Wanneer was dat Wilawander? Hier niks van mee gekregen.
poetser
Geplaatst: 08-02-16 14:35
Gave foto's Joolien.
Hier ook tetten gezien, regen, hagel, onweer en veel wind gehad. Helaas geen foto's van de spectaculaire lucht, aangezien ik zoontje niet los durfde te laten. Wel een gave foto van de achterkant van de bui.
Ohh gave foto's hier! Das dubbel genieten zo'n uitzicht op je knol
Anoniem
Geplaatst: 08-02-16 19:26
Jaja het was genieten vanmiddag, nu vooral stormachtig.
Er staat nu iets aparts op de kaart, meestal staat zoiets er niet zo lang op, of 2 weken vooraf. Maar voor morgen wordt er een serieuze storm verwacht boven Belgie, met kans op windstoten tot 150 kmpu
Het kan nog zijn dat het een 'foutje' in de berekening is, maar t gekke is, is dat ie op meerdere kaarten staat en toch al wel meer zekerheid geeft. Dat wordt een zooitje morgen dan...
Oh, en idd, je wil morgen ook niet in de Alpen zitten, denk dat je daar nu ook windkracht 7 kn verwachten op de berg. Dat heb ik vorig jaar gehad, dat is neit aan te raden.
Hier zeggen ze niks over een storm. Niet meer. Eerder vandaag werdt er inderdaad zwaarder weer, met meer regen, hagel, onweer en wind verwacht, maar dat is in de late middag aangepast. Nu alleen code geel voor overvloedige regen.
Ik heb het idee dat wind minder word nu. De dakpannen rammelen niet meer, de regen slaat niet meer zo hard tegen de ramen en ook het geluid van de wind is zo goed als weg, eerder vandaag hoorde je hem loeien, nu niet meer.