Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:09

Wat lief Naomi! Die moet je hebben haha :')

Ook nog gefeliciteerd trouwens!

Ginger zo een heb ik ook eens ontmoet. Weliswaar niet bij eerste ontmoeting seks (toen lag ik namelijk in het ziekenhuis met een gebroken been). Toen kwam hij op bezoek en dat was de eerste kennismaking. Uiteindelijk na een aantal weken met afspreken enzo hoorde ik niets meer van hem. Heel vreemd. Verwachtte wel echt iets ervan..

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:51

Wat knap van je dat je er alsnog achteraan bent gegaan Ginger! Dan heb je in ieder geval een stukje duidelijkheid.. Voor hoever dit duidelijk is geworden..

Ik heb donderdag avond mijn tinderman ontmoet. En wat een leuke jongen is het! Klikte op de app al erg goed, en dat was donderdag avond dus nog steeds. :D Echt super. Vanavond hebben we date 2. Gaan we samen ergens wat eten en daarna naar de film. <<) Ben benieuwd of hij dan nog steeds zo goed bevalt.

Hij woont wel een eindje uit de buurt. Zo'n 60 km.. Dat is wel balen... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:07

Goof schreef:
Wat een geduld heb jij zeg. Zo een had ik allang vriendelijk bedankt, succes gewenst met zijn verdere leven en geblokkeerd en verwijderd.

Enne, niet om vervelend te doen, maar mannen met wie je al zo vreselijk lang appt zonder verder contact en die altijd later reageren omdat het hen anders niet uitkomt kunnen iok wel eens een dubbele agenda hebben....

Niks aan toe te voegen :j

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:45

Sababber schreef:
Its a joy forever <<)

Megh :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 14:11

Pieter25 schreef:
Sababber schreef:
Its a joy forever <<)

Oké, als je het libido van een Panda hebt misschien niet :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 14:26

Sababber schreef:
Pieter25 schreef:

Oké, als je het libido van een Panda hebt misschien niet :')

Beetje offtopic, mare.. :') :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 14:40

Goh je zou je maar een heel jaar voorbereiden en dan lukt het nog niet :(:)

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 14:50

Ja net zo iets als alles netjes geschoren hebben en dan niet gymmen :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 15:25

Sababber schreef:

:') :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 15:29

Sababber schreef:

bewaar je dat voor de volgende keer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 15:30

Sababber schreef:

Zo dat is inderdaad altijd een flinke domper _O- Ik ben in de winter alles behalve secuur met het bijhouden van mijn oerwouden dus als ik het doe ben ik echt lang bezig. Dan is het een domper als er niets gebeurt :')

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:30

Sababber schreef:

_O-

Wat raar ginger.. Gelukkig heeft hij nu wel iets gezegd, maar dat had ook wel eerder gekund. Zelf ook gehad met iemand, behoorlijke tijd gezegd dat hij wel wou afspreken enz. Heb hem er zelfs nog mee geconfronteerd maar hij banketstaaf er mooi omheen. Totdat hij uiteindelijk opbiechte dat hij toch niks wou..

Oke, laatst zei ik nog waarom is het zo lastig om een date te krijgen. Straks heb ik er denk ik een? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:35

Dat heb ik een tijd geleden ook eens gehad. Vond die jongen al iets te aanhankelijk, hij gaf toe echt verliefd te zijn etc. Uiteindelijk heb ik een keer z'n Facebook opgezocht (stond gewoon bij 'misschien ken je...') bleek hij een vriendin te hebben :+ Kwam hem een paar weken geleden ook weer tegen, weer wat gekletst en hij weer intenties laten zien om af te spreken, maar blijkt dat hij nog steeds met dat meisje is _O-

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:50

Alja schreef:
Ik vind 50/60 km op een doordeweekse avond enkele reis nog best een pokke eind...

Je moet er wat voor over hebben. Ik reis 90km enkeltje. En het is het allemaal waard <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:11

Ik 73 km en ik ga echt de komende tijd niet samenwonen. := Maar ik woonde eerst op 30km afstand oid.
In ieder geval de eerste 2 jaar niet. En we zijn al een maandje of 9 samen. :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:51

Queelens schreef:
Alja schreef:
Ik vind 50/60 km op een doordeweekse avond enkele reis nog best een pokke eind...

Je moet er wat voor over hebben. Ik reis 90km enkeltje. En het is het allemaal waard <3

Ik heb er genoeg voor over maar ik heb wel twee honden en de paarden aan huis.Ik woon alleen dus die dieren zijn elke dag mijn eigen verantwoordelijkheid wat dus ook betekend dat ik altijd dezelfde avond ook weer naar huis moet en niet zo ff kan beslissen om ergens te blijven overnachten.

