Tancreda4 schreef:Mezelf. De zon schijnt maar ik heb nergens zin in
Ik zit nog met de gordijnen dicht

Ouders zijn even naar de orchideenhoeve om iets te regelen(nee t gaat even duren voordat ik dat Pantropica ga noemen, al is het wel een leuke naam), dus ik heb nog even de tijd om in het donker te zitten.
Ik heb wel per ongeluk de kruik iets te warm op mijn buik gelegd, ben lekker gevlekt nu
ik bedoelde het breder, stel je hebt meerdere mensen in de wijk die constant prullaria uit China kopen, en die druppelen allemaal elke dag binnen dan moet een bezorger elke dag langs diezelfde huizen, dat kost allemaal tijd. Als ze ergens eerder in het proces al die kleine individuele Chinese pakketjes een paar dagen vast houden en verzamelen, dan hoeft de bezorger maar 1x langs het huis van die mensen te rijden ipv meerdere keren per week. Dat lijkt mij iets positiefs omdat gewone post dan niet, of in elk geval minder naar de achtergrond wordt verdrukt, gewone post en brievenbus pakketten lijken mij in de meeste gevallen wel een hogere prioriteit te hebben als spul van winkels als Temu, Alie, Amazon enz. Dat hoop ik tenminste!