Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 07:56

Sterkte!

Ik ben zo kapot moe door die lange week, en moet dit weekend ook nog helpen met parcours bouwen en lange dagen bij een wedstrijd, ik wil gewoon slapen :')

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 08:19

iirrssjjee schreef:
Dat zorgverleners zo vreselijk laks kunnen zijn :( . Ik roep al weken dat er iets "mis" is met mijn zoontje. Maar werd constant van het kastje naar de muur gestuurd....

Vandaag eindelijk een zorgverlener getroffen die aan de bel getrokken heeft! Zoontje is nu opgenomen in het ziekenhuis... Hij is 10 weken oud, maar dus al 8 weken lang onrustig....

Veel beterschap voor je zoontje !

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 08:21

De kat die mij om kwart voor 5 vanmorgen wakker maakte met enorme kopstoten tegen de slaapkamer deur. :+
Zijn gewend dat ze normaal rond die tijd ontbijt krijgen van mijn vriend, maar die was niet thuis. :')

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 08:48

TessaxQuincy schreef:
Mijn tweede beeldscherm die niet aan wil, nja hij is aan, want geluid werkt, m'n muis gaat er naar toe, het scherm veranderd van kleur (soort van je ziet dat als ie uit is het beeld zwarter is) en er openen programma's op. Maar het beeld blijft zwart |o

Weet niet of het al voor je is opgelost, maar mijn oude pc had hier ook last van. Ik moest het stuurprogramma van mijn videokaart verwijderen en opnieuw installeren en dan deed die het weer.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 09:02

Dat ik vanmorgen een mail heb gekregen dat ze mijn melding over de stoeptegels de tegels niet konden vinden.

Ben net zelf opzoek gegaan, je ziet ze op afstand omhoog staan.

Afbeelding

Het is dat ik op mijn bek ben gegaan maar had iets kunnen breken.
Dat maakt ergens niet uit, maar als het iemand van 80 is vind ik erger.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 09:27

fjordjes schreef:
Ik werk op een zorglocatie waarboven aanleunwoningen zijn gebouwd. De lift naar die woningen is kapot en kan hopelijk pas 28 mei!!! Gemaakt worden. Ik vind het echt schandalig dat het zo lang moet duren, heel veel mensen zijn rolstoel of rollator afhankelijk en kunnen niet met de trap naar beneden.

Heb je een regionale krant waar je dit verhaal naartoe kan sturen? Heeft hier in Brabant al een paar keer geholpen om zulke dingen binnen een dag te verhelpen.

Pluisje :(:)

Sterkte Iris en Froukje!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 09:29

Pluisje1998 schreef:
Ik begon eindelijk een klein beetje progressie te maken met mijn dwangstoornis. Tot gisteren, Opa wilde "uiteten" met de familie om oma's verjaardag te vieren (oma zelf is een jaar terug overleden). Maar ze besloten dit te doen bij een all you can eat restaurant. Laat zo'n restaurant nu een stapel van verschillende triggers zijn, sketchy eten, mensen die overal met hun handen aan zitten, voor mij echt horror. Dus eigenlijk aangegeven dat ik het nu eigenlijk echt niet zag zitten, want ik trek dat nu echt niet. Maar ik moest mee, want anders zou opa niet willen als niet iedereen gaat, dat is sneu, bla bla. Gisteravond was dus al drama met een paniekaanval voor ik naar binnen moest etc.

Vandaag thuis gewerkt omdat mijn batterij echt helemaal leeg was. Net naar de fysio en ik zag haar voor mijn afspraak en na mijn afspraak richting het toilet lopen. Normaal gesproken niks aan de hand, maar omdat alles nog zo roodgloeiend staat van gisteren dus weer stress en paniek en thuis keihard teruggevallen in compulsies.

Ik wordt er zo moe van dat dit soort kleine zaken me compleet over mijn theewater jagen. Rationeel weet ik namelijk dat ik overdrijf en er waarschijnlijk niks aan de hand is, maar de rest van mijn hoofd wil er niet aan. En voor andere mensen is dit natuurlijk helemaal niet te begrijpen, dus die vinden dat ik me niet aan moet stellen. Suprise, ik ook, maar dat lukt niet :')

Ik ga mezelf nog even heel zielig vinden :')

:(:) hopelijk settelt het snel weer

iirrssjjee schreef:
Dat zorgverleners zo vreselijk laks kunnen zijn :( . Ik roep al weken dat er iets "mis" is met mijn zoontje. Maar werd constant van het kastje naar de muur gestuurd....

Vandaag eindelijk een zorgverlener getroffen die aan de bel getrokken heeft! Zoontje is nu opgenomen in het ziekenhuis... Hij is 10 weken oud, maar dus al 8 weken lang onrustig....

