Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Nayomie schreef:Dat ik zojuist mijn geduld verloren ben en boos uit een skype call ben gegaan.
Volgens mij heeft iedereen wat last van frustraties en woede momenteel hahah
MarJon schreef:Lau schreef:Dat ik een sollicitatie heb gedaan bij een bedrijf waar ik heel graag wil werken. Binnen 24 uur zou je een mail krijgen dat je een video moet opnemen. Nu heb ik die mail nog niet.. en dat is niet erg maar ik wil er gewoon heel graag werken en wil van die stress af dat ik dat nog moet doen.
In een kledingwinkel? Ik had laatst precies hetzelfde, haha.
Marije_1997 schreef:Ohh lekker dan. Tis toch de bedoeling dat docenten je dingen leren - _- professioneel doen hoor je pas te doen als je een bedrijf moet vertegenwoordigen. Niet op je studie. Daar moet je je gewoon volwassen opstellen.
Nayomie schreef:Marije_1997 schreef:Ohh lekker dan. Tis toch de bedoeling dat docenten je dingen leren - _- professioneel doen hoor je pas te doen als je een bedrijf moet vertegenwoordigen. Niet op je studie. Daar moet je je gewoon volwassen opstellen.
Ja toch? En ach het was ook gewoon een prima mail. Misschien wat te direct, maar als ik in een skypecall laat weten waar wij als groep tegenaan lopen, en zij gooit alles van tafel, dan kun je ook een mail verwachten waarin ik duidelijk aangeef waar het struikelblok ligt en hoop op een nieuwe overweging. Ik val haar niet aan, zeg niet hoe stom ze is, al zou ik dat wel graag willen![]()
Maar ook dat ze zegt dat ze met het docenten team heeft overlegd. Elke docent die ik gesproken heb, weet van niks en stelt onze groep in gelijk.
Mkango schreef:Morgen terug naar Engeland.Ik vind het altijd een beetje een zwaktebod om te zeggen, maar ik zit er echt even goed doorheen. Ik was hier nog best wel depri, maar tegelijkertijd ook een stuk gelukkiger dan ik in tijden geweest ben en ik zie er zo erg tegenop om weer in m'n flatje te moeten zitten de komende maanden... En ik ben dan natuurlijk ook weer zo'n doos die dat wel heel fijn hier in redelijke anonimiteit verkondigt, maar het niet uitspreekt tegen de mensen in mijn omgeving omdat ik niet moeilijk of dwars wil doen.
Maar goed, I'm a strong, independent woman, ik kom er wel overheen en moet gewoon even omdenken en dankbaar zijn dat ik het ergste van de pandemie hier heb mogen uitzitten gedurende anderhalve maand.
Amandavd schreef:Merileth schreef:Dat mijn manager me in een appje vraagt of ik er donderdag een kwartiertje eerder kan zijn omdat ze me wil spreken, en ik daarvan compleet in de stress schiet. Toch maar even een berichtje gestuurd dat als ze het zo zegt ik me wel een beetje zorgen ga maken. Wil ze alleen even babbelen. Maar ik kan hier dus echt slecht tegen. Ik kan echt dagen in de stress zitten als ik een gesprek heb, om uiteindelijk niets.
Ik zit trouwens in een traject om onder andere te kijken waarom ik zo superslecht kan tegen onzekerheid en niet weten waar ik aan toe ben.
Same, ik ben ook altijd zenuwachtig als mensen zo'n berichtje sturen. Knuffel, komt vast goed!
MaTuMi schreef:Idem.Dit is zo herkenbaar. Ik kan echt misselijk en bijna huilend zijn tot het gesprek geweest is.
En tijdens het gesprek dan ook in huilen uitbarsten van spanning of angst om een teleurstelling te zijn.
chanicha schreef:Dat ik zo stom ben geweest om zo’n bh met voorsluiting te kopen van internet![]()
Ik dacht lekker makkelijk ivm de pijn in mijn schouders.
Normaal kijk ik altijd goed waar ik iets ga kopen maar nu zo klakkeloos, hoppa, gekocht![]()
Nu een week verder en nog niks ontvangen terwijl ik gelijk een mail kreeg waarin stond dat het DIRECT naar de afdeling verzenden ging.
Paardennamen schreef:chanicha schreef:Dat ik zo stom ben geweest om zo’n bh met voorsluiting te kopen van internet![]()
Ik dacht lekker makkelijk ivm de pijn in mijn schouders.
Normaal kijk ik altijd goed waar ik iets ga kopen maar nu zo klakkeloos, hoppa, gekocht![]()
Nu een week verder en nog niks ontvangen terwijl ik gelijk een mail kreeg waarin stond dat het DIRECT naar de afdeling verzenden ging.
Dan is het een dropshipper en komt de bh rechtstreeks van aliexpress...