Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 15:03

MoniekJ schreef:
Flauwvallen tijdens infuus prikken :o

:knuffel: Niks bezeerd hoop ik?

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 15:31

MoniekJ schreef:

Gelukkig lig je meestal al dan.
Alles wel goed verder?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 15:39

Miekje23 schreef:
Werkgever die de boel bij elkaar liegt, en in dyscalculie. Moet wat omgerekend hebben en krijgt t niet voor elkaar zucht

Je mag wel bericht sturen wat je omgerekend wil hebben.

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 16:35

Even kleine update over neefje. Veel pijn en ze hadden gisteren gesprek met de directeur van school. Juf had vooral wat smoesjes, maar was bij het gesprek afwezig, want 'ziek'. Ja, tussen aanhalingstekens want ik vond het erg toevallig nadat ze s ochtends dus ouders aan de telefoon had en gehoord had dat hij echt wat gebroken had

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 16:38

Dat we sinds vrijdagavond zitten met een vrij grote cyberaanval op het werk, maar dat één van mijn managers nauwelijks weet wat er gaande is en ons vandaag aan het werk wilde laten in Google Drive-documenten. Gast, nee? Dan zitten die hackers straks ook in onze persoonlijke laptops - no touchy means no touchy. |o

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 16:52

Mkango schreef:
Dat we sinds vrijdagavond zitten met een vrij grote cyberaanval op het werk, maar dat één van mijn managers nauwelijks weet wat er gaande is en ons vandaag aan het werk wilde laten in Google Drive-documenten. Gast, nee? Dan zitten die hackers straks ook in onze persoonlijke laptops - no touchy means no touchy. |o

Hahaha wat een sukkel zeg..
Hier vinden ze het ook altijd erg lastig om de boel uberhaupt uit te laten staan als overal staat dat je niks aan mag zetten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 17:29

fleurtjeuh schreef:
Mkango schreef:

Hahaha wat een sukkel zeg..
Hier vinden ze het ook altijd erg lastig om de boel uberhaupt uit te laten staan als overal staat dat je niks aan mag zetten..
Ja, en ik snap het ook wel, want ik zat gisteren ook nog te bedenken of ik toch niet iets kon doen, maar je moet nu gewoon even op je handen blijven zitten en de techneuten het werk laten doen, voordat ze wéér in het systeem zitten. Zondag dachten ze namelijk dat er wel weer wat dingen online konden, maar toen werden we meteen weer gehackt, dus het beste wat wij nu kunnen doen is gewoon écht helemaal nergens aan zitten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-21 17:57

Moet/wil de keuken poetsen. Maar krijg me er niet toe gezet.

Had wel meer willen doen vandaag en is weer allemaal niet gelukt.. zo teleurstellend -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 18:04

Maagzuur

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 18:28

Vuurwerk :r katten helemaal over de zeik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 18:36

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 18:38

Telpeva schreef:
MoniekJ schreef:

:knuffel: Niks bezeerd hoop ik?

Nee, dat gelukkig niet.

astrea schreef:
MoniekJ schreef:

Gelukkig lig je meestal al dan.
Alles wel goed verder?

Ik zat op een stoel dat scheelt. Stonden ineens allemaal mensen om mij heen en benen omhoog te houden :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 19:05

MoniekJ flauwvallen is nooit een pretje.
Gelukkig was je hulp nabij.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 19:08

MyWishMax schreef:
Even kleine update over neefje. Veel pijn en ze hadden gisteren gesprek met de directeur van school. Juf had vooral wat smoesjes, maar was bij het gesprek afwezig, want 'ziek'. Ja, tussen aanhalingstekens want ik vond het erg toevallig nadat ze s ochtends dus ouders aan de telefoon had en gehoord had dat hij echt wat gebroken had

Klinkt als spontane lafbekkeritis :o
Sneu dat je neefje zo'n pijn heeft!

