Ik ben benieuwd naar de goose meltjes die ik van Lisitano heb overgenomen. Ik kan niet wachten tot ze er zijn. Ik heb nu vooral yankee maar wil goose weleens proberen
Oohh ik hoop zo dat ik niet ziek wordt. Verschrikkelijke loopneuzen, maar mijn neus zit niet verstopt al ruik ik nauwelijks iets. Nouja eigenlijk niks. Koortslip en moe. Heb nu wel een geurkaars op staan voor de gezelligheid want ruik hem niet zo goed, gister stond hij ook al aan mijn vriend vond hem wat te sterk dat geeft wel aan hoe weinig ik ruik. Maar het ergste vind ik als ik op bed kom te liggen. Zo geen zin in bah,
Alwiene
Geplaatst: 31-01-17 22:52
Nessa schreef:
Hier vanochtend romance van sense candles opgezet. Ooh die is lekker zeg! Dank je wel alwiene
Wat leuk!
@WME, Beterschap!
Ik heb hier een kwart van een daylight van Country Candle (die van Kringle) erin zitten in de geur Chocolat Chip Cookie. Ben heel benieuwd hoe deze het doet.
Ik brand even niets, gister avond was ik echt wel ziek met koorts en was er wel een beetje bang voor dat ik net als schoonmoeder een aantal dagen in bed zou belanden, vanmorgen hangerig op de bank maar rond het middag uur aardig opgeknapt en net een heerlijk wandeling gemaakt, lekker weer en voel me echt weer goed maar ruik dus echt totaal niks.
Hier ook een lading binnen gekregen van Lisitano. Heb gelijk winter splendor op de brander gedaan. Lekker!!!! Zoiets zocht ik. Heerlijk winters geurtje!
Ik ruik weer, winter magic wel sterke geur heb ik op staan en ben aan het poetsen geweest afgelopen dagen is het e.a een beetje achter geraakt, de hal en de kattenhaters nog even dweilen en dan is het weer fris.