Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:20

Urbanus schreef:
Ik ben diep, diep, diep teleurgesteld in de wereld.

Er zijn mensen die een insta maken voor hun hond en daarop foto's zetten alsof ze die hond zijn.

Tot zover.

MAAR andere mensen die óók zo'n insta hebben voor hun hond reageren dus op die foto's als hond.

"Wauw Bingo, wat een mazzel dat je het bos in mocht, ik word vandaag gewassen dus ik loop alleen maar een blokje om. Lik van Woezel.

paasei.

Een van deze twee is sowieso een Labradoodle in een gezin die nog nooit eerder een hond hebben gehad en nu elke dag een beetje huilen omdat hun prinsje verlatingsangst heeft (want corona hond) of alles in huis sloopt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:23

Een 'gooische' labradoodle als ik de bio mag geloven.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 18-03-23 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:26

Zulke types zijn inderdaad bijzonder.

Ik heb voor mijn Aus toendertijd een Instagram account aangemaakt omdat mijn omgeving gestoord werd van de hondenfoto's op Facebook etc. :') En nu heb ik daar wel goede vriendinnen aan over gehouden.

Maar daar zal je nooit op zien dat het vanuit de hond geplaatst word. Meine gute.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:30

Labradoodle eigenaren zijn sowieso een ergernis aan zich. Van die types die een hond voor de kids hebben :=

Er zijn ook volwassen mensen die om ene of andere reden zo verkoopadvertenties van hun paarden schrijven, net zo cringy :') "mijn naam is Bo en ik ben heel groot en heel mooi. Ik ben 13 jaar oud en hou van dressuren en gezellig buitenrijden met mijn liefste baasje..." :\ :evaw:

Ook mensen die zichzelf serieus ouder van hun huisdier noemen, kom het vooral op Engelstalige sites tegen: "I'm a father of a two year old yellow lab and..." >;)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:31

Mensen slaan helemaal door :r

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:33

Urbanus schreef:
"Wauw Bingo, wat een mazzel dat je het bos in mocht, ik word vandaag gewassen dus ik loop alleen maar een blokje om. Lik van Woezel.

Mijn loeder doet of deed dit. De online persoonlijkheid van haar hond had natuurlijk ook 'verkering' en dat was dan weer met de hond van een kennis.

Ik kan bevestigen dat dit niet haar enige psychische uitdagingen zijn. :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:39

Iedereen denkt nu dat ik vandaag in een setje reed, terwijl mijn jas toch echt fel mintgroen is en mijn sjabrak celadon. ;(

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:44

Aan de hoeveelheid ongewenste mail in mijn gewone mailbox… ik blokkeer en verplaatst gemiddeld 30 mailtjes die gaan over haaruitval, nespresso, afvallen, bitcoins en niet nader te noemen onderwerpen per dag.
Laatst bijgewerkt door saskiaojan op 18-03-23 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:45

Mkango schreef:
Iedereen denkt nu dat ik vandaag in een setje reed, terwijl mijn jas toch echt fel mintgroen is en mijn sjabrak celadon. ;(

De horror :')

Dat met die honden ook _O-

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:46

Dank jullie wel..
Vandaag veel buren te woord moeten staan want het was best onverwachts gebeurd het overlijden.

Vandaag alvast een begin gemaakt met ontspullen van het huis maar tjee wat een spullen had mijn vader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:46

paddington schreef:
Dank jullie wel..
Vandaag veel buren te woord moeten staan want het was best onverwachts gebeurd het overlijden.

Vandaag alvast een begin gemaakt met ontspullen van het huis maar tjee wat een spullen had mijn vader.
:knuffel: Gecondoleerd en sterkte!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:57

nicole_floor schreef:
Urbanus schreef:
Ik ben diep, diep, diep teleurgesteld in de wereld.

Er zijn mensen die een insta maken voor hun hond en daarop foto's zetten alsof ze die hond zijn.

Tot zover.

MAAR andere mensen die óók zo'n insta hebben voor hun hond reageren dus op die foto's als hond.

paasei.

