Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrleen schreef:Ja ik post dus iedere dag... Links worden automatisch op Twitter en de Facebookpagina van mn blog gezet en ook op Bloglovin, maar echt... Niets. Hoewel, op donderdag zet ik altijd een eettip online. Ik kook namelijk op woensdag altijd en dan zet ik het recept op mn blog. Ik denk dat deze dan niet zo goed in de smaak valt...
NienkeV1994 schreef:Marrleen schreef:Ja ik post dus iedere dag... Links worden automatisch op Twitter en de Facebookpagina van mn blog gezet en ook op Bloglovin, maar echt... Niets. Hoewel, op donderdag zet ik altijd een eettip online. Ik kook namelijk op woensdag altijd en dan zet ik het recept op mn blog. Ik denk dat deze dan niet zo goed in de smaak valt...
Daar zou het aan kunnen liggen jaik moet zeggen dat ik zelf kooktips ook oversla omdat ik gewoon nooit kook, maar blijf deze vooral posten als jij het leuk vindt om te doen
Vooral voor jezelf blijven bloggen!
Marrleen schreef:Ja ik post dus iedere dag... Links worden automatisch op Twitter en de Facebookpagina van mn blog gezet en ook op Bloglovin, maar echt... Niets. Hoewel, op donderdag zet ik altijd een eettip online. Ik kook namelijk op woensdag altijd en dan zet ik het recept op mn blog. Ik denk dat deze dan niet zo goed in de smaak valt...
Tazzey schreef:Bloggen moet je eigenlijk doen omdat je het leuk vind je hobby te delen met mensen. De stats zijn een bijkomend extraatje naar mijn mening. Alleen op die manier hou je het vol, want als je voor de stats gaat dan is het soms heel erg demotiverend.