Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:49

Dat ik zojuist mijn geduld verloren ben en boos uit een skype call ben gegaan. :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:50

Yas girl :’)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:54

Nayomie schreef:
Dat ik zojuist mijn geduld verloren ben en boos uit een skype call ben gegaan. :')

Volgens mij heeft iedereen wat last van frustraties en woede momenteel hahah

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 14:02

Marije_1997 schreef:
Nayomie schreef:

Volgens mij heeft iedereen wat last van frustraties en woede momenteel hahah

Nou ja, deze docent die gaat me toch lekker kinderachtig te werk. Had aangegeven dat ik verder contact via mijn SLB'er ga hebben hierover. Ik had haar namelijk een mail gestuurd waarin ik duidelijk maar netjes aangeef dat ik en de groep over een bepaald stuk vallen. Krijg ik terug dat ik op een normale toon moet spreken en ik me daarmee niet professioneel opstel. En vervolgens dat ze stelt dat ze het jammer vindt dat wij niet hebben aangegeven waar we tegenaan lopen. Nou echt, dan kun je wat mij betreft de pot op hoor.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 14:02

MarJon schreef:
Lau schreef:
Dat ik een sollicitatie heb gedaan bij een bedrijf waar ik heel graag wil werken. Binnen 24 uur zou je een mail krijgen dat je een video moet opnemen. Nu heb ik die mail nog niet.. en dat is niet erg maar ik wil er gewoon heel graag werken en wil van die stress af dat ik dat nog moet doen.

In een kledingwinkel? Ik had laatst precies hetzelfde, haha.

Jaa in een kledingwinkel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 14:03

Ohh lekker dan. Tis toch de bedoeling dat docenten je dingen leren - _- professioneel doen hoor je pas te doen als je een bedrijf moet vertegenwoordigen. Niet op je studie. Daar moet je je gewoon volwassen opstellen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 14:06

Dat ik nieuwe Ariat schoenen bij EJ wilde bestellen met kortingscode van mn verjaardag, geldt het weer niet voor Ariat :roll:
Ze sluiten zoveel uit, je kan er zowat alleen maar huismerk troep van kopen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 14:07

Marije_1997 schreef:
Ohh lekker dan. Tis toch de bedoeling dat docenten je dingen leren - _- professioneel doen hoor je pas te doen als je een bedrijf moet vertegenwoordigen. Niet op je studie. Daar moet je je gewoon volwassen opstellen.

Ja toch? En ach het was ook gewoon een prima mail. Misschien wat te direct, maar als ik in een skypecall laat weten waar wij als groep tegenaan lopen, en zij gooit alles van tafel, dan kun je ook een mail verwachten waarin ik duidelijk aangeef waar het struikelblok ligt en hoop op een nieuwe overweging. Ik val haar niet aan, zeg niet hoe stom ze is, al zou ik dat wel graag willen :')
Maar ook dat ze zegt dat ze met het docenten team heeft overlegd. Elke docent die ik gesproken heb, weet van niks en stelt onze groep in gelijk. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 14:11

Nayomie schreef:
Marije_1997 schreef:

Ja toch? En ach het was ook gewoon een prima mail. Misschien wat te direct, maar als ik in een skypecall laat weten waar wij als groep tegenaan lopen, en zij gooit alles van tafel, dan kun je ook een mail verwachten waarin ik duidelijk aangeef waar het struikelblok ligt en hoop op een nieuwe overweging. Ik val haar niet aan, zeg niet hoe stom ze is, al zou ik dat wel graag willen :')
Maar ook dat ze zegt dat ze met het docenten team heeft overlegd. Elke docent die ik gesproken heb, weet van niks en stelt onze groep in gelijk. :')

Gebeurde bij ons op het mbo ook altijd. Ben er zelfs eens uitgestuurd omdat ik geen goeiemorgen zei? Docenten tegenwoordig zijn echt raar ofzo hahaha

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 15:01

Iemand die het woord "omturnen" gebruikt. Doe. Normaal. :r

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 15:09

black_kelpie schreef:

Wat :?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 15:17

Lau schreef:
black_kelpie schreef:

Wat :?

Iets aanpassen/veranderen. Iemand die dat daadwerkelijk gebruikt mag van mij spontaan ontbranden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 15:32

Morgen terug naar Engeland. -O- Ik vind het altijd een beetje een zwaktebod om te zeggen, maar ik zit er echt even goed doorheen. Ik was hier nog best wel depri, maar tegelijkertijd ook een stuk gelukkiger dan ik in tijden geweest ben en ik zie er zo erg tegenop om weer in m'n flatje te moeten zitten de komende maanden... En ik ben dan natuurlijk ook weer zo'n doos die dat wel heel fijn hier in redelijke anonimiteit verkondigt, maar het niet uitspreekt tegen de mensen in mijn omgeving omdat ik niet moeilijk of dwars wil doen. :') Maar goed, I'm a strong, independent woman, ik kom er wel overheen en moet gewoon even omdenken en dankbaar zijn dat ik het ergste van de pandemie hier heb mogen uitzitten gedurende anderhalve maand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 15:53