Belachelijk dat ze zo laks zijn, vooral om zo een jong kindje :n sterkte en beterschap!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 09:35

Mn kies en kaak doen nog pijn na de tandarts behandeling van gisteren

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 10:12

Dat ik vandaag ook nog naar de moestuin moet en kippen voer halen. Heb geen legkorrel meer in de bak zitten.

Wel in de trap bakken.

Lijf wil alleen niet meer. En ze zijn boven bezig en hoop herrie.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 12:26

Bouwvakkers (of iig werklui)

Super rustig straatje, nooit geluid (op enkele irritante hond na). Blijkbaar voor een en ander bouwlui ingehuurd. Irritante krakende radio muziek, en mannen die het nodig vinden om de 3 minuten oerkreten uit te slaan, mee te fluiten, mee te schreeuwen, of weet ik veel wat voor achterlijke herrie er uit komt. Heel irritant. Gelukkig zijn ze pas om half 12 aan het werk gegaan en mag ik nu zelf uitloggen (werk een halve dag op vrijdag), dus ik peer m mooi naar de stilte bij stal :=

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 12:48

Ik wilde een korte, maar duidelijke presentatie voor een nieuwe klant in elkaar zetten van een dia of 25. Zit inmiddels op 41 dia’s en ben er nog niet. %)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 12:55

Evercreek schreef:
TessaxQuincy schreef:
Mijn tweede beeldscherm die niet aan wil, nja hij is aan, want geluid werkt, m'n muis gaat er naar toe, het scherm veranderd van kleur (soort van je ziet dat als ie uit is het beeld zwarter is) en er openen programma's op. Maar het beeld blijft zwart |o

Weet niet of het al voor je is opgelost, maar mijn oude pc had hier ook last van. Ik moest het stuurprogramma van mijn videokaart verwijderen en opnieuw installeren en dan deed die het weer.

Dankjewel voor de tip!
Heb ‘m ondertussen aangemeld voor retour/garantie. Het scherm had sowieso al constant problemen sinds ik ‘m had, strepen door het scherm, knipperen enzv. En door dan een kabel er weer opnieuw in te doen was dat weer gemaakt, maar dan een paar dagen later was het weer. Dus nu toch maar terug doen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 13:14

Marcella , terugkomend op die luifel. Niet alles hoeft een probleem te zijn.

Wij hebben hem hier simpel bevestigd met een paar haakjes in de muur...
Misschien kan jij dit ook doen.
Anders heb je nog schaduwdoen van suneclips met zuignappen...of raamfolie.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 14:12

'Als je voor 14.00 uur betaalt, doe ik het vandaag nog op de post.'

En die mail dan om 13.57 versturen. banketstaaf :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 14:17

Foaly schreef:
'Als je voor 14.00 uur betaalt, doe ik het vandaag nog op de post.'

En die mail dan om 13.57 versturen. banketstaaf :+

-O- wauw!!

Wij zitten voor de komende halfjaar in de herrie, flat achter ons wordt gerenoveerd vanuit de sociale huursector. Top! -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 15:51

Succes renovatie is horror.

Ze hebben hier in de hal bij de liften van die mos dingen aan de muur gehangen. En begin van de week behandeld met iets dat ik bijna tegen de vlakte ging.

En dan moet je wachten op de lift.

Weet dat extreem kan reageren op parfum luchtjes.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 16:34

Marcella schreef:
Succes renovatie is horror.

Ze hebben hier in de hal bij de liften van die mos dingen aan de muur gehangen. En begin van de week behandeld met iets dat ik bijna tegen de vlakte ging.

En dan moet je wachten op de lift.

Weet dat extreem kan reageren op parfum luchtjes.

-O- getsie

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 16:46

Pluisje1998 schreef:
Ik begon eindelijk een klein beetje progressie te maken met mijn dwangstoornis. Tot gisteren, Opa wilde "uiteten" met de familie om oma's verjaardag te vieren (oma zelf is een jaar terug overleden). Maar ze besloten dit te doen bij een all you can eat restaurant. Laat zo'n restaurant nu een stapel van verschillende triggers zijn, sketchy eten, mensen die overal met hun handen aan zitten, voor mij echt horror. Dus eigenlijk aangegeven dat ik het nu eigenlijk echt niet zag zitten, want ik trek dat nu echt niet. Maar ik moest mee, want anders zou opa niet willen als niet iedereen gaat, dat is sneu, bla bla. Gisteravond was dus al drama met een paniekaanval voor ik naar binnen moest etc.

Vandaag thuis gewerkt omdat mijn batterij echt helemaal leeg was. Net naar de fysio en ik zag haar voor mijn afspraak en na mijn afspraak richting het toilet lopen. Normaal gesproken niks aan de hand, maar omdat alles nog zo roodgloeiend staat van gisteren dus weer stress en paniek en thuis keihard teruggevallen in compulsies.

