Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:31

Omdat de meeste dat niet willen ;) ik bijv ook niet want kan t dan wss niet meer volgen door hoe druk t is en wil wel over waxjes en kaarsen kunnen lezen en praten.

Je bent vrij een hk te openen hoor :)

Mijn campfire marshmallow yar gaat zo snel ;( ik wil een back-up!

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:32

Maar waarom niet? Is dat een staatsgeheim? Want ik hoor alleen maar we gaan niet naar een hk. Oke leuk maar waarom niet? Ja ik wil graag redenen weten. En ja ik ben daarom waarschijnlijk erg irritant op het moment.

Tja ik vind t nogal onlogisch maargoed ik zal dan niet meer posten. Ik vind het wel prettig om off topic te kunnen. Maar ik heb geen zin en behoefte aan gezeik. Vind t alleen erg jammer. En ook in dikke buiken topic bijv werd er wel eens off topic gepraat maar meeste gaat toch over het hoofdonderwerp.

Edit: iemand had al antwoord gegeven

BeFunny

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:47

Vriendje zei wat ruikt het lekker, de vieze stink kaars lol.
Rare smaak heeft hij.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:51

Rianne1994 schreef:
Ik vraag me alleen af waarom de hk niet kan? Dit is toch neem ik aan een gezellige groep... :=

Omdat ik hier over geurwax wil lezen en niet over pisposts en persoonlijke dingen die me eerlijk gezegd niet snel interesseren. En zo denken er meer die hier al een hele tijd meeposten. Ik heb geen tijd om 3 pagina's per dag door te spitten of er nog iets tussen zit over het onderwerp dat ik wel leuk vind en waarvoor ik ooit dit topic ben gestart. En het belangrijkste: ik heb er geen zin in.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:55

Rianne1994 schreef:
Maar waarom niet? Is dat een staatsgeheim? Want ik hoor alleen maar we gaan niet naar een hk. Oke leuk maar waarom niet? Ja ik wil graag redenen weten. En ja ik ben daarom waarschijnlijk erg irritant op het moment.

Tja ik vind t nogal onlogisch maargoed ik zal dan niet meer posten. Ik vind het wel prettig om off topic te kunnen. Maar ik heb geen zin en behoefte aan gezeik. Vind t alleen erg jammer. En ook in dikke buiken topic bijv werd er wel eens off topic gepraat maar meeste gaat toch over het hoofdonderwerp.

Het is echt heel makkelijk hoor: je post hier omdat je wat over kaarsen/melts kwijt wil. Anders niet. Als je persoonlijk wilt kletsen zijn er heeeeeeeel veeeeeeel HK topics.

Als je daar je kletspraat in kwijt raakt en niet hier heb je ook geen gezeik. Je hebt er echt heel veel controle over. Top hè.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:56

Lisitano schreef:
Rianne1994 schreef:

Het is echt heel makkelijk hoor: je post hier omdat je wat over kaarsen/melts kwijt wil. Anders niet. Als je persoonlijk wilt kletsen zijn er heeeeeeeel veeeeeeel HK topics.

Als je daar je kletspraat in kwijt raakt en niet hier heb je ook geen gezeik. Je hebt er echt heel veel controle over. Top hè.

Helemaal top ajuus :evaw:

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:59

Wat doe je dramatisch zeg. Het staat zo duidelijk in de titel. Waarom zou je hier zo graag persoonlijke dingen willen bespreken? Dit is een LZP topic en geen HK, het onderwerp is duidelijk. Waarom drama schoppen om persé hier je sores kwijt te willen terwijl het op zoveel plekken wel kan?

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 20:00

Ik doe dramatisch omdat ik ajuus zeg... dat maak jij er van hoor. Ik meld me alleen af omdat ik het raar vind. En dat mag ik vinden toch?
Maargoed nogmaals :evaw:

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 20:03

Rianne1994 schreef:
Ik doe dramatisch omdat ik ajuus zeg... dat maak jij er van hoor. Ik meld me alleen af omdat ik het raar vind. En dat mag ik vinden toch?
Maargoed nogmaals :evaw:

Oh.
Maar natuurlijk.

Van mij hoef je geen dag te zeggen hoor. Als je wel iets kwijt wil over alleen je melts zien we je graag retour ;)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 20:08

Houd het even gezellig ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 20:13

Ik snap ook wat er raar aan is dat wij niet off topic willen en geen zin hebben in kletspraatjes. Er zijn inderdaad nog 100en andere topic waarin dat wel kan.

Je hoeft inderdaad niet weg, maar blijf dan wel over waxjes en/of kaarsen praten.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 20:13

Voor vragen over het beleid kun je terecht bij de mods Ri@nne, we hebben er allemaal mee ingestemd dat dit de beste manier is. En niet een topic over van alles en nog wat. Er zijn heel wat topics waar je met andere verhalen terecht komt, dit topic hoeft dan niet vervuild.
Daarbij is het niet zo dat men hier perse moet posten, wil je posten graag op een positieve manier en zoveel mogelijk over waxmelts en of kaarsen en de benodigdheden.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:01

Lisitano schreef:
Alwiene schreef:
Wauw haha wat grappig dat er hier nu ook ineens over die Poolse site gesproken wordt. Maar daar heb ik dus mijn laatste bestelling gedaan. Ze leveren prima. Ik ben binnen het 0.5 kg tarief gebleven qua verzenden maar daar kunnen geen kaarsen in maar was dan ook maar ongeveer 5 euro verzendkosten kwijt.

Ik vond 'm op bestofcandles.com.

Oh wat grappig, ik ken die hele site niet. Ik had hem geheel op eigen kracht gevonden door te gaan zoeken waar de bekende merken allemaal nog meer te koop zijn en eventueel goedkoper zouden kunnen zijn enzo :D Dus flink googlen, en translaten en toen daar op uit gekomen.

Mocht iemand er gaan bestellen, met kortingscode krijg je nog klein beetje korting extra, geloof dat de code FACEBOOK was, even uit mijn hoofd. Geeft 5%. Er zijn meer kortingscodes maar die hangen af van je bestelling.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:04

:')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:05

Oei, ik was deze post vanmiddag begonnen en had toen nog willen opmerken tegen Rianne dat ze wéér offtopic ging terwijl daar al vaker wat van gezegd is. Maar zie dat er een hele discussie is geweest ondertussen. Maar ik ben heel blij dat we geen HK zijn hoor, die zijn er méér dan zat.

Ontopic: Ik heb de fireside smores oid van Colonial opstaan, ik ben erg benieuwd, dit type geurtjes zijn bij mij favoriet :D Maar hij moet nog even smelten. :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:10

Yv_ schreef:
Dat is inderdaad een leuk idee WME, om de lege te vullen met je eigen kaarsen :j.

Ik heb 1 echt mooier dan mooie kaars van bbw: sparkling woods. Die is zo mooi met een subtiele glitter enzo <3. Maar voorlopig nig niet op gelukkig!

Ja.
Je kunt er trouwens ook oude Bolsius kaars resten voor gebruiken en bijv etherische olie van bijv de tuinen of andere merken te koop bij bijv kruitvat. Lontjes zijn vaak te koop bij hobbywinkels maar soms ook bij xenos of action. Dan kun je de glazen gewoon blijven gebruiken, paraffine kaarsen branden wel veel sneller op.

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:17