Mkango schreef:
Morgen terug naar Engeland. -O- Ik vind het altijd een beetje een zwaktebod om te zeggen, maar ik zit er echt even goed doorheen. Ik was hier nog best wel depri, maar tegelijkertijd ook een stuk gelukkiger dan ik in tijden geweest ben en ik zie er zo erg tegenop om weer in m'n flatje te moeten zitten de komende maanden... En ik ben dan natuurlijk ook weer zo'n doos die dat wel heel fijn hier in redelijke anonimiteit verkondigt, maar het niet uitspreekt tegen de mensen in mijn omgeving omdat ik niet moeilijk of dwars wil doen. :') Maar goed, I'm a strong, independent woman, ik kom er wel overheen en moet gewoon even omdenken en dankbaar zijn dat ik het ergste van de pandemie hier heb mogen uitzitten gedurende anderhalve maand.

Zit je nu bij familie? Vind je het niet fijn weer naar je eigen woning? Wil je daar dan wel blijven wonen?

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 16:02

Amandavd schreef:
Merileth schreef:
Dat mijn manager me in een appje vraagt of ik er donderdag een kwartiertje eerder kan zijn omdat ze me wil spreken, en ik daarvan compleet in de stress schiet. Toch maar even een berichtje gestuurd dat als ze het zo zegt ik me wel een beetje zorgen ga maken. Wil ze alleen even babbelen. Maar ik kan hier dus echt slecht tegen. Ik kan echt dagen in de stress zitten als ik een gesprek heb, om uiteindelijk niets.

Ik zit trouwens in een traject om onder andere te kijken waarom ik zo superslecht kan tegen onzekerheid en niet weten waar ik aan toe ben.

Same, ik ben ook altijd zenuwachtig als mensen zo'n berichtje sturen. Knuffel, komt vast goed!

Dit is zo herkenbaar. Ik kan echt misselijk en bijna huilend zijn tot het gesprek geweest is.
En tijdens het gesprek dan ook in huilen uitbarsten van spanning of angst om een teleurstelling te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 16:23

MaTuMi schreef:
Dit is zo herkenbaar. Ik kan echt misselijk en bijna huilend zijn tot het gesprek geweest is.
En tijdens het gesprek dan ook in huilen uitbarsten van spanning of angst om een teleurstelling te zijn.
Idem. := Ik denk dat de meeste mensen bij zo'n berichtje wel denken: o jee, want dat is immers hoe we van huis uit over het algemeen geconditioneerd worden.

Wel goed dat je in ieder geval al over je angst gecommuniceerd hebt met je manager, Merileth!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 16:51

Dat ik zo stom ben geweest om zo’n bh met voorsluiting te kopen van internet 8)7
Ik dacht lekker makkelijk ivm de pijn in mijn schouders.
Normaal kijk ik altijd goed waar ik iets ga kopen maar nu zo klakkeloos, hoppa, gekocht :n
Nu een week verder en nog niks ontvangen terwijl ik gelijk een mail kreeg waarin stond dat het DIRECT naar de afdeling verzenden ging.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:02

chanicha schreef:
Dat ik zo stom ben geweest om zo’n bh met voorsluiting te kopen van internet 8)7
Normaal kijk ik altijd goed waar ik iets ga kopen maar nu zo klakkeloos, hoppa, gekocht :n
Nu een week verder en nog niks ontvangen terwijl ik gelijk een mail kreeg waarin stond dat het DIRECT naar de afdeling verzenden ging.

Dan is het een dropshipper en komt de bh rechtstreeks van aliexpress...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:07

Ja daar dacht ik dus later ook aan, zó stom |o

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:09

Aan hoe slecht dingen gepland worden op mn werk :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:10

Mars schreef:
Aan hoe slecht dingen gepland worden op mn werk :=

Gaat bij meer bedrijven mis hahah wat is er zo moeilijk aan plannen en plannenginen maken. Ik maak er wekelijks eentje voor mezelf.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:20

Paardennamen schreef:
chanicha schreef:

Dan is het een dropshipper en komt de bh rechtstreeks van aliexpress...

Moet zeggen dat de meer betrouwbare echt Nederlandse webshops ook heel traag zijn momenteel. Heb gisteren iets van Bon Prix ontvangen wat ik 3 weken geleden heb besteld bijvoorbeeld.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:36

Ik heb laatst ook een paar keer gewoon bij Nederlandse (en een Duitse) webshop wat besteld en dat had ook allemaal wat vertraging. Sommigen duurden zeker een week, terwijl dat normaal gesproken vandaag besteld = morgen in huis webshops zijn.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 18:18

Zo onzeker

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 18:41

Dat het nog geen 21.00 is en ik dus nog niet op een paard zit. Na 4 jaar niet te hebben gereden is mijn geduld wel op :+