Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macyy

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:24

Vraagje! Wat dragen jullie tijdens het uitgaan? Ik draag nu vaak een saai simpel t-shirtje. Ik heb wel leuke tops maar daar lijken m'n armen zo dik in :') iets met een mouwtje verbloemd dat wat. Iemand tips?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:31

Ik draag altijd jurkjes of rokjes met het uitgaan want dat zwiert zo leuk mee met het dansen haha :+

Wat tshirtjes betreft om je bovenarmen slanker te laten lijken. Moet je iets nemen met een iets langer mouwtje (ong. 1/3 beslaan van de bovenarm) en een ruim vallend mouwtje. Vind dat echt wonderen doen :D

Zoals deze bijvoorbeeld:
http://www.hm.com/nl/product/77536?article=77536-B
http://www.hm.com/nl/product/86508?article=86508-A
http://www.hm.com/nl/product/87959?article=87959-J

en dit vind ik persoonlijk minder mooie mouw lengtes :+
http://www.hm.com/nl/product/86845?article=86845-A
http://www.hm.com/nl/product/99513?article=99513-E

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:32

Met deze temperaturen draag ik vaak een blouseje met driekwart mouwtjes,
als het wat meer zomers is dan draag ik vaan mouwloze blousejes.
En dan gewoon op een broek, grijs, zwart of spijker.
Heel af en toe een rokje of jurkje, maar meestal een broek.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:34

Die lengte van dat laatste T-shirtje laat mijn schouders weer smaller lijken. :j

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:36

Bedankt voor de linkjes! Een jasje oid is vaak veel te warm, vind dit wel mooie lengtes :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:36

MarlindeRooz schreef:
Die lengte van dat laatste T-shirtje laat mijn schouders weer smaller lijken. :j

Denk dat het idd ook heel erg aan je lichaamsbouw ligt wat bij je past :j ik ben zelf erg smal in mijn schouders.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:43

Mijn H&M bestelling moet helaas volledig terug.. Niks past. Ach ja, weer een reden om de stad in te gaan met vriendje en zijn portemonnee O:)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 23:20

Roos, heb jij dat grijze glittershirt al binnen O:) ?

Iemand ervaring met de maten van van haren? Ik heb laarsjes binnen voor werk, maar heb haast het idee dat ik ze een maatje kleiner kan hebben of is dat te enthousiast?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 23:26

Leuke shirtjes in die link (:

Ik zou ook de zwarte tas doen.

Meestal draag ik een zwarte skinny en een gekleurd shirtje met V-hals :)

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 00:00

Ik kom ook weer even binnen vallen vanuit het meelezen.
Ik sta op het punt om nu toch eindelijk (ik zit al sinds kerst te twijfelen of hem te kopen) dit jurkje te bestellen. Nu wil ik toch denk ik voor de zwarte gaan maar die is alleen nog maar in L. Dus koop de beide M ook en dan is het gewoon kijken welke beter past. Maar nu is er nog gratis verzending en retour bij de Only. Ik heb zelf alleen totaal geen ervaring met kleding retour zenden. Gaat dat een beetje makkelijk er krijg je je geld weer snel terug? Of moet je hier ontzettend lang op wachten? Iemand die mij hiermee kan helpen?

Gaat om dit jurkje btw.
http://nl.only.com/only/short-dresses/r ... orceScope=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 00:01

Zirkonia schreef:
Roos, heb jij dat grijze glittershirt al binnen O:) ?

Iemand ervaring met de maten van van haren? Ik heb laarsjes binnen voor werk, maar heb haast het idee dat ik ze een maatje kleiner kan hebben of is dat te enthousiast?

Neeee, mijn pakket ligt al sinds 15-01 bij het Kiala sorteercentrum volgens de track and trace. Traag gedoe >;) denk dat ik morgen even ga bellen naar het Kiala punt, als ze mijn pakketje niet hebben ingescand krijg ik geen melding dat het er is. 6 dagen onderweg is wel erg lang :(

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 00:04

Leuk jurkje enefde :)
Vaak heb je bij ongeveer 7 dagen je geld terug (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 00:04

Wij hadden ook altijd gejank met Kiala, werkte bij een winkel waar zo'n punt zat. Echt altijd hetzelfde...

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 00:08

Top dan ga ik nu toch bestellen! Ben echt verliefd geworden op het jurkje. Kan lekker in zomer/voorjaar zonder panty en in winter met met een leuk jasje en een sjaal :) En zeker voor dit bedrag. Is echt geen geld :)
En ik heb voor de verandering geld. Dus moet het ook echt nu gaan kopen xD Die nieuwe spijkerbroek moet toch nog maar even wachten..

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 00:13

Fijn de pagina om dichtsbijzijnde kiala punt te vinden werkt niet. Moet nu dus wel de 4 euro betalen om thuis te laten bezorgen. Mijn laptop heeft echt kuren bah.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 00:14

Emmaa_ schreef:
Wij hadden ook altijd gejank met Kiala, werkte bij een winkel waar zo'n punt zat. Echt altijd hetzelfde...

