HELD

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Humpiedumpie schreef:Dat met die maden heb ik ook onlangs meegemaakt met een konijn. Was er wel op tijd bij, alleen een stuk opperhuid weggevreten. Helaas heeft het konijntje het niet gered (Had meer onder de leden).. Het kan idd binnen een paar uur zo erg worden vertelde de da.
Is denk ik wel 1 vd ranzigste dingen die ik ooit gezien heb en staat nog steeds op mn netvlies. Ook de maden die over mn douchemuren omhoog kropen.
Juut schreef:Gok ik ook op. Wat de reden ook is, zo iemand moet toch in de gaten hebben dat degene gewoon levend aan het ontbinden is...lijkt me zo naar en heftig...hoe heeft degene geleefd, tot het moment van deze foto???
Smee__ schreef:Jojoju schreef:Ben ik de enige die denkt dat de 'voet' nog een schoen aan heeft/had?
Volgens mij zie ik de neus nog en iets van de zool?
Nou je het zegt inderdaad! Dat witte aan de onderkant heeft ook wel wat weg van een veter ofzo?
Echt heel bizar
Sanet schreef:_Penotti schreef:Zowel mijn tante als opa hadden afgezette ledematen door de suiker.
Maar mag hopen dat het er niet zo uizag.
Ik heb dat wel gezien, maar dat werd gewoon zwart en koud, niet zo erg. Maar goed, als je maar lang genoeg wacht, dan wordt alles wel soep...
Isabel schreef:nine1987 schreef:Dit is de voet van een diabeet, welke geen zorgverzekering had en 't dus inderdaad zo ver heeft laten komen..
(laat 't nu net zo zijn dst mijn man gisteren de diagnose diabetes type 2 heeft gekregen..)
Is dit in Nederland?? Die voet?