Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:Ja ik heb het ook vaak gehad hoor, leuke klik op de app en in het echt niet zo..
Maar soms ook andersom, op de app wat moeizaam en dan in het echt super leuke klik. Kortom, je weet het nooit van te voren haha.
Toen het daten met mijn huidige date serieus werd was ik nog met 2 anderen aan het appen, ik heb bij beiden uitgelegd toen dat ik met iemand wat serieuzer aan het daten was dus ik met hun niet kon afspreken of contact kon blijven houden.
Kreeg ik van beiden ineens gister een appje, met van beiden de vraag of ik nog steeds met hem aan het daten was omdat ze (4 maanden later...) nog zaten te wachten op melief van ze maar ook een beetje creepy haha.
anne_bento schreef:Haha dat kan ik nog niet maken tegenover mijn huidige date, maar zodra dat misschien stopt dan ga ik zeker met ze daten
Jildau schreef:anne_bento schreef:Haha dat kan ik nog niet maken tegenover mijn huidige date, maar zodra dat misschien stopt dan ga ik zeker met ze daten
Hoezo kun je dat niet maken? Hij wil jou niet als zijn vriendin.. Toch zijn eigen domme schuld dat hij jou laat lopen? Na 5 maanden en wetende dat jij meer wilt en maar geen besluit kunnen nemen.. Ik ging niet maanden hopeloos zitten wachten op hem. Ondertussen gewoon lekker verder afspreken, kan hij doorgaan met nadenken. Wie weet wat je tegenkomt? En wie weet ziet hij dan in dat hij je toch wel graag wil.
Jildau schreef:Ik begrijp dat gevoel wel Jibbel, maar dat heb ik bij mannen die ik net niet leuk genoeg vind. Mannen die ik wel heel leuk vind, maar niet helemaal het einde. En voor mij zou het dus ook voelen dat ik dan voor hem niet leuk genoeg ben. Omdat ik denk dat als iemand als 'je ware' (klinkt misschien overdreven) voelt je ook wel diegene zijn/haar familie en vrienden wilt ontmoeten.
Ik zou er dus onzeker van worden als een man mij na een halfjaar nog steeds niet zijn vriendin wil noemen. Dan zou ik mij niet goed genoeg voelen en dat is een rotgevoel. Heb graag een man die mij juist aan iedereen wil voorstellen en trots is op zijn superleuke vriendin. En dat gun ik een ander ook.