Seahorse bij Cruz. Zo tof. Ik wil er nu denk ik nog iets van voor de beeb. Alleen nog even m’n man overtuigen, of stiekem aantrekken als hij toch werken is
Haha, gewoon doen vero. Misschien valt het hem hartstikke mee. Leuk Mir! Als mijn man S. aankleedt draagt hij ook altijd gewoon een spijkerbroek met een shirt of polo, maar voor de afwisseling staat dat ook erg leuk vind ik.
De ezeltjes wordt hier ook te klein, balen.
M_i_R
Geplaatst: 28-05-19 09:57
Thanks ladies, broekje is van LH. Van de ezeltjes is nu ook de short onderweg. Vond hem te leuk en de korting te mooi
Ik zit te azen op een broekje van Ammehoela. Bij alle winkels waar ik hem nog zag in O’s maat heb ik een bookmark gezet en nu check ik iedere dag of daar de sale al begonnen is dagtaak heb je aan zo’n shopverslavinv
simongek
Geplaatst: 28-05-19 13:41
M_i_R schreef:
Ik zit te azen op een broekje van Ammehoela. Bij alle winkels waar ik hem nog zag in O’s maat heb ik een bookmark gezet en nu check ik iedere dag of daar de sale al begonnen is dagtaak heb je aan zo’n shopverslavinv
Helemaal gelukkig met dr nieuwe rylee and cru set. Valt gelukkig mooi ruim. Stof is werelds zo zacht.
Tamara
Geplaatst: 28-05-19 15:29
Ooooh ook de trui lautje Ik heb hem ook, maar twijfel nog steeds een beetje of hij niet te meisjesachtig is Maar vind hem zo leuk en stofje zo zacht idd, hij blijft mooi! Broekje is ook gaaf!
Handig al die sale alerts hier MR volledig gemist, had alleen de parrots wel willen hebben maar die komt zeker ng niet in de sale?
Ooooh en Pmarena als je die CarlijnQ hebt gevonden in die maten wil je dan even tippen, die zoek ik ook
Heel mooi, tita. Niet te fel maar ook niet te flets.
verootjoo
Geplaatst: 28-05-19 17:23
Leuk Lau! Vind dat je hem wel bij een jongen kan aantrekken Tamara
Leuke dingen ook tita!
Ik heb een kikkerpakje van FB gescoord voor Jtje. Kikkers zijn cool. Sweater staat er nu ook op maar helaas de verkeerde maat En een strongmanshirt van FB heb ik.