Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 12:15

Urbanus schreef:
M_D_H schreef:
Voor het eerst weer op kantoor, maar ik was om 10 uur al overprikkeld en uitgeput.
Alles was staat ook anders (wat logisch is, want ik ben ruim 1,5 jaar niet op kantoor geweest) mijn vaste bureau zijn de schermen op verlaagt, muis is verdwenen, dus zit nu aan een ander bureau.
Mijn stoel is helemaal aangepast, maar iemand heeft aan de instellingen gezeten, dus ik kon alles terug zetten (voor zover ik nog weet hoe alles staat.
Nu al super veel pijn in mijn lichaam en ik moet nog door te 5 uur...

:knuffel: dat is ronduit poedersuiker. Kan ik je troosten met een zwarte buffetkast?

:') Denk niet dat ik veel heb aan een zware buffetkast :+

Appeltje_1 schreef:
PostNL (zalando) die aangaf dat het pakketje tussen 7.00 ('s ochtends) en 22.00 kon komen :')
Pakketje is inmiddels bezorgd, maar ik was niet thuis.

Kan ik nu naar een supermarkt in Scheveningen gaan fietsen. :+ Waren de buren geen optie ofzo...

En bedankt hè

Wees blij dat het ergens wordt afgeleverd, mijn postbode dumpt alles maar voor de deur neer en als ik dan thuis kom is het verdwenen (ik verdenk 1 van mijn buren...)
En dan kan je zeggen: Laat het dan niet thuis bezorgen, maar ik werk vrijwel altijd vanuit huis en als ik dan iets verwacht, hang ik een briefje neer dat het voor de deur gezet mag worden.
Maar precies de keren dat ik niet thuis ben geweest (en er dus ook geen briefje hangt) is het pakketje dus bezorgt (terwijl er een andere dag was aangegeven)

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 12:26

Mijn buren nemen ook niet zomaar pakjes aan. Reden er wordt een hoop mee gerommeld = spookpakjes waar je ineens flinke rekening voor krijg.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 12:46

Zebrastreep schreef:
2 dagen ingewerkt en vanmiddag al alleen staan op 4 cliënten die ik niet eens ken

Dankzij mijn vorige werk ben ik daar super onzeker door geworden maar ik wil het wel proberen anders leer ik het nooit.

( er is een backup als er wat is)

Ergens ook wel heel leuk, dat is toch wel een teken dat je in die 2 dagen zo'n indruk op ze heb gemaakt dat ze jou dat toevertrouwen!
Zij hebben het vertrouwen in jou dat je het kan, nu jij nog <3 you've got this!

-

De schutting tussen mij en mijn buurman is een paar weken gerepareerd, hij stond mooi, kaarsrecht en netjes. De buurman is gisteren op eigen houtje bezig geweest en nu staat die schutting weer scheef, hij helt nu zo'n 20 a 30cm voorover mijn tuin in. Vind het echt jammer dat hij er niet gewoon van af is gebleven, het ziet er niet meer uit nu.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 12:47

Vanmiddag met mijn liefste katje naar de DA |( Eet al een paar dagen slecht/niet en gaf net over waar bloed tussen zat ;( Het stomme is dat hij verder gewoon zichzelf is, maar blijkbaar speelt er toch iets meer in zijn lichaam..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 12:48

Naar de Jysk gereden en dan is het er vervolgens niet terwijl op de site stond van wel. -O-

Nu maar besteld maar zonde van m’n energie en tijd.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 12:50

Ik snap dat ze niet altijd naar de buren gaan hoor, maar dit was nou ook niet persé het postkantoor dat het meest dichtbij is.

Plus nemen de buren het altijd aan :o

De tijd in mijn bericht stond trouwens fout, ze zouden tussen 17.00 en 22.00 komen. Ze waren er om 8.00...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 13:01

Flowery schreef:
Vanmiddag met mijn liefste katje naar de DA |( Eet al een paar dagen slecht/niet en gaf net over waar bloed tussen zat ;( Het stomme is dat hij verder gewoon zichzelf is, maar blijkbaar speelt er toch iets meer in zijn lichaam..

Veel beterschap met je kat :knuffel:

Lig op de bank met verhoging maar ik moet nog zoveel gaan leren -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 13:16

Urbanus schreef:
Ik heb een gratis kast op Facebook staan en nu krijg ik de hele nacht en ochtend al berichten van halfjes.

What was I thinking?

