Roodvos schreef:Ja maar Cayenne, ik snap jouw moeder wel. Je had ook deze moeten sturen:
[ [url=m/45v8x9.png]Afbeelding[/url] ]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Als je de link van een artikel achter een paywall invoert op https://archive.is/ kun je het vaak wel lezen.
Cayenne schreef:LWDaisy schreef:
Die van mij zijn vrolijk 1200km verderop gaan wonen
Dat is dan wel weer het andere uiterste
Vinden ze de kleinkinderen niet leuk?
Prairy schreef:Ik heb sinds vorige week de diagnose ADHD en ben nu medicijnen aan het gebruiken. Afgelopen dagen gingen goed, vandaag is een ruk dag. Wat ben ik dan blij dat ik alleen mezelf en mijn katten hoef te verzorgen (manlief zorgt maar even voor zichzelf)
Liep in de Lidl, was er een kind aan het zingen. Meestal kan ik dat wel blokken maar vandaag had ik echt zoiets van HOU GEWOON JE KOP DICHT.
Ik ga in mijn stoel zitten met een poes op schoot, bak thee en een boek. Lekker rustig
Josien_ schreef:oh nou snap je helemaal!
ik heb mijn sleutelbeen gebroken en ben blij dat mijn vriend voor mij kan zorgen en we niet nog allerlei koters hebben rondlopen.
Mars schreef:Josien_ schreef:oh nou snap je helemaal!
ik heb mijn sleutelbeen gebroken en ben blij dat mijn vriend voor mij kan zorgen en we niet nog allerlei koters hebben rondlopen.
Ai ai, ik kan je een hand geven (ofnee laat maar, teveel pijn als het net gebeurd is) toch geen ongeluk met paard toevallig?
Ik ben 7 weken terug geopereerd, loop met een mooie plaat en schroeven rond. En dezelfde gedachte: pffft gelukkig geen koter die ik nu mee moet slepen.