Vanavond vond ik het wel mee vallen. Wel 28 graden maar op een of andere manier had ik het niet smoor heet. Even valiente gelongeerd........10 minuten en lekker in de schaduw. Rustig aan en prima te doen. Wat ik nog het ergste vind buiten de warmte om zijn al die K* muggen!!!
Gaat goedkomen, Tootje! Gewoon binnen blijven, ramen, deuren en gordijnen dicht en helemaal niets doen. Als het kan, vannacht zoveel mogelijk, zo lang mogelijk open, het liefst tegenover elkaar, lekker doortochten.
moyra
Geplaatst: 01-08-13 22:30
Ik moet zeggen dat ik het vanavond met de hitte mee vond vallen. Vond het wel aangenaam. Volgens buienradar is het hier nog 25.5 graden
Het is buiten nu nog steeds minder fris dan binnen. Ik ging net in mijn achtertuin(TJE!) staan en had het in mijn hemdje gewoon helemaal niet koud. Dit is een prima temperatuur voor overdag, niet voor 's nachts.
Binnen is het nu 27 graden, buiten 28 nog steeds. thermometer buiten gaf vanavond rond 7u 53 graden aan. hij hangt wel in de zon en uit de wind. sorry voor de ontbrekende hoofdletters, maar gsm werkt niet goed mee.
Op mijn kamer nu 32, pff zweten. Gelukkig helpt de ventilator wel iets. Weer zit trouwens wel in een identiteitscrisis.. net op de fiets ene keer warme wind dan weer koelere haha
Kon het overdag maar zo zijn ! Viel vandaag eigenlijk nog best mee, hopelijk dat we er morgen ook nog enigszins gemakkelijk doorkomen en dan op naar de afkoeling ( hopelijk zonder al te veel vuurwerk )
poetser
Geplaatst: 02-08-13 06:01
N0a schreef:
53gr die is vast kapot haha
Uit wind en in de zon? Ik ben toch wel geneigd hem te geloven. Het is daar volledig omringd met garages en het is daar 1 grote broeikas in de zon.
Pff, slecht geslapen met die warmte. Zeker tot 2u wakker gelegen en om 5u was mijn zoontje al wakker
Hier is het buiten nu een mooie 21 graden. Mag zo blijven voor mij.
Nu moet het natuurlijk weer net lukken dat ik vanmiddag om 5u een afspraak en ik zie net dat code geel hier in Oost-Vlaanderen ook telt vanaf 5u. Vrees er dus voor dat ik er midden in ga zitten
tootje71
Geplaatst: 02-08-13 07:55
binnen nog 25.5 graden en buiten nu 21 ..ik ga een plekje in de koelkast vrijmaken en hopen dat ik erin pas...wat zie ik tegen deze dag op....
gohya
Geplaatst: 02-08-13 07:56
Hier is het nu al 24 graden,maar het waait soms stevig,heerlijk die wind. Ze zeggen vanavond/vanacht pas regen en onweer,maar ik verwacht het toch wel eerder. Ik denk dat ik de hele dag maar in de supermarkt ga zitten,daar is het heerlijk koel.