Ashleytjuhh schreef:Rebecca trek de pakkjesman naar binnen als die leuk is wil ik hem mag jij het pakje houden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
we wachten af!
IMAY1990 schreef:Selina schreef:Senas: Je had ook een makkelijkere hint kunnen bedenken.
'Ik ben een man'
Maar wat is de lol daarvan als je ook iemand een programma kan laten schrijven?
Ik heb wel een beetje vals gespeeld Senas. Ik heb C# gebruikt, want die taal kan ik mee overweg
Kon ie zich uitleven.
Selina schreef:IMAY1990 schreef:Maar wat is de lol daarvan als je ook iemand een programma kan laten schrijven?
Ik heb wel een beetje vals gespeeld Senas. Ik heb C# gebruikt, want die taal kan ik mee overweg
Haha hij was helemaal gelukkig toen ie een lootje had van een mede programmeurKon ie zich uitleven.

. En nog een groot notiebook, en veel kaarsen
(ruiken heerlijk naar vanille , de groene geurloze kan ik wel een mooi plek geven)

Ik durfde die er niet níet op te zetten ivm kwijtraken bij postnl. 
Ik had echt geen tijd meer om het anders op te lossen want dat pakket móest voor 1800 uur op de post
Dus vandaar dat ik het in zo'n envelop gedaan heb en er aan vast getaped. Ben blij dat de post het goed over heeft gebracht, want daar was ik nog wel even bang voor 
Veel plezier met je kadootjes en hoop dat je nu in ieder geval toch met een blij gevoel op deze SSS editie kunt terugkijken en er volgend jaar zeker weer bij bent!