Althans, dat lees ik hier steeds..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Is dat zo? Heb zelf alleen ervaring met de zorg. Ik kon echt geen afspraak maken zonder brief.
fokfanaat schreef:SusanH schreef:Is dat zo? Heb zelf alleen ervaring met de zorg. Ik kon echt geen afspraak maken zonder brief.
https://coronatest.nl/
SusanH schreef:Is dat zo? Heb zelf alleen ervaring met de zorg. Ik kon echt geen afspraak maken zonder brief.
DuoPenotti schreef:Maar is toch raar, mensen van daar willen toch ook gewoon een plekje dichtbij, waarom iemand van minstens 50 km daar dan heen terwijl er hier een prik locatie zit op 10 km?
karuna schreef:Wij gaan morgen 120 km verderop. Het was dat (waar de hele middag nog vrij te kiezen was) of drie weken wachten dichterbij. Brief was niet nodig is duidelijk gezegd aan de telefoon. De leeftijd staat op een lijst. Enige nadeel ggd belde de tweede afspraak kan niet dichterbij. Want zij prikken moderna dat hier nergens gegeven wordt in de omgeving. Dan maar camper meenemen twee keer.
karuna schreef:Nee is afgeraden ivm eventuele reacties, geen probleem er een weekendje van te maken.
Zebrastreep schreef:karuna schreef:Nee is afgeraden ivm eventuele reacties, geen probleem er een weekendje van te maken.
Mag wel hoor, het wordt alleen geadviseerd om niet te gaan auto rijden als je als bijwerking moe zijn hebt. Dit is meer om het risico dat je in slaap kan vallen (na de tweede vaccinatie had ik na een uurtje of 7 niet eens de puf meer om te lopen dus laat staan auto rijden) verder is het echt niet zo dat je niks mag.
Roodvos schreef:DuoPenotti schreef:Maar is toch raar, mensen van daar willen toch ook gewoon een plekje dichtbij, waarom iemand van minstens 50 km daar dan heen terwijl er hier een prik locatie zit op 10 km?
Misschien zit die vol voor de komende periode? Of misschien woon je net ongelukkig in het postcodegebied?
Je zou kunnen proberen met een postcode die een paar km verderop ligt, in de richting van de gewenste priklocatie.
Morrie schreef:mijn man is ook alleen gegaan, hij moest om 8 uur op zondagmorgen, dan ben ik echt nog niet in het land der levenden. Ik ga voor de tweede prik ook alleen, op de fiets, want parkeren is daar een ramp, bleek bij de eerste prik.