Fennee schreef:Gaven tyton en die ene elkaar nou een kusje op de wang? DIe 2 die heeel lang knuffelden?Ja! Homo's!
Liezzel schreef:Jaa Tsjechie-Rusland met onze favoriete arbiter Webb Die ene klootzak bedoel je van de WK finale?
Fennee schreef:Liezzel schreef:Jaa Tsjechie-Rusland met onze favoriete arbiter Webb Die ene klootzak bedoel je van de WK finale?Ja die ja..
Fennee schreef:Liezzel schreef:Jaa Tsjechie-Rusland met onze favoriete arbiter Webb Die ene klootzak bedoel je van de WK finale?Ja is dat hem?
M3lisss schreef:Fennee schreef:Gaven tyton en die ene elkaar nou een kusje op de wang? DIe 2 die heeel lang knuffelden?Ja! Homo's!Aaah okee , ik keek nadat ik poste zie ik ze elkaar een kus geven. kom je weer mooi in de wedstrijd haha!
Fennee schreef:Liezzel schreef:Jaa Tsjechie-Rusland met onze favoriete arbiter Webb Die ene klootzak bedoel je van de WK finale?Ja
Liezzel schreef:Straks fluit ie dit jaar weer de wedstrijd Nederland-Spanje (Alstie er komt dan he )OOOOHGOD AJB NIET! Of hij gaat omdat NL hem haat NL het voordeel geven!
Ik ben er trouwens morgen echt niet als NL moet voetballen hoor Zitten jullie dan met laptop te kijken ofzo??
Nee, ik ook niet. Hoop ik tenminste! Lig al 5 dagen ziek op de bank, hoop echt dat ik morgen beter ben en ergens anders kan kijken, anders moet ik helemaal alleen kijken!
Yonker schreef:Ik ben er trouwens morgen echt niet als NL moet voetballen hoor Zitten jullie dan met laptop te kijken ofzo?? Als NL voetbalt zit ik met laptop op de bank om zo nu en dan in t topic te kijken hahaa!