Weer veel pijn vandaag, waarom gaat dit nou niet gewoon een keer over

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 20:15

Flying_Angel schreef:
Dat ik misschien bij de 31% van de startende leraren hoor die uitvallen binnen 5 jaar. Ik heb me ziekgemeld, bij de huisarts geweest. Nu zit ik thuis :

:(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 20:19

Mijn hond die van mening is dat ze ontiegelijk aanhankelijk moet zijn.
Heel leuk maar ik wil mijn been anders neerleggen en het mag niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 21:05

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 21:08

Dat ik vanmiddag met de hond liep , en een meneer tegen kwam die er al uitzag alsof hij in ieder geval iets van een verstandelijke beperking had. Deze man liet zijn kat uit aan een tuigje , je had de kop van mijn hond moeten zien ze had een dikke error. Natuurlijk moest deze man weer een heel verhaal vertellen terwijl ik mijn best stond te doen om mijn russeltje tegen te houden zodat de kat niet in stukjes terug thuis zou komen :')

Afijn de kop van mijn hond was wel echt hilarisch , ze wist niet wat ze er mee aan moest.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 21:13

Vulling tussen mijn voortanden is ineens weg? Zit er de hele tijd aan te frunniken met mn tong, super irritant

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 21:54

Weer problemen met de Renault Trafic.We staan op het punt om hem de deur uit te doen.Helaas vind ik nergens een andere goede,betaalbare trekauto (minibus of pick-up).

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 22:03

Mm welke problemen heb je? De mijne doet al vier jaar zijn best. Twee keer een storing gehad. De eerste keer was de luchtregelklep kapot gegaan en de tweede was een vage ik heb geen vermogen storing die ma wegslepen zichzelf had opgelost weer.

Maar het is inderdaaf heel lastig een beetje fatsoenlijke bus te vinden tegen een ok prijs. Mijn zoektocht heeft bijna 3 jaar geduurd en twee keer veel,laswerk aan mijn oude bus om hem de apk door te krijgen omdat ik niet zonder kon

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 22:09

karuna schreef:
Mm welke problemen heb je? De mijne doet al vier jaar zijn best. Twee keer een storing gehad. De eerste keer was de luchtregelklep kapot gegaan en de tweede was een vage ik heb geen vermogen storing die ma wegslepen zichzelf had opgelost weer.

Maar het is inderdaaf heel lastig een beetje fatsoenlijke bus te vinden tegen een ok prijs. Mijn zoektocht heeft bijna 3 jaar geduurd en twee keer veel,laswerk aan mijn oude bus om hem de apk door te krijgen omdat ik niet zonder kon

Melding inspuiting controleren,probleem uitlaatgassen.
Hij regenereert niet.Roetfilter raakt verstopt.Er zit een nieuwe roetfilter onder en een injector is vervangen.Het probleem blijft terug komen.De werkelijke oorzaak werd dus niet aangepakt.En nu start hij ook van de ene op de andere dag plots niet meer.
Het is moeilijk om een garagist te vinden die met je meedenkt en niet enkel zijn zakken vult.
Nu kennen we wel de werkelijke reden waarom hij verkocht werd met slechts 92000km.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 09-11-21 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 22:10

Ah dat klinkt als zelfde probleem wat ik heb gehad. Laat ze eens die lucht regelaar controleren. Als die niet helemaal fris meer is krijg je de meest rare storingen. Oa inspuiting, roetfiltemelding, ontbrandingsproblemen enz. Dat ding regelt namelijk de juiste verhouding van de brandstof, zonder dat loopt de motor gewoon niet ok en uiteindelijk doet hij niets meer.

Ik heb een keer heen en weer mogen rijden naar huis zodat zij een nieuwe konden bestellen. En toen kunnen brengen met hun als backup als ik zou stilvallen onderweg.

Ga je steeds naar dezelfde garage en is dat een renault garage ook? Niet elke garage is even handig in storingen vinden. Waar ik heen ga zij zijn ook de pechhulpdienst voor de verre regio,

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 22:16

karuna
We gaan het startprobleem laten aanpakken door een kleine garage.Daarna gaan we hem eens heel specifiek laten uitlezen bij de Renault dealer.Van daaruit zien we wel verder.
Dit is onze eerste diesel met roetfilter.Wat een problemen geeft dat ding.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 23:50

Captain schreef:
Al vanaf 3u wakker met ik gok een nierbekkenontsteking.. %)

Oef dat is echt zo zo vreselijk pijnlijk. Gaat het?

Ik heb er een hele lange nasleep van gehad.