Lekker zuur zeg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Wanneer je beste vriendin, met wie je alles deelde, jou eigenlijk alleen maar zag als een vage kennis.“Sorry dat ik je probeerde te helpen en dat jij daardoor dacht dat we vrienden waren.” Ja, inderdaad, sorry dat ik na twee jaar dagelijks contact dacht dat we goede vrienden waren.
Eh, nee, jij was niet sterk genoeg om die waarheid te vertellen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar vage kennissen spreek ik niet twee jaar lang elke dag en die komen ook niet voor onbepaalde tijd bij mij in huis zitten. O, en of ik ook niet wil proberen een conversatie aan te gaan hierover, want ze heeft het er al zwaar genoeg mee.
En een jonge jockey met een dwarslaesie is echt een inspiratiebron met zijn moeder aan zijn zijde — wat dat ermee te maken had weet ik ook niet, want mijn moeder is niet zijn moeder, en de mijne is niet bepaald mijn rots in de branding. 
K*tsituatie is het, en ik begrijp je gevoel heel goed. Ik zei ook de hele tijd “eigenlijk moet ik de signalen zien en m’n handen hiervanaf trekken,” maar je wilt ook niet het risico lopen dat je iemand laat vallen die je eigenlijk heel hard nodig heeft, alleen onwijs met zichzelf in de knoop zit. Pas ook wel een beetje op jezelf!