MoniekJ schreef:Flauwvallen tijdens infuus prikken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Dat we sinds vrijdagavond zitten met een vrij grote cyberaanval op het werk, maar dat één van mijn managers nauwelijks weet wat er gaande is en ons vandaag aan het werk wilde laten in Google Drive-documenten. Gast, nee? Dan zitten die hackers straks ook in onze persoonlijke laptops - no touchy means no touchy.
fleurtjeuh schreef:Ja, en ik snap het ook wel, want ik zat gisteren ook nog te bedenken of ik toch niet iets kon doen, maar je moet nu gewoon even op je handen blijven zitten en de techneuten het werk laten doen, voordat ze wéér in het systeem zitten. Zondag dachten ze namelijk dat er wel weer wat dingen online konden, maar toen werden we meteen weer gehackt, dus het beste wat wij nu kunnen doen is gewoon écht helemaal nergens aan zitten.Mkango schreef:Dat we sinds vrijdagavond zitten met een vrij grote cyberaanval op het werk, maar dat één van mijn managers nauwelijks weet wat er gaande is en ons vandaag aan het werk wilde laten in Google Drive-documenten. Gast, nee? Dan zitten die hackers straks ook in onze persoonlijke laptops - no touchy means no touchy.
Hahaha wat een sukkel zeg..
Hier vinden ze het ook altijd erg lastig om de boel uberhaupt uit te laten staan als overal staat dat je niks aan mag zetten..
Telpeva schreef:MoniekJ schreef:Flauwvallen tijdens infuus prikken
Niks bezeerd hoop ik?
astrea schreef:MoniekJ schreef:Flauwvallen tijdens infuus prikken
Gelukkig lig je meestal al dan.
Alles wel goed verder?
MyWishMax schreef:Even kleine update over neefje. Veel pijn en ze hadden gisteren gesprek met de directeur van school. Juf had vooral wat smoesjes, maar was bij het gesprek afwezig, want 'ziek'. Ja, tussen aanhalingstekens want ik vond het erg toevallig nadat ze s ochtends dus ouders aan de telefoon had en gehoord had dat hij echt wat gebroken had
karuna schreef:Mm welke problemen heb je? De mijne doet al vier jaar zijn best. Twee keer een storing gehad. De eerste keer was de luchtregelklep kapot gegaan en de tweede was een vage ik heb geen vermogen storing die ma wegslepen zichzelf had opgelost weer.
Maar het is inderdaaf heel lastig een beetje fatsoenlijke bus te vinden tegen een ok prijs. Mijn zoektocht heeft bijna 3 jaar geduurd en twee keer veel,laswerk aan mijn oude bus om hem de apk door te krijgen omdat ik niet zonder kon