En dan hun baasje aan spreken met mama of papa. :')

Ik mocht van mama lekker naar het bos vandaag. :x

Dit is echt zo mijn wereld :')

Mijn vader is zichzelf en mijn moeder oma en opa gaan noemen. Mijn honden zitten dus niet bij de oppas of mijn ouders maar bij oma en opa. Hij staat dan hele gesprekken te voeren mét de honden 'ja morgen mogen jullie naar oma eh, oma gaat lekker in de tuin werken en heeft weer knackworsten gekocht. En jullie mogen dan gezellig bij opa op de bank' Om te huilen is dat.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:57

Paddington gecondoleerd en veel sterkte, extra verdrietig om het op deze manier te weten te komen :knuffel:

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 21:06

fotolijstje schreef:
Gecondoleerd Paddington! :knuffel:

Ik erger mij zo erg aan mijzelf en dat ik geen grenzen kan aangeven.
Ik doe teveel, het is té druk. Ik loop 40 uur stage en, daarnaast werk ik nog 2 dagen in de week. Maar het word mij echt te veel. Ik ga kopje onder in de stress en druk. Afgesproken met mijzelf om 1 dag minder te werken maar ik durf dit niet aan te geven bij mijn baas. En ik word ook nog op feestdagen ingepland maar daarvoor mag je geen vrij vragen. Ik kan dan helemaal niet werken want ik heb dan stage. Dit weet zij ook gewoon, dat ik niet op school zit en gewoon fulltime ''werk'' op dit moment.
Ik durf het gewoon niet aan te geven dat ik niet meer kan werken op vrijdag. Gisteren ook, was ik vergeten om te vragen of het smaakt (Ik had geen eten gebracht naar die tafels dus had niet eens echt door dat zij eten hadden) krijg ik een hartstikke felle reactie daarop omdat ik het niet doe.

@fotolijstje: geef het aan dat het teveel voor je is en dat je liever een dag minder in de week werkt. Je kan er niet vanuit gaan dat je werkgever dit spontaan gaat voorstellen omdat ze 'het wel weet'. Ik vraag aan mijn studenten altijd wat ze willen tijdens examens en stages ivm het aantal uren werken omdat ik geen zin heb in afmeldingen maar ik zal er nooit spontaan zonder te vragen of uit mezelf rekening mee houden als er niets wordt aangegeven.
Praat er dus over en doe dit op tijd! Niets is zo vervelend als een afmelding op vrijdag voor zaterdag krijgen.

Ik weet niet hoe de planningen bij jou worden gemaakt maar hier app ik in de voorlaatste week van de maand (dus nu maandag) mijn studenten met de vraag wanneer ze niet of extra kunnen werken in april. Dan hebben ze tot vrijdag om er op te antwoorden (school, gescheiden ouders en pubers hebben vaak geen strak ingevulde agenda ;) ) en ik maak op zaterdag de planning voor de hele maand die ze dan ook ontvangen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 21:21

Mensen die in een gesprek steeds 'uhhhmmmm' doen, op zo'n manier dat het klinkt alsof ze op het woord opeten en doorslikken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 21:53

Fly_high schreef:
Labradoodle eigenaren zijn sowieso een ergernis aan zich. Van die types die een hond voor de kids hebben :=

Er zijn ook volwassen mensen die om ene of andere reden zo verkoopadvertenties van hun paarden schrijven, net zo cringy :') "mijn naam is Bo en ik ben heel groot en heel mooi. Ik ben 13 jaar oud en hou van dressuren en gezellig buitenrijden met mijn liefste baasje..." : :evaw:

Ook mensen die zichzelf serieus ouder van hun huisdier noemen, kom het vooral op Engelstalige sites tegen: "I'm a father of a two year old yellow lab and..." >;)

Wat vind jij dan van mensen die fokken met hun paard omdat de merrie zo geniet van het moederschap :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 21:54

paddington schreef:
Dank jullie wel..

Sterkte

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 21:54

Fly_high schreef:

In de nieuwe serie van Cesar Milan worden de baasjes niet meer “owner” genoemd, nee, dat heet nu “pet parents”. Doe normaal man.

Gecondoleerd en sterkte, paddington

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 22:31

Dat sommige mensen een ander niet gewoon in hun waarde kunnen laten.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 22:33

AyDeeDee schreef:
Dat sommige mensen een ander niet gewoon in hun waarde kunnen laten.

:j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 23:13

Fly_high schreef:

Haha poedersuiker, ik voel me aangesproken.

Huilonnn.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 23:23

Telpeva schreef:
Mensen die in een gesprek steeds 'uhhhmmmm' doen, op zo'n manier dat het klinkt alsof ze op het woord opeten en doorslikken.

Uhuhmmmmm :j

:Y) Zoiets dus. :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 23:26

Ik was vanavond nog even in de buurtsuper, wil ik wat kiwi's scoren, zie ik in de mandjes kiwi's vooraan diepe duimafdrukken van mensen die wilden checken of "ze wel rijp zijn." Lekker fris hoor, maar niet heus. >;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 23:35

Het is trouwens niet te tellen hoevaak de mens het woord uhhh gebruikt tijdens gesprekken

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 23:41

purny schreef:
Het is trouwens niet te tellen hoevaak de mens het woord uhhh gebruikt tijdens gesprekken

Moet ik gelijk weer denken aan het radiospectrum zeg eens uhhhh :D