Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 23:15

Heb dat wel een aantal keer gehad, dat het wel klikte via whatsapp en niet in het echt, of dat er überhaupt 0 chemie was _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 23:39

Hier ook en ook wel eens andersom.

Ik ben tinderloos, was er na echt een psycho te zijn tegen gekomen ff helemaal klaar mee! Ook al mijn social media accounts op slot gegooid. Engerd!!!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 00:22

Dat is wel heel eng ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 00:26

Ja was echt niet leuk ff, op het punt gestaan om aangifte te doen. Lijkt nu weer rustig dus ik wacht het ff af nog.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 06:57

Hé gatver Robijntjah, wat deed hij dan allemaal? Ik tot nu toe nog geen engerds tegengekomen allemaal heel normaal en serieus. Maar ben behoorlijk selectief al kan dit natuurlijk altijd gebeuren als iemand zich anders voordoet.

Meestal als er via de app een klik is is het in het echt ook prima bij mij. Althans tot nu toe altijd gewoon een gezellige date gehad, maar geen kriebels. Vind alleen foto's vaak zo verraderlijk, in het echt zijn ze toch vaak anders dan ik me had voorgesteld haha.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 07:34

Geef sowieso niet super snel mijn FB of mobiel nr
Date 3 keer gedaan via T

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:21

Ik heb ook meerdere keren gehad dat het online allemaal heel leuk en gezellig was, maar dat het in het echt niet klikte. Of dat foto's een wel heel rooskleurig beeld gaven :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:23

Berdien schreef:
Ik heb ook meerdere keren gehad dat het online allemaal heel leuk en gezellig was, maar dat het in het echt niet klikte. Of dat foto's een wel heel rooskleurig beeld gaven :+

Ja dat is echt erg tegenwoordig. Ik gooi profielen met alleen bewerkte foto's gewoon standaard naar links.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:24

Mijn vriend had op Tinder en Facebook helemaal geen super voordelige foto's. Sterker nog, ik ging daten omdat hij zo lief overkwam en niet zozeer om zijn uiterlijk. Toen zag ik hem in het echt en dacht ik wowww!

Maar ben er blij om anders hadden misschien veel meer hem naar rechts geswiped. :D

Ik heb maar met twee personen gedate via Tinder en met beide eerst een poos geappt en beide vond ik op date 1 superleuk. Wel geluk mee gehad als ik de verhalen soms lees..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:35

Ik heb ook vaak genoeg dat het op de app wel leuk is en in het echt er niks in zit :')
Daarom ben ik een voorstander van snel afspreken.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:45

lieveli schreef:
Ohhh. Cuckold! JA! Ik ken iemand die daar op afgestudeerd is....

HAHA.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:45

Ja, volgens mij heb ik mazzel dat ik eigenlijk nooit een match heb, laat staan een date :')

Maar snel afspreken lijkt me altijd goed ja. Face to Face zegt zoveel meer dan over appje/bellen of wat dan ook.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 09:10

Ja ik heb het ook vaak gehad hoor, leuke klik op de app en in het echt niet zo..
Maar soms ook andersom, op de app wat moeizaam en dan in het echt super leuke klik. Kortom, je weet het nooit van te voren haha.

Toen het daten met mijn huidige date serieus werd was ik nog met 2 anderen aan het appen, ik heb bij beiden uitgelegd toen dat ik met iemand wat serieuzer aan het daten was dus ik met hun niet kon afspreken of contact kon blijven houden.

Kreeg ik van beiden ineens gister een appje, met van beiden de vraag of ik nog steeds met hem aan het daten was omdat ze (4 maanden later...) nog zaten te wachten op me :+ lief van ze maar ook een beetje creepy haha.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 09:15

anne_bento schreef:
Ja ik heb het ook vaak gehad hoor, leuke klik op de app en in het echt niet zo..
Maar soms ook andersom, op de app wat moeizaam en dan in het echt super leuke klik. Kortom, je weet het nooit van te voren haha.

Toen het daten met mijn huidige date serieus werd was ik nog met 2 anderen aan het appen, ik heb bij beiden uitgelegd toen dat ik met iemand wat serieuzer aan het daten was dus ik met hun niet kon afspreken of contact kon blijven houden.

Kreeg ik van beiden ineens gister een appje, met van beiden de vraag of ik nog steeds met hem aan het daten was omdat ze (4 maanden later...) nog zaten te wachten op me :+ lief van ze maar ook een beetje creepy haha.

