Je bent vrij een hk te openen hoor

Mijn campfire marshmallow yar gaat zo snel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rianne1994 schreef:Ik vraag me alleen af waarom de hk niet kan? Dit is toch neem ik aan een gezellige groep...
Rianne1994 schreef:Maar waarom niet? Is dat een staatsgeheim? Want ik hoor alleen maar we gaan niet naar een hk. Oke leuk maar waarom niet? Ja ik wil graag redenen weten. En ja ik ben daarom waarschijnlijk erg irritant op het moment.
Tja ik vind t nogal onlogisch maargoed ik zal dan niet meer posten. Ik vind het wel prettig om off topic te kunnen. Maar ik heb geen zin en behoefte aan gezeik. Vind t alleen erg jammer. En ook in dikke buiken topic bijv werd er wel eens off topic gepraat maar meeste gaat toch over het hoofdonderwerp.
Edit: iemand had al antwoord gegeven
Lisitano schreef:Rianne1994 schreef:Maar waarom niet? Is dat een staatsgeheim? Want ik hoor alleen maar we gaan niet naar een hk. Oke leuk maar waarom niet? Ja ik wil graag redenen weten. En ja ik ben daarom waarschijnlijk erg irritant op het moment.
Tja ik vind t nogal onlogisch maargoed ik zal dan niet meer posten. Ik vind het wel prettig om off topic te kunnen. Maar ik heb geen zin en behoefte aan gezeik. Vind t alleen erg jammer. En ook in dikke buiken topic bijv werd er wel eens off topic gepraat maar meeste gaat toch over het hoofdonderwerp.
Edit: iemand had al antwoord gegeven
Het is echt heel makkelijk hoor: je post hier omdat je wat over kaarsen/melts kwijt wil. Anders niet. Als je persoonlijk wilt kletsen zijn er heeeeeeeel veeeeeeel HK topics.
Als je daar je kletspraat in kwijt raakt en niet hier heb je ook geen gezeik. Je hebt er echt heel veel controle over. Top hè.
Rianne1994 schreef:Ik doe dramatisch omdat ik ajuus zeg... dat maak jij er van hoor. Ik meld me alleen af omdat ik het raar vind. En dat mag ik vinden toch?
Maargoed nogmaals
Lisitano schreef:Alwiene schreef:Wauw haha wat grappig dat er hier nu ook ineens over die Poolse site gesproken wordt. Maar daar heb ik dus mijn laatste bestelling gedaan. Ze leveren prima. Ik ben binnen het 0.5 kg tarief gebleven qua verzenden maar daar kunnen geen kaarsen in maar was dan ook maar ongeveer 5 euro verzendkosten kwijt.
Ik vond 'm op bestofcandles.com.
Yv_ schreef:Dat is inderdaad een leuk idee WME, om de lege te vullen met je eigen kaarsen.
Ik heb 1 echt mooier dan mooie kaars van bbw: sparkling woods. Die is zo mooi met een subtiele glitter enzo. Maar voorlopig nig niet op gelukkig!
Lisitano schreef:Cookie Dough Bites is al gereserveerd, ging snel
Ik heb ook andere merken. Er ligt nu zoveel apart en nog steeds heb ik veel teveel meltsIk brand nu zo vaak kaarsen... Vanavond brand ik toevallig wel een melt nadat eerst de cookie dough kaars heeft gebrand
Nu brandt Sugared Cinnamon Donut, de melt dus, maar ik vind 'm wel erg heftig. Die van BBW is dan echt veel lekkerder.