Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Geen energietoeslag meer blijkbaar...
Hilary schreef:Mijn stalgenootje stuurde in haar zoektocht naar een stalling een berichtje waarin ze zichzelf (Grietje) en haar paard (Mieke) voorstelde. Kreeg ze een berichtje terug: beste Mieke, hoe oud is Grietje?
Bijna goed. Paard heeft trouwens wel een mensennaam, maar toch
KarenQ schreef:Hoe spreken ze mensen dan aan die een fantasie-mailnaam hebben. Bijvoorbeeld bij mij, KarenQ is bezet, dus ik ga maar voor KaarQ.
Ineke2 schreef:Is meestal op werk Karen.
Ik schrijf dan het liefst een mail terug met expres een random verkeerde naam in de aanhef. Het kwartje valt dan wel.
Wij mailen niet extern dus het zijn altijd collega’s. Even als toevoeging
chanicha schreef:Gisteren bij de Orthopeed geweest, conclusie nieuwe heup en dat kon wel twee maanden duren.
Krijg ik net telefoon dat ik 5 september al kon maar dat is me te snel en nu de 19e![]()
Nu op zoek naar krukken en een toiletverhoger enzz……..
Valerie93 schreef:De belastingdienst, financieel red ik het net aan of eigenlijk net niet. Willen ze dat ik even 1056 naar ze toe stort...
ElfBeau_067 schreef:Berdien schreef:Buienradar zei dat het droog zou blijven. Dat was een leugen![]()
[ [url=m/sQTxrJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteren ochtend gemerkt. M’n broek had een andere kleur gekregen en was tot aan het eind van de ochtend nat.
Caira schreef:JudithGigi schreef:100 keer een pakketje nagemeten of het nog binnen de marge van een brievenbus pakket viel, krijg ik nu opeens een brief dat ik 5 euro bij moet betalen
Weggooien, dan krijg je er nog 1 en dan stoppen ze ermee