Go for it! Ze hebben heus niet serieus zitten wachten maar denken ohja dat was ook een leuke meid, zou ze nog single zijn? En dat ben je. :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 09:33

Haha dat kan ik nog niet maken tegenover mijn huidige date, maar zodra dat misschien stopt dan ga ik zeker met ze daten :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:14

anne_bento schreef:
Haha dat kan ik nog niet maken tegenover mijn huidige date, maar zodra dat misschien stopt dan ga ik zeker met ze daten :D

Hoezo kun je dat niet maken? Hij wil jou niet als zijn vriendin.. Toch zijn eigen domme schuld dat hij jou laat lopen? Na 5 maanden en wetende dat jij meer wilt en maar geen besluit kunnen nemen.. Ik ging niet maanden hopeloos zitten wachten op hem. Ondertussen gewoon lekker verder afspreken, kan hij doorgaan met nadenken. Wie weet wat je tegenkomt? En wie weet ziet hij dan in dat hij je toch wel graag wil.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:23

Jildau schreef:
anne_bento schreef:

Hoezo kun je dat niet maken? Hij wil jou niet als zijn vriendin.. Toch zijn eigen domme schuld dat hij jou laat lopen? Na 5 maanden en wetende dat jij meer wilt en maar geen besluit kunnen nemen.. Ik ging niet maanden hopeloos zitten wachten op hem. Ondertussen gewoon lekker verder afspreken, kan hij doorgaan met nadenken. Wie weet wat je tegenkomt? En wie weet ziet hij dan in dat hij je toch wel graag wil.

Die gedachte schiet wel eens door me heen ja, dat ik ook maar verder moet gaan kijken, had ie maar eerder die knoop moeten doorhakken :wave:

Maar feit is wel dat ik in die maanden heel wat voor hem ben gaan voelen en daten met een ander voelt niet oké nu.

Anyway, ik zie hem morgen nog, daarna gaat ie tot en met vrijdag weg voor zijn werk. Heb besloten voor hij weggaat aan te geven dat we die week beiden maar eens goed moeten nadenken en ik na die week een antwoord wil, relatie of stoppen.
Hij kan wel zeggen dat ie eerst zijn bindingsangst wil bespreken met zijn psycholoog maar hoe meer ik daarover nadenk hoe meer ik het onzin vind :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:44

Ik zou zowiezo je eigen gevoel volgen Anne!
Als het niet goed voelt om anderen te daten terwijl het misschien wel mag? Wat heb je er dan aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:23

Ik ben best wel een springinhetveld dus heb nog nooit echt meegemaakt dat ik leuk kon banketstaaf via whatsapp maar irl totaal niet. Soms aan het begin wat stroef door zenuwen maar dat gaat normaal vrij snel weg.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 12:27

Alja schreef:
Ik zou zowiezo je eigen gevoel volgen Anne!
Als het niet goed voelt om anderen te daten terwijl het misschien wel mag? Wat heb je er dan aan?

Maar ze hebben toch afgesproken exclusief te zijn? Dus hij date dan geen andere..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 12:38

Ik snap de ophef om de situatie van anne_bento niet zo eerlijk gezegd.. :o
Ze hebben het leuk samen en er is duidelijk gevoel van beide kanten. Waarom haar dan stimuleren lekker te gaan daten met anderen omdat er (nog) niet het naampje relatie aan hangt?

Voor wat ik begrijp is zijn insteek helemaal niet om nog ff lekker te kunnen losbollen, maar spelen er andere (psychische?) dingen mee voor hem voor hij er écht een naampje op wil plakken. Waarom dat hokjes denken en moet er overal een naam op? Zolang het fijn voelt, je het leuk hebt met elkaar en afspraken hebt gemaakt over wat je wel/niet doet met anderen, geniet er dan van en laat het los om er wat op te moeten plakken.

