Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:denisesilver schreef:Gefeliciteerd Suzanne!
Ik moet zo naar Tilburg en heb er zin in, maar vind het toch altijd weer spannend. Ach ja, kom ik straks weer thuis met mooie plaatjes.
Spannend om naar Tilburg te gaan?
Dat snap ik wel
MarlindeRooz schreef:Ik had de kussens van m’n buitenbankje niet voorbereid op de komst van Benjamin. Dus ik kon net als een boze moeke op m’n roze crocs de hoek om wandelen om hem te pakken.
Ineke2 schreef:imaudy schreef:Ik vind 20 minuten een mooie tijd om te longeren.
Wat voor blessure heeft je paard?
Officieel heet het collatrale band blessure van het bandje van kroonrand ( van binnen natuurlijk)
Sanniejtjuh schreef:MarlindeRooz schreef:Ik had de kussens van m’n buitenbankje niet voorbereid op de komst van Benjamin. Dus ik kon net als een boze moeke op m’n roze crocs de hoek om wandelen om hem te pakken.
Ik ben een beelddenkerhaha
Ik erger me aan de mensen op social media; nou zo erg stormt het niet hoor. Nee Gerda jouw woonplaats is niet representatief voor heel Nederland. Hier stond windkracht 10 op de schuipui met een hoop kabaal. Niet leuk.
Sanniejtjuh schreef:Ik erger me aan de mensen op social media; nou zo erg stormt het niet hoor. Nee Gerda jouw woonplaats is niet representatief voor heel Nederland. Hier stond windkracht 10 op de schuipui met een hoop kabaal. Niet leuk.