Tot nu toe is het wel altijd goed gegaan, heb het nu alleen laten leveren bij een handwerkwinkel waar zo'n suffe doos werkt. Misschien was dat niet zo'n strak plan :+ laat het altijd het liefst bij de onderdelen winkel leveren, bij de technonerds, maar ben bang dat ze mij inmiddels al hebben bestempeld tot het H&M-verslaafde-meisje :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 09:59

Haha ach joh, als jij er maar leuke kleren aan overhoud (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 10:37

Er zijn aardig wat kiala punten waar ze heel zelden pakketjes ontvangen/verzenden, en die weten dan niet goed hoe het werkt. Vandaar dat ik ook altijd kies voor een vaste stek waarvan ik weet dat die vaker met dat soort dingen bezig zijn.
Heb al een keer gehad dat het pakketje er was en dat er geen mail kwam, pakket is toen teruggestuurd terwijl ik gewoon zat te wachten en paar keer langsgegaan was "is mijn pakket er nog niet". Maar dat is 1x op misschien 50 pakketten die ik al verzonden en ontvangen heb.

Het is ook koopjesperiode, kan dan ook drukker zijn met paketten verwerken als iedereen zoals jullie besteld aan de lopende band :+

@Anthea: sorry voor TMI :o Jaretelles is wennen, maar op zich best praktisch!

Ik wil graag een shopper scoren op het idee van Michael Kors, maar ik vind geen leuke :( MK zelf vind ik beetje een hype, daar loopt iedereen nu mee rond. Liefst een basiskleur (zwart, bruin, cognac, mosgroen, grijs...) al mag een originele en makkelijk combineerbare knalkleur ook. Er moet bij voorkeur minstens 1 ringmap A4 in passen met een kleine pennenzak, portefeuille en flesje water.
Iemand suggesties?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:31

Bij een Kialapunt had ik dat ook! Kreeg ook geen mailtje, maar toen ik langsging, lag het pakketje er al een paar dagen.

Varekaj, wellicht heeft Tommy leuke tassen (nu ook uitverkoop)..

Afbeelding
Ik wil deze schoenen bestellen, maar twijfel nog een beetje... Zijn maar €32,00..

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:36

Doen! Die zijn echt leuk!

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:40

Vind ze ook erg leuk, maar heb al een paar schoenen (meer beige dan taupe), en die draag ik nooit, omdat ik ze zo lastig vind om te combineren :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:41

Lekker bestellen die zijn leuk!

Dewi ik ben niet zo voor die chelsea boots maar als jij ze mooi vind leller bestellen! Het is jou zuur verdiend geld :p

E die hershell tassen zijn leuk!! Zou wel voor de zwarte gaan.. Alhoewel die leger ook super vet is!

En i think i have a problem... Heb gisteren mijn docs aangehad met gewoon dunne sokjes en bij het lopen kwam ik telkens met mijn teen tegen de voorkant of de bovenkant.. Weet het eigenlijk niet zo goed omdat ze een hatde tip hebben..
Loopt dit nog los of zijn ze gewoon een halve maat te klein??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:56

Lastige vraag mexx_lady. Bel anders even naar de winkel waar je ze vandaan hebt voor advies?

Kelly, mooie laarsjes! Kan je altijd combineren met een leuke spijkerbroek en een witte, bruine of beige top, en in de zomer met een goudkleurige of pastelkleurtje. Onder een rok of jurk zijn ze ook leuk als je panty's aantrekt in ongeveer dezelfde kleur, dan lijken je benen langer.

Ik twijfel tussen deze 2 tassen:

Deze in het zwart
http://shop.mango.com/BE-nl/p0/dames/im ... 1919354920

OF deze, in zwart of bruin
http://shop.mango.com/BE-nl/p0/dames/ge ... 1919354920

De afmetingen zijn bij allemaal geschikt om als schooltas te gebruiken. Er kan ruim een ringmap A4 in qua lengte van de tas en dan is er nog wat plek over voor paar extra dingen.
Ik neig naar de eerste maar die heeft bovenaan geen rits. Er is ook geen apart vak met rits voor mijn portefeuille. Die zou er dus altijd los tussenin zitten, en zonder sluiting van de tas vind ik dat ergens toch beetje risky...

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:58

Ik vind ze allebei mooi, maar de eerste net wat leuker!

Zie nu trouwens dat je gelijk een soort van abonnement hebt als je ze voor die prijs wilt en dat ze anders €50,00 zijn.. Dat vind ik ze niet waard... :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 11:59

Mooie tassen! Ik zou voor de eerste gaan, de 2e tas heb ik ook een keer besteld en dat was echt prut..

En die schoenen hierboven, ik zeg bestellen! Heel gaaf :D

Ik heb deze jas besteld voor 'erbij'. Heb een korte jas, maar daar kan ik nooit lange vesten oid onder aan want dat komt er zo lelijk onderuit. :') En deze viel ook binnen mijn budget! Ben benieuwd.
http://shop.mango.com/NL/p0/dames/kledi ... 1919502207