Ik wordt er zo moe van dat dit soort kleine zaken me compleet over mijn theewater jagen. Rationeel weet ik namelijk dat ik overdrijf en er waarschijnlijk niks aan de hand is, maar de rest van mijn hoofd wil er niet aan. En voor andere mensen is dit natuurlijk helemaal niet te begrijpen, dus die vinden dat ik me niet aan moet stellen. Suprise, ik ook, maar dat lukt niet :')

Ik ga mezelf nog even heel zielig vinden :')

Een dwangstoornis is ook gewoon zo slopend voor je energieniveau :knuffel: mijn dwang is inmiddels op een verwaarloosbaar niveau (ik doe nog naar 3 dwanghandelingen in een week) maar ik merk nog steeds dat wanneer ik moe ben de dwanggedachten ook veel aanweziger zijn. Waardoor je in een soort loop komt van moe zijn van tegen je dwang triggers in gaan, maar omdat je moe bent de dwang erger wordt, waardoor je er nog weer tegen in moet en je weer moeier wordt :')
Dus rust vooral lekker uit en vind jezelf vooral zielig :knuffel: (want leven met een dwangstoornis is ook zielig want het is fiets zwaar)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 17:04

:x Vanmiddag even bij de Huisarts geweest voor een injectie..over 12 weken moet ik opnieuw..
Heb ik een maand te vroeg een afspraak gemaakt, mag Maandag opnieuw bellen
om de afspraak naar begin Augustus te verplaatsen inplaats van begin Juli... 8)7

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 17:09

We krijgen een nieuwe keuken in ons huurhuis… hartstikke leuk natuurlijk, maar ik kijk nu al tegen de aankomende verbouwing op, de bedoeling is laatste deel 2025/ eerste deel 2026…
Vorig jaar kregen we nieuwe kozijnen, ramen en een afzuigsysteem, stonden 3 weken voor en werden 2 maanden, dus hoop dat de planning nu iets beter voor elkaar gaat zijn.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 19:35

Ja, deze week was echt te veel voor mij, en dat laat mijn lichaam mij goed weten. Heb blaasjes in mijn mond -O- en moet dit weekend ook nog 2 dagen helpen bij concours, wat ze mij denk ik niet echt in dank gaan afnemen als ik me zo last minute afmeld

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 19:44

M'n lichaam en toegeven dat sommige dingen niet lukken.

Eind volgende maand heb ik 2 dagen practicum voor m'n opleiding vanuit werk. Vandaag vroeg ik of die gene wist of het veel staan was tijdens het practicum. Het antwoord, het ene is 2 uur, andere maar een uurtje per opdracht. En er waren ook nog een aantal waar je maar een paar minuten stil stond, want je liep heen en weer.

Kijk er nu al naar uit -O-
Op slechte dagen is de eerste stap uit bed al pijnlijk. Op andere dagen na een kwartier al.
Nu kan ik het redelijk ver oprekken, maar over m'n grens ga ik die dagen dus sowieso wel. Dat word weer een weekend vrij om languit door te brengen...

Net een mailtje gestuurd naar m'n contact persoon vanuit de opleiding, of er iets te regelen valt. De drempel die ik overmoet om dat berichtje te sturen zo hoog!!

Zou ook zo graag een weekend willen waarbij ik beide dagen iets leuks kan doen, ipv altijd 1 dag wel op de bank doorbrengen om bij te komen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 20:39

Moetje persé staan tijdens die opdracht of is een kappers/zadelstoel een optie? Dat is beter uit te houden dan staan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 21:25

Ik zou dat ook niet kunnen zolang achter elkaar staan en zou vragen om een oplossing, bijvoorbeeld inderdaad een ( verrijdbare) stoel / kruk.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 21:27

Kat van m'n beste vriendin is ingeslapen vandaag. Vanochtend niet lekker, bleek bij de dierenarts foute boel dus direct in de opname gezet. Paar uur laten werden we gebeld dat we NU moesten komen wilde we nog afscheid nemen..
Wat we daar aantroffen was echt vreselijk. Die kat leefde nog amper, kon niet meer staan, hijgend met z'n bekje open, in paniek.. Oh echt een vreselijk aanzicht.
Vind het zo enorm erg voor m'n vriendin. Ze zit nu mega in de ontkenning (logisch) maar ik heb vanuit werk veel zieke dieren gezien maar schrok echt van wat ik zag. Ze heeft amper afscheid kunnen nemen want vanmiddag met spoed opname en daar straks was het haar kat al niet meer..
Ze gaat al niet zo lekker en die kat was zo haar zorgenkindje..