Ik vind dat een drama dat Marktplaats.
Heb een wasmachine van mijn moeder daarop staan, ding is 2 jaar oud amper gebruikt, krijg ik berichtjes of ze hem voor 20 euro kunnen komen halen |o

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 13:31

Nu ben ik echt ontzettend in de war over mijn pakketje :?

Ik heb de niet-thuiscode op het briefje ingevuld en dat werkt ook. Maar zodra ik dan kijk naar de track & tracing staat er een andere code die eerder door mij is gebruikt?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 13:38

Telpeva schreef:
Zebrastreep schreef:
2 dagen ingewerkt en vanmiddag al alleen staan op 4 cliënten die ik niet eens ken

Dankzij mijn vorige werk ben ik daar super onzeker door geworden maar ik wil het wel proberen anders leer ik het nooit.

( er is een backup als er wat is)

Ergens ook wel heel leuk, dat is toch wel een teken dat je in die 2 dagen zo'n indruk op ze heb gemaakt dat ze jou dat toevertrouwen!
Zij hebben het vertrouwen in jou dat je het kan, nu jij nog <3 you've got this!

-

De schutting tussen mij en mijn buurman is een paar weken gerepareerd, hij stond mooi, kaarsrecht en netjes. De buurman is gisteren op eigen houtje bezig geweest en nu staat die schutting weer scheef, hij helt nu zo'n 20 a 30cm voorover mijn tuin in. Vind het echt jammer dat hij er niet gewoon van af is gebleven, het ziet er niet meer uit nu.

Het is hier heel gebruikelijk dat je na 2 inwerk diensten alleen kunt staan :') alleen moet ik nog een medicatietoets en tillift cursus volgen dat is nu wel vrij beperkend.

Ik ben nu al uurtje alleen en eigenlijk is het wel lekker ben al wel blij dat ik het hier wel mag op mijn vorige werk vonden ze dat ik dat niet aankon

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:26

Flowery schreef:

:knuffel:

Vanmorgen kon ik nog dansen. Nu kan ik alleen plat op mijn rug liggen verrekken van de pijn.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:47

Lekke band... Trailer. Kaaaaakpoepshitty

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 16:11

Marcella schreef:
Flowery schreef:

:knuffel:

Vanmorgen kon ik nog dansen. Nu kan ik alleen plat op mijn rug liggen verrekken van de pijn.

Wat naar! Beterschap hopelijk zakt het :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 16:20

Moe.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 16:35

Bezig met deadline 1 van 2 deze week en het gaat me allemaal niet snel genoeg. Wil dat echt vandaag af hebben zodat ik me morgen en vrijdag (de deadline staat voor beide onderdelen op vrijdag 17.00) kan focussen op deadline 2 en me vrijdag ook niet druk hoef te maken dat ik het niet ga halen voordat ik naar mijn werk moet in de avond. Kan ik even een turbostand krijgen ergens? :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 16:46

xPabloBokt schreef:
Bezig met deadline 1 van 2 deze week en het gaat me allemaal niet snel genoeg. Wil dat echt vandaag af hebben zodat ik me morgen en vrijdag (de deadline staat voor beide onderdelen op vrijdag 17.00) kan focussen op deadline 2 en me vrijdag ook niet druk hoef te maken dat ik het niet ga halen voordat ik naar mijn werk moet in de avond. Kan ik even een turbostand krijgen ergens? :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 16:50

Om toch een beetje in het school ritme te blijven moet ik nog flink wat leren over medicatie en een toets doen :')

En daarna nog weet ik veel hoeveel cursussen

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-22 16:56

Hoofdpijn
En geen keuzes kunnen maken wat ik voor werk wil doen

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 17:00

Zat net lekker te studeren met veel motivatie. Is net nou weg -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 17:08

Telpeva schreef:
xPabloBokt schreef:

[ Video ]

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 17:21

Had een beetje energie vandaag dus ben een halfuurtje aan het schoonmaken geweest en nu lig ik alweer een uur op de bank omdat ik zo uitgeput ben

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 17:32

Aan mezelf.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 17:36

Het weer... ik wil gaan wandelen -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 19:08

Iemand die nu echt flink de kantjes eraf loopt. Maar o wee als ze dat stuk niet fixt voor morgen, dan schrijf ik dat hele verslag over hoe ze er of A. Niet was of B. wel was, maar geen bijdrage had.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 19:51

Ik erger mij hier echt echt ontzettend aan.
Mensen die helemaal niks doen voor school en alles dan moeten gaan inhalen en dan gaan zij vervolgens zeggen dat school te veel "druk" geeft :+