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 15:10

N0a schreef:
Mag ik mij hier ook melden? Ik heb via Tinder al meerdere mannen leren kennen waarmee ik wel een klik had, maar als ze dan op date willen word ik nerveus en haak ik af :+ .
Nu heb ik iemand leren kennen die een dorp verder woont, heb dus niet het excuus van lange afstand & hij neemt echt het initiatief. M'n nummer gevraagd, een keer gebeld (ik was te bang om op te nemen :') ) en nu wil hij op date. Maar help, ik durf eigenlijk helemaal niet!

Ben nu al in de stress of ik iemand dan 3 zoenen moet geven of juist alleen een hand bij de ontmoeting. Waar moet ik het in vredesnaam over hebben, want ik ben niet interessant enzovoort. Hoe doen jullie dat? Vertel mij het geheim, wellicht dat ik dan eindelijk een beetje dateable wordt :=

Ik denk hier van tevoren eigenlijk nooit bij na, je ziet vanzelf wel hoe het loopt als je elkaar ziet. Anders komt het ook zo geforceerd over. Meestal geef ik wel 3 zoenen, maar gaat misschien meer automatisch. :o

Afgelopen zaterdag een erg leuke date gehad! Sprak hem al een aantal weken via de app, maar hebben de afspraak eerder 2 keer moeten verplaatsen. Dus drie keer was nu echt scheepsrecht :D

Herkennen sommige van jullie dit ook? Ik ga er altijd heel neutraal in en denk ach ik zie het wel, is het gezellig dan is dat mooi meegenomen en anders next! :D
Maar zodra de eerste date is geweest merk ik toch vaak dat ik na een paar dagen wat onzekerder wordt en er meer over ga nadenken. Misschien omdat ik al aardig wat sukkels heb mee mogen maken en mijn eigen Tinderboek wel kan gaan schrijven :')

Het is echt zo vervelend en ik zeg dan telkens tegen mezelf ach je ziet het wel, maar dan ergens nemen mijn gedachten toch weer een andere afslag 8)7

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 15:38

Ik lees al een poosje mee met al jullie leuke en minder leuke verhalen. Ik zit zelf niet op tinder omdat ik een vriend heb. Maar ik lees de verhalen met veel plezier. Ik kwam vanmiddag dit plaatje tegen, en ik kon het dus niet laten om hem hierin te posten :)

Afbeelding

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 16:13

Catoohh schreef:
[ [url=m/6GlJEz.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- _O-
Zo iemand zou ik dus echt naar rechts swipen :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:34

Ja, ik reis nu ook elke dag terug voor een paard. Is te doen.
Maar het moet idd ook in je leven kunnen en willen passen.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:48

Ik heb juist het tegenovergestelde Babli. De eerste date kraam ik alleen maar onzin uit en ben ik mega onzeker. Pas daarna als ik merk dat er na de slechte eerste indruk nog steeds interesse is, kan ik wat ontspannen :'). Dates met jongens uit de kroeg vind ik geen probleem, die heb ik dan al een keer gezien. Maar via Tinder blijf ik het dood eng vinden die 1e date.

Die foto hierboven :'). Heb een keer een jongen op een paard voorbij zien komen, die verkleed was als ridder met ontbloot bovenlijf en een kroontje op z'n hoofd. En daarbij had gezet, ik ben jouw prins op het witte paard.. Die heb ik meteen naar links geswiped. Dat soort mannen vind ik dan weer gladjakkers. :')

Ooit eens via Tinder een leuke jongen ontmoet, klikte goed en toen mn nummer gegeven. Op een gegeven moment ging ik op vakantie en stuurde hij; jij bent vast de mooiste zeemeermin op het eiland. Dat soort gekwijl kan ik al niet tegen, tabeee! :+

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:51

Ik kan dus ook absoluut niet tegen dat geslijm of wat.
Gister een jongen toegevoegd op app. eerste wat die zei was je bent mooi
2e was mag ik een selfie van je en 3e was ?? antwoord je nog

Nee sorry doei.

Ik zoek gewoon een leuke normale niet overdreven slijmende jongen binnen 50 kilometer van hier. schijnbaar heel moeilijk haha

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 18:39

Het is ook heel raar. Je hebt iemand nog nooit gezien en toch ga je hele gesprekken aan. Op basis van wat foto's. Is niet heel natuurlijk, dus is de eerste ontmoeting dan onwennig.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 18:44

Ik verdenk pieter ervan achter de fb van "EEN ÉCHTE MAN" te zitten.
Wel heel toevallig dit:

Afbeelding

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 18:45

Jaaaa goed gedaan Sherlock! Ik zag hem Vanochtend ook.. :')