Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Mijn ouders hebben (weer eens) hommeles over de ouders van mijn vader. Even als achtergrond; mijn vader is terminaal ziek, kanker. Mijn oma en moeder hebben al jaren mot met elkaar. Mijn moeder houdt hierin de bal af en mijn oma gedraagt zich hierin schijnheilig. We hebben afgelopen zomer voor mijn vaders verjaardag gebarbecued. Hier waren zijn ouders niet bij aanwezig, want dat was "te druk". Nu zijn zij komend weekend 60 jaar getrouwd en geven, jawel, een groot feest. Het is nu afgelopen weekend uitgekomen dat mijn opa en oma niet op mijn vader's verjaardag waren, omdat mijn moeder zogenaamd niks tegen hen had gezegd op de verjaardag van mijn neefje. (Mijn moeder heeft gewoon hallo gezegd, maar gaat niet de schone schijn op houden). Mijn oma heeft daarnaast tegen mijn vader gezegd dat mijn moeder eigenlijk niet welkom is op hun jubileum.
Ik hoor dit dus net pas van mijn zus. En we vragen ons beide af wat nou wijsheid is. Gaan wij als kleinkinderen wel naar dat feest? Dat zou dan echt puur voor mijn vader zijn. Of blijven we beide thuis, omdat onze moeder dus schijnbaar niet genodigd is? Aan de ene kant heb ik zoiets van dat is hun probleem niet het mijne, en het ligt richting mijn vader natuurlijk gevoelig. Aan de andere kant wil ik mijn moeder hierin niet afvallen, en vind ik de gang van zaken van wat mijn oma klaarspeelt ronduit kinderachtig.
En mijn paard besloot vandaag dat ze het stappen maar niks vond. Stomme trut heeft eerst een paar keer op haar achterbenen staan dansen en de ronde erna zichzelf losgetrokken. Mijn arm klopt ervan en ik voel een spier van mijn schouder naar mijn nek doortrekken. Is verdorie mijn "goede" schouder
_San87_ schreef:Je moet ook geen schrikdraad op je hoofd dragen.
Ineke2 schreef:Oei dat is met recht wel schrikken Zebrastreep
Schuur_ schreef:denisesilver schreef:Mijn ouders hebben (weer eens) hommeles over de ouders van mijn vader. Even als achtergrond; mijn vader is terminaal ziek, kanker. Mijn oma en moeder hebben al jaren mot met elkaar. Mijn moeder houdt hierin de bal af en mijn oma gedraagt zich hierin schijnheilig. We hebben afgelopen zomer voor mijn vaders verjaardag gebarbecued. Hier waren zijn ouders niet bij aanwezig, want dat was "te druk". Nu zijn zij komend weekend 60 jaar getrouwd en geven, jawel, een groot feest. Het is nu afgelopen weekend uitgekomen dat mijn opa en oma niet op mijn vader's verjaardag waren, omdat mijn moeder zogenaamd niks tegen hen had gezegd op de verjaardag van mijn neefje. (Mijn moeder heeft gewoon hallo gezegd, maar gaat niet de schone schijn op houden). Mijn oma heeft daarnaast tegen mijn vader gezegd dat mijn moeder eigenlijk niet welkom is op hun jubileum.
Ik hoor dit dus net pas van mijn zus. En we vragen ons beide af wat nou wijsheid is. Gaan wij als kleinkinderen wel naar dat feest? Dat zou dan echt puur voor mijn vader zijn. Of blijven we beide thuis, omdat onze moeder dus schijnbaar niet genodigd is? Aan de ene kant heb ik zoiets van dat is hun probleem niet het mijne, en het ligt richting mijn vader natuurlijk gevoelig. Aan de andere kant wil ik mijn moeder hierin niet afvallen, en vind ik de gang van zaken van wat mijn oma klaarspeelt ronduit kinderachtig.
En mijn paard besloot vandaag dat ze het stappen maar niks vond. Stomme trut heeft eerst een paar keer op haar achterbenen staan dansen en de ronde erna zichzelf losgetrokken. Mijn arm klopt ervan en ik voel een spier van mijn schouder naar mijn nek doortrekken. Is verdorie mijn "goede" schouder
Lastige situatie! Ik zou mezelf er niet in mengen en gewoon naar het feest gaan. Als je thuis blijft kies je heel duidelijk partij voor je moeder en dat zal je niet in dank afgenomen worden. Dan staat je vader in zijn toestand tussen nog meer vuren in.
hagelslag schreef:Jagers die op 50 meter voor ons huis zonder vooraf zich te melden een hondenoefening doen met schieten etc...
Mijn hond over de zeik, hond van de buren verdwenen...
Even voortijd ene briefje in de bus doen is natuurlijk teveel gevraagd
Bloodymary schreef:Weet niet zo goed raad met dit weer. Gisteren nog korte mouwen. Weet niet wat ik aan moet doen. Wel of geen sokken, verwarming aan of niet. Zit te werken in mijn kantoor aan huis. Voor het een is het te koud, voor het ander te warm.
Ja ik weet het, gezeur over het weer.
Marcella schreef:Ik weet even niet wat ik met mijn lijf aan moet.
Bloodymary schreef:Weet niet zo goed raad met dit weer. Gisteren nog korte mouwen. Weet niet wat ik aan moet doen. Wel of geen sokken, verwarming aan of niet. Zit te werken in mijn kantoor aan huis. Voor het een is het te koud, voor het ander te warm.
Ja ik weet het, gezeur over het weer.
Telpeva schreef:Bij twijfel zou ik even iets liefs opzoeken en dat knuffelen, diertjes kunnen zo lief en troostend zijn, en als ze niet troosten dan was het in elk geval even leuk en gezellig. Ik verwacht vandaag ook meer pijnklachten door de weersveranderingen, ik probeer nog zoveel mogelijk in huis te doen nu het nog kan en als het straks niet meer kan ga ik mij laten afleiden door de pc, huisdiertjes, muziek en tv.
De voorspelling voor vandaag is dat reumaklachten kunnen oplaaien ivm het weer, ik denk dat je best lief mag zijn voor jezelf en het vandaag rustiger aan mag doen als dat prettiger voelt.
Cowboy55 schreef:JudithGigi schreef:Gisteren heel stoer mensen vragen gesteld, en vandaag niet meer stoer genoeg om te antwoorden op hun reactieWaarom ben ik zo
Verwachten ze vandaag antwoord dan?
Zo nee, wachten tot je weer stoer bent.
Zo ja, you're proper (+ woord waar Max Verstappen taakstraf voor kreeg)