natuurlijk wel druk om -O- :\

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 09:08

Hoe reageerde hij erop??

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 09:15

Hij snapt het, had het niet zien aankomen omdat we het er volgens hem laatst nog over gehad hebben, toen ik aangaf dat dat alweer een maand geleden is gaf hij aan dat hij begrijpt dat ik erover na wil denken en nu gaat ie met een rotgevoel op reis. Voel me er schuldig over maar tis natuurlijk niet mijn schuld dat we in deze situatie zitten -O-

tis nogal een gevoelig type dus ik weet dat hij er nu behoorlijk mee zit, maar ik denk dat dat juist goed is, zet hem aan het denken

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 09:17

Nou ik hoop dat hij zich realiseert dat je veel te leuk bent om te laten lopen!
Hopelijk is het goed even een weekje apart te zijn zo.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 09:36

Wel goed dat je het bij jezelf laat, door te zeggen dat jij erover na gaat denken of je op deze manier nog door wilt gaan. Denk dat dat de fijnste manier is voor beiden.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 10:28

Ja het is toch een beetje mijn keus of ik hiermee door wil en zo niet, dan wordt het zijn keus of hij er iets aan wil veranderen.. maar na zo'n fijn weekend samen voelt het wel even rot dit.

Ondertussen probeert een vriendin mij te koppelen aan een vriend van haar, want die vind dat ik beter verdien :+ leuke gozer maar merk dat mijn hoofd er echt totaal niet naar staat nu, wil gewoon met deze jongen door :o

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 10:41

Dan vooral ook niet toehappen ;)

Als je hoofd er al niet naar staat, zal dat koppelen toch echt niks worden.
Eerst dit maar even afwachten of dit zo door gaat of dat je het afkapt. Maar als je nu al wat met anderen gaat daten etc, zou ik ook weer niet fair vinden naar hem toe.

Gewoon van de week rustig nadenken en hopen dat hij dat ook doet en na deze week een goed gesprek en samen een beslissing nemen..