Ergens snap ik jou ook wel hoor anne_bento, jij wilt zekerheid. Maar ik kan me heel goed vinden in de beredenering van je 'vriend'. Voor mij is het label relatie ook enorm benauwend en daar krijg ik het idee van dat er ineens allerlei verplichtingen en verwachtingen zijn, waarvan ik het gevoel krijg dat ik er niet onderuit kan, omdat je partner van je verwacht dat je ze wel doet (voor mij zijn dat bepaalde familiebezoeken/verjaardagen etc.) en je stront aan de knikker hebt wanneer je besluit daar niet mee naartoe te gaan. Geen zin in dat gedoe, dus dan maar geen relatie.
Snap ook dat die beredenering zo krom is als een hoepel als je die dingen al doet (been there, done that). Maar het verschil zit het erin dat zolang het geen relatie is, je dingen doet omdat je het wilt, niet omdat het van je verwacht wordt (is dus echt psychisch, bepaald gevoel/idee over een situatie). Bepaal vooral voor jezelf wat je wilt en wat je meer waard is. Communiceer met hem en kies dan wat jij wilt. Je gaat hem niet kunnen overtuigen of dwingen, je moet zelf bepalen of jij kunt/wilt dealen met hoe het is als hij bij zijn punt blijft en het nog geen relatie wilt noemen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 12:47

Jibbel zoals jij het omschrijft, omschrijft hij het ook. De verplichtingen en verwachtingen zijn er nu ook al, maar voor hem wordt dat anders in een relatie. Ik vond het moeilijk te omschrijven maar jij omschrijft het zoals hij het zo'n beetje uitlegt. Maar voor mij is het zo dat ik zekerheid zoek, nu weet ik ook dat een relatie hebben ook geen zekerheid geeft maar dit maakt me enorm onzeker, dus ik zie het niet zitten hiermee door te gaan.

Dus hij mag die keus gaan maken, en als hij die keus echt niet kan maken dan ga ik door zonder hem -O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 13:07

Ik begrijp dat gevoel wel Jibbel, maar dat heb ik bij mannen die ik net niet leuk genoeg vind. Mannen die ik wel heel leuk vind, maar niet helemaal het einde. En voor mij zou het dus ook voelen dat ik dan voor hem niet leuk genoeg ben. Omdat ik denk dat als iemand als 'je ware' (klinkt misschien overdreven) voelt je ook wel diegene zijn/haar familie en vrienden wilt ontmoeten.

Ik zou er dus onzeker van worden als een man mij na een halfjaar nog steeds niet zijn vriendin wil noemen. Dan zou ik mij niet goed genoeg voelen en dat is een rotgevoel. Heb graag een man die mij juist aan iedereen wil voorstellen en trots is op zijn superleuke vriendin. En dat gun ik een ander ook.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 13:12

Miss moet je je eigen gevoel dat niet zo projecteren op Anne, jildau.
Volgens mij ben jij de enigste die er altijd zo boven op zit :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 13:32

Jildau schreef:
Ik begrijp dat gevoel wel Jibbel, maar dat heb ik bij mannen die ik net niet leuk genoeg vind. Mannen die ik wel heel leuk vind, maar niet helemaal het einde. En voor mij zou het dus ook voelen dat ik dan voor hem niet leuk genoeg ben. Omdat ik denk dat als iemand als 'je ware' (klinkt misschien overdreven) voelt je ook wel diegene zijn/haar familie en vrienden wilt ontmoeten.

Ik zou er dus onzeker van worden als een man mij na een halfjaar nog steeds niet zijn vriendin wil noemen. Dan zou ik mij niet goed genoeg voelen en dat is een rotgevoel. Heb graag een man die mij juist aan iedereen wil voorstellen en trots is op zijn superleuke vriendin. En dat gun ik een ander ook.

Ik heb dat dus niet bij mannen die ik net niet leuk genoeg vind. Mannen die ik net niet leuk genoeg vind, gaan in mn irritatiezone zitten en daar wil ik alleen maar ver bij uit de buurt blijven.
Per persoon is het dus heel verschillend hoe je met situaties om gaat en erop reageert.

En de 'vriend' van anne_bento heeft haar toch ook al meegenomen naar familie enzo? Dus dat niet goed genoeg zijn is volgens mij in deze situatie niet van toepassing.

Nogmaals, ik snap dat Anne_bento zekerheid wil en het is haar goed recht om er niet mee door te willen gaan. Maar ik snap hem ook. En persoonlijk vind ik het dan wat banketstaaf om hier te insinueren dat hij geen relatie met haar zou willen aangaan omdat hij dan nog kan rondkijken naar iets beters. Geloof me, er kan heel veel meer aan ten grondslag liggen. En dan zijn plakkertjes met 'relatie' doodeng (en dat heeft dan niks te maken met hoe leuk je iemand vind..misschien is juist hoe leuker de persoon, hoe enger..)
Laatst bijgewerkt door Jibbel op 22-09-17 13:41, in het totaal 2 keer bewerkt