iets met een mouwtje verbloemd dat wat. Iemand tips? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iets met een mouwtje verbloemd dat wat. Iemand tips?

?
Zirkonia schreef:Roos, heb jij dat grijze glittershirt al binnen?
Iemand ervaring met de maten van van haren? Ik heb laarsjes binnen voor werk, maar heb haast het idee dat ik ze een maatje kleiner kan hebben of is dat te enthousiast?
denk dat ik morgen even ga bellen naar het Kiala punt, als ze mijn pakketje niet hebben ingescand krijg ik geen melding dat het er is. 6 dagen onderweg is wel erg lang

En zeker voor dit bedrag. Is echt geen geld 
Emmaa_ schreef:Wij hadden ook altijd gejank met Kiala, werkte bij een winkel waar zo'n punt zat. Echt altijd hetzelfde...
laat het altijd het liefst bij de onderdelen winkel leveren, bij de technonerds, maar ben bang dat ze mij inmiddels al hebben bestempeld tot het H&M-verslaafde-meisje
Jaretelles is wennen, maar op zich best praktisch!
MK zelf vind ik beetje een hype, daar loopt iedereen nu mee rond. Liefst een basiskleur (zwart, bruin, cognac, mosgroen, grijs...) al mag een originele en makkelijk combineerbare knalkleur ook. Er moet bij voorkeur minstens 1 ringmap A4 in passen met een kleine pennenzak, portefeuille en flesje water.

En deze viel ook binnen mijn budget! Ben benieuwd.