Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gini
Berichten: 17993
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:50

Moestuin schreef:
Foaly schreef:
Dat dus. Zo'n figuur wil je toch uberhaupt niet als getuige?


Ze is die van mijn vriend. Dat is een keus die ik even aan hem laat. Hij gaat wel met haar in gesprek en mijn zus gaat haar zo ook nog bellen. Denk dat ze het wel gaat beseffen.
Ze is aller sinds bij de tafelschikking al verplaats van tafel.


Ik hoop dat je haar verplaatst hebt naar de tafel van het keukenpersoneel. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42092
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:54

Gini schreef:
Moestuin schreef:


Ze is die van mijn vriend. Dat is een keus die ik even aan hem laat. Hij gaat wel met haar in gesprek en mijn zus gaat haar zo ook nog bellen. Denk dat ze het wel gaat beseffen.
Ze is aller sinds bij de tafelschikking al verplaats van tafel.


Ik hoop dat je haar verplaatst hebt naar de tafel van het keukenpersoneel. :D

De kindertafel, daar past dat gedrag wel bij.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 20:21

Vriendin van me die boos wordt op haar vriend omdat hij een prik gaat halen.
Echt doe toch normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 20:26

Gini schreef:
Moestuin schreef:

Ze is die van mijn vriend. Dat is een keus die ik even aan hem laat. Hij gaat wel met haar in gesprek en mijn zus gaat haar zo ook nog bellen. Denk dat ze het wel gaat beseffen.
Ze is aller sinds bij de tafelschikking al verplaats van tafel.


Ik hoop dat je haar verplaatst hebt naar de tafel van het keukenpersoneel. :D

Zielig voor het keukenpersoneel; de vloer bij de deur of het hondenhok voldoet prima. :))

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 21:17

Bedankt iedereen voor de beterschapswensen!

Ze is knorrig, heeft natuurlijk wel pijn...en er zat behoorlijk wat wondvocht in, als het morgen niet beter was na vandaag een aantal keer koelen en wat stappen komt de DA het morgen leeg trekken :(:)

Ik ben fysiek zelf wel ok, rij tegenwoordig met een airbag rond gelukkig en ze ging eerder “gewoon” op haar knieën de staanders in ipv met een salto ofzo.
Ik ben alleen bang voor mijn eigen angst nu weer natuurlijk. Instructrice zegt dat ik een heel braaf paard moet zoeken om even mee te springen om zo even mijn (zelf)vertrouwen terug te krijgen, maar waar vind je dat, laat staan dat je er mee mag rijden en al helemaal, mee mag springen. Zeker na zo iets :+ :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 21:21

Steffi4 schreef:
Bedankt iedereen voor de beterschapswensen!

Ze is knorrig, heeft natuurlijk wel pijn...en er zat behoorlijk wat wondvocht in, als het morgen niet beter was na vandaag een aantal keer koelen en wat stappen komt de DA het morgen leeg trekken :(:)

Ik ben fysiek zelf wel ok, rij tegenwoordig met een airbag rond gelukkig en ze ging eerder “gewoon” op haar knieën de staanders in ipv met een salto ofzo.
Ik ben alleen bang voor mijn eigen angst nu weer natuurlijk. Instructrice zegt dat ik een heel braaf paard moet zoeken om even mee te springen om zo even mijn (zelf)vertrouwen terug te krijgen, maar waar vind je dat, laat staan dat je er mee mag rijden en al helemaal, mee mag springen. Zeker na zo iets :+ :=


Manege springstal, een lieve blokker. Genoeg opties.

iirrssjjee

Berichten: 5963
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 23:29

Telefoon kapot laten vallen... |( Nu een dikke barst in mn scherm, had m net 5 maanden -O-

En dat terwijl er gewoon een hoesje omheen zit! Eerste blik viel het mee,en als je er recht op kijkt zie je het eigenlijk niet. Maar als je vanaf boven kijkt.... ;(

En de waarde is niet zo hoog (koop je nu nieuw voor 188), maar repareren alleen is al 129 euro.... Ga wel voor een nieuwe dan..... Heb ik nog iig garantie.

Kookaburra

Berichten: 5457
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 23:58

Pfoeh Moestuin :(:)


Marije_1997 schreef:
Steffi4 schreef:
Bedankt iedereen voor de beterschapswensen!

Ze is knorrig, heeft natuurlijk wel pijn...en er zat behoorlijk wat wondvocht in, als het morgen niet beter was na vandaag een aantal keer koelen en wat stappen komt de DA het morgen leeg trekken :(:)

Ik ben fysiek zelf wel ok, rij tegenwoordig met een airbag rond gelukkig en ze ging eerder “gewoon” op haar knieën de staanders in ipv met een salto ofzo.
Ik ben alleen bang voor mijn eigen angst nu weer natuurlijk. Instructrice zegt dat ik een heel braaf paard moet zoeken om even mee te springen om zo even mijn (zelf)vertrouwen terug te krijgen, maar waar vind je dat, laat staan dat je er mee mag rijden en al helemaal, mee mag springen. Zeker na zo iets :+ :=


Manege springstal, een lieve blokker. Genoeg opties.

Op mijn oude manege liep een paard die op commando sprong. Je zette hem op een paar tientallen meters van de hindernis, en of jij nu twijfelde of niet... Als de manegeeigenaar de naam van het paard met 'toe maar' riep, dan draafde hij aan en sprong hij :D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 01:42

Kookaburra, daarom. Manegepaarden zijn ideaal voor mensen met angst. 1 keer zeggen en ze gaan al. Zo krijg je toch makkelijk dat zetje in de rug.

Zebrastreep

Berichten: 9903
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 02:13

Dat ik zo laat ga slapen :+

Was een aantal weken terug helemaal vergeten om te kijken naar een documantaire over Abba met nick en Simon en ik wou 1 kijken maar dat werden er al 2 en ik begon al aan 3 :')

Ach morgenavond wat om naar uit te kijken. Ik werd er gewoon vrolijk van haha :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33926
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 03:18

Wakker op dit tijdstip.

En het is echt heel stil buiten, echt verdacht. Hoop oprecht dat het morgen ook zo stil is want vorige week ook al bar slecht geslapen op zaterdag. :=

Caira
Berichten: 26090
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 05:56

Jeetje Moestuin, dat is gewoon vet stom.

Ik erger me aan mezelf dat ik al bijna 1,5 uur wakker ben na het voeden. Nog even en slapen hoeft niet meer

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 08:26

Steffi wat laat maar niet minder gemeend, beterschap voor je paard :(:)
Je zal je rotgeschrokken zijn,

lenaa_tje

Berichten: 10352
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 08:36

Hoe vaak bruggen hier moeten worden aangevaren zeg...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33926
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 08:58

Mijn hamster die dacht “zou het niet leuk zijn als ik mijn wangen leeg in mijn rad en dan ga rennen”. :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 09:51

Hond die niet binnen of buiten wil. Nee, hij wil op de drempel van de buitendeur liggen met zijn hoofd net binnen en zijn lijf buiten. Gevolg: Nerveuze hond binnen en buiten want de deur is toe waardoor hij niet alles ziet...

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 10:39

BN'er die altijd alleen maar positieve reacties krijgt. En als ik me dan iets afvraag daar gelijk de hele horde volgers zich op stort. :')

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 10:56

De buren zijn bezig met een mega verbouwing. Nieuw dak plus uitbouw. Veel overlast. Zware camion en kraan voor ons deur, altijd even uitkijken voor je naar buiten stapt, de hele week lawaai tussen 7 en 16, soms langer. Tot daar, vooruit dan.

Maar dat ze godver op zaterdag ook werken en vanaf 7 -O- als ik geen fles champagne krijg hierna (doe maar een kist eigenlijk) gaat er hier toch een haar in de boter zitten de komende jaren :')

Steeph

Berichten: 4347
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 11:31

Dat de vorige bewoners van mijn (ons) huurhuis zo belabberd zijn omgegaan met de douche dat zelf pure azijn, voor een half uur laten intrekken niet meer werkt :x ik ben maar bijna drie keer over mijn nek gegaan bij het schoonmaken en het is gewoon nog steeds niet schoon. Volgende stap is alle wanden krabben met een kookplaatkrabber :\

wyoming

Berichten: 2529
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 11:35

Aan de camping, caravan moest gekeurd worden, volgens degene die hem keurde was de factuur voldoende (stond precies op wat er was gebeurt, hij had al meer caravans daar gedaan, begin november) maar de camping had nieuwe regels dus er moest een rapport komen.(hoorde ik begin februari) Ik de degene die hem gekeurd heeft gemaild, hij contact opgenomen met de camping, gevraagd wat ze precies wilde hebben en dat geregeld. Ik dat rapport naar de camping gemaild en niks meer gehoord. (Begin februari) En nu stuurt de camping, ja je caravan moet gekeurd worden, dus we willen een rapport voor 1 juni hebben. Ja die heb je al. (En het hoeft maar 1x per 3 jaar, dus een nieuwe keuring is zeker niet nodig)

Zelfde als dat ze laatst een herinnering stuurde voor een factuur die ze zelf nooit hebben aangepast (ze waren wat vergeten, zouden daar een aanpassing voor sturen maar nooit gekregen)

Misschien tijd dat er eens iemand anders op de administratie gaat zitten daar.

Myfairytale
Berichten: 5425
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 12:05

Mensen die letterlijk overal hun hond perse mee naar toe willen slepen. Ook als ze even op (verjaardags-)visite gaan en hun hond niet mee kan. Een volwassen hond van een paar jaar oud, die ze zelf vanaf pup al hebben, geen trauma's etc.
Dan biedt je ze aan dat de hond mee kan, dat ze hier in het bos eerst kunnen wandelen en de hond daarna in de verwarmde bijkeuken kan, is het nog niet goed. 8)7

wyoming

Berichten: 2529
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 12:43

Oh en net op de fiets, we komen op het fietspad een man in tegengestelde richting tegen maar aan onze kant van het fietspad. Zoon (die net begint met zelf fietsen op de weg) gaat dus naar links om die man te ontwijken, gaat die man dus ineens naar zijn eigen kant van het fietspad, dus ik zeg tegen zoon, naar rechts, dus zoon gaat weer naar rechts (onze eigen kant van het fietspad) maar die man gaat ook ineens weer naar onze kant en bots dus vol op zoon. Zegt die vent ook nog. Ja je moet aan je eigen kant blijven. Nou toen heb ik de beste man toch wel even medegedeeld dat hij zelf voor een zeer onduidelijk situatie zorgde en uiteindelijk zelf aan de verkeerde kant tegen mijn zoon op botste. 8)7 (nog een geluk dat zoon geen verwondingen heeft opgelopen)

iirrssjjee

Berichten: 5963
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 15:01

Moestuin schreef:
Hond die niet binnen of buiten wil. Nee, hij wil op de drempel van de buitendeur liggen met zijn hoofd net binnen en zijn lijf buiten. Gevolg: Nerveuze hond binnen en buiten want de deur is toe waardoor hij niet alles ziet...


Bij ons is dat de kat, maar dan andersom! Kop buiten, kont binnen... Als deur dicht zit constant mauwen. Issie open, blijft ze dus half zo liggen :Y)

marley93

Berichten: 6054
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 15:13

Elk ander mens:

Absoluut ieder ander mens op aarde:

Mijn brein:
Uitpakken en fel kleurtje? Fruitellas. Stop in je mond.

Afbeelding

>;) |o

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33926
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-21 15:25

Dat ik zo moet werken en dus leuk moet doen tegen vervelende gasten (die zijn er geheid) terwijl ik enorm moe ben en eigenlijk gewoon wil gaan liggen slapen. _O-