Ik heb vandaag mijn favoriete broek uit Rwanda aan

Topje is van Cheap Monday en heeft een open rug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Iedereen heeft een prachtig figuur!
Ik moest vandaag bij de miss etam voor het eerst in een maat die ik nog nooit gehad had. Maar goed ben al eventjes bezig met gezond eten. Wegen doe ik pas weer volgende week ergens. Maar rok wel direct aangedaan.
[ [url=m/zRRrid.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje: hilfiger
Rok: miss etam
No shoes want ik blijf thuis haha.
Mars schreef:MarlindeRooz schreef:Iedereen heeft een prachtig figuur!
Ik moest vandaag bij de miss etam voor het eerst in een maat die ik nog nooit gehad had. Maar goed ben al eventjes bezig met gezond eten. Wegen doe ik pas weer volgende week ergens. Maar rok wel direct aangedaan.
[ [url=m/zRRrid.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje: hilfiger
Rok: miss etam
No shoes want ik blijf thuis haha.
Ik vind jouw figuur ook heel mooi, goed in verhouding en je kleed je ook tof![]()
Heb zelf van alles gewogen, het langste rond 72kg, met een piek op 99 (schaam schaam) inmiddels alweer ruime tijd stabiel tussen 62-64kg bij lengte 1.73
En ik kan zeggen: vroeger dacht ik dat als je slank was je je altijd top en zelfverzekerd zou voelen maar helaas... heb met maatje 36 nog even vaak mn onzekere of mindere momenten als toen ik 10kg zwaarder was en maat 44 had. Elk figuur heeft zn plus en minpunten maar iedereen is het waard om goed voor zichzelf te zijn. Zelfvertrouwen maakt elk mens zoveel mooier
Frummels schreef:Lau en San ik dacht dat jullie langer zouden zijn haha.
Marlinde: zo zwaar ben jij niet toch? Je hebt in elk geval een prachtig figuur!
Ik ben 1.80 en weeg iets van 80-83 kg.