Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:27

In het segment starterswoning tot 330.000 in mijn regio wordt 1 op de 5 huizen onder de vraagprijs verkocht bleek uit gegevens van het derde kwartaal. Zijn dan wel de huizen, voor zover ik zag, die al wat ouder zijn of nog e.e.a. aan gerenoveerd mag worden. Maar toch.

Fijn dat het huis verkocht is s1993! *\o/*

Ik vraag altijd of ik de wc mag doorspoelen, kasten mag opentrekken en kranen mag opendraaien. Ze zeggen nooit 'nee', maar dan voel ik mij niet meer bezwaard.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:36

Waar is jouw regio?

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:52

Leeuwarden :) Dat had ik er inderdaad even bij moeten zeggen.

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:05

xIrlijn schreef:
In het segment starterswoning tot 330.000 in mijn regio wordt 1 op de 5 huizen onder de vraagprijs verkocht bleek uit gegevens van het derde kwartaal. Zijn dan wel de huizen, voor zover ik zag, die al wat ouder zijn of nog e.e.a. aan gerenoveerd mag worden. Maar toch.

Fijn dat het huis verkocht is s1993! *\o/*

Ik vraag altijd of ik de wc mag doorspoelen, kasten mag opentrekken en kranen mag opendraaien. Ze zeggen nooit 'nee', maar dan voel ik mij niet meer bezwaard.

Goede tip om dat te vragen. Bij het huis dat mijn broer laatst heeft gekocht, bleek dat het lichtknopje niet te werken. Tijdens de bezichtiging stond het licht in die kamer wel aan, maar dat was met een of andere app aangezet.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:11

Moonsparkle je hebt PB :D Wil de link prima delen, maar vind het op een openbaar forum toch altijd een beetje spannend wie het allemaal bekijkt daarom via PB.

Het was voor ons op zich niet heel erg, we hebben nog steeds veel overwaarde. We hebben een tegenbod gedaan, maar ze hadden best laag gekomen dus alsnog iets onder de vraagprijs uitgekomen. Ik wilde er vooral graag snel vanaf zodat ik zelf ook verder kon :o Anders hadden we misschien langer gewacht in de hoop op meer biedingen. We hebben wel meerdere bezichtigingen gehad trouwens, maar die besloten uiteindelijk toch om niet te bieden.