Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zigranta

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 11:22

Mkango, was je voor haar een project ivm opleiding ofzo?
Lekker zuur zeg }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 11:24

zigranta schreef:
Mkango, was je voor haar een project ivm opleiding ofzo?
Lekker zuur zeg }:0
Ik denk eerder een welkome afleiding voor haar k*tleven met haar partner, maar ja, die is inmiddels dood. :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 11:52

Mkango schreef:
Wanneer je beste vriendin, met wie je alles deelde, jou eigenlijk alleen maar zag als een vage kennis. :') “Sorry dat ik je probeerde te helpen en dat jij daardoor dacht dat we vrienden waren.” Ja, inderdaad, sorry dat ik na twee jaar dagelijks contact dacht dat we goede vrienden waren. :')

Neee :')
Zo kun je toch niet zijn

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 11:54

Jee wat zuur Mkango, wat kun je je soms vergissen in mensen hè?

Hier ook zo'n situatie met een vriend die alleen maar vrienden wilde zijn toen het niet zo goed met me ging lijkt het. Het voelt een beetje alsof ik goed genoeg was als referentiekader voor zijn eigen leven zodat hij zich beter kon voelen over het zijne. Ik geef de moed nog niet op en probeer hem mee omhoog te trekken maar ik vrees dat het trekken aan een dood paard is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 12:00

Mooiste is nog wel dat ze het dan zo probeert te buigen dat het mijn schuld is dat ze dit niet eerder gezegd heeft, “want jij was niet sterk genoeg geweest voor de waarheid.” :') Eh, nee, jij was niet sterk genoeg om die waarheid te vertellen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar vage kennissen spreek ik niet twee jaar lang elke dag en die komen ook niet voor onbepaalde tijd bij mij in huis zitten. O, en of ik ook niet wil proberen een conversatie aan te gaan hierover, want ze heeft het er al zwaar genoeg mee. :') En een jonge jockey met een dwarslaesie is echt een inspiratiebron met zijn moeder aan zijn zijde — wat dat ermee te maken had weet ik ook niet, want mijn moeder is niet zijn moeder, en de mijne is niet bepaald mijn rots in de branding. :')

Rawr: :knuffel: K*tsituatie is het, en ik begrijp je gevoel heel goed. Ik zei ook de hele tijd “eigenlijk moet ik de signalen zien en m’n handen hiervanaf trekken,” maar je wilt ook niet het risico lopen dat je iemand laat vallen die je eigenlijk heel hard nodig heeft, alleen onwijs met zichzelf in de knoop zit. Pas ook wel een beetje op jezelf!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 12:07

Jeetje Mkango, wat een naar mens achteraf :n

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 12:10

Ik zit dit echt met verbazing te lezen... Dat mensen zo kunnen zijn.

Nou ben ik wel vaker “ aan de kant gezet” maar nog niet omschreven als vage kennis dan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 13:32

Spanningsklachten op mijn keel... Op stage is misschien iemand met corona we komen wel steeds dichtbij het einde van de quarantaine en we lijken alweer mazzel te hebben...

Toch denk ik in mijn hoofd al dat ik besmet ben gisteravond al vage pijn weer in het gezicht en misselijk van de spanning.

Ga wel aangeven dat ik het spannend vindt bij mijn collega en bepaalde dingen liever even niet doen

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 14:34

Een poedersuiker voor school met een docent die mij totaal niet ligt, die ik voor 2 andere vakken ook heb en het loopt gewoon niet.

En het is facking koud in dit poedersuiker huis en ugh, ik ben gewoon zo chago geworden door dat poedersuiker terwijl ik juist zo lekker bezig was.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 15:23

Ouders die autorijden en hun kind daarmee in gevaar brengen omdat ze "eventjes afgeleid zijn". Scheelde niks of de vader en zijn dochter hadden de auto met 100 tegen de betonblokken geramd en hadden dat dan mogelijk niet meer na kunnen vertellen. Waarom zetten ouders het leven van hun kind op het spel?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 15:48

Mijn linkerschouder is echt aan het sterven. Ik lig de laatste tijd veel op mijn linkerkant omdat ik rug pijn heb, dus het is een beetje mijn fout. Maar net zat hij er echt ver uit, verder dan ooit, en nu weet ik niet zeker of hij goed zit, maar het doet echt zoveel pijn en mijn vingers tintelen.

Ik wil echt een robot schouder ofzo.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 17:02

Het is vreselijk koud buiten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 17:16

Love_Laugh schreef:
Het is vreselijk koud buiten. :')

En 't wordt nog erger :brr: :brr: :brr:

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 17:23

Mensen die persoonlijk worden in discussies. Blijkbaar kan en mag ik geen mening hebben over alle corona maatregelen want ik zit afgekeurd thuis, ben depressief en heb geen sociaal leven dus ik kan mij onmogelijk indenken hoe erg dit allemaal is.

Was even geleden dat iemand waarvan ik dacht dat we vrienden waren zoiets belachelijk tegen me zei.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 17:32

Mijn dochter die mij verwijt dat ik nog niet naar het graf van mijn moeder wil.Heb haar even duidelijk gemaakt dat ik dat zelf wel uitmaak.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 17:39

Zo dan Britta, dat zal niet fijn aangekomen zijn!
Iedereen verwerkt het op zijn manier, de een vindt troost bij een graf en de ander wordt er alleen maar verdrietiger van en dat staat een ieder vrij!
Ik ben ook geen type die zoiets zou doen hoor.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 17:46

Dat ik nog steeds gekweld word door helse pijn in mijn tanden en gezicht, het gekke is dat ik wel mijn tanden kan poetsen maar niet een simpele soep kan eten. Alles doet pijn, alleen koud water is geen probleem... ik ga morgen met de huisarts bellen want ik trek het niet meer, loop er nu al bijna een week mee en alleen alcohol lijkt te werken maar daar wil ik geen gewoonte van maken...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 18:58

Dat mijn vriendin vraagt wat ik wil hebben voor mijn verjaardag. Met geld neemt ze meestal geen genoegen als antwoord :’)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:10

Dat ik na een intensieve fysiek zware werkdag geen puf meer heb om te doen wat ik wilde doen :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:14

Na een lange wandeling met het mooie maar koude weer vandaag heb ik honger, maar ik moet nog wachten tot mijn soep klaar is :Y)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:26

Oh yeah de gewone griep is hier ingetreden -O-

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:33

Dat ik de hele dag al last heb van koude voeten. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:38

Westerntrail schreef:
Dat ik de hele dag al last heb van koude voeten. |o

same..... -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:53

Dat mij zusje en schoonbroer al zowat de gehele dag bij ons zitten. Ga gewoon naar huis :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 20:28

Ineke2 schreef:
Na een lange wandeling met het mooie maar koude weer vandaag heb ik honger, maar ik moet nog wachten tot mijn soep klaar is :Y)

Ik heb nu een stijve nek van de kou. :') Maar het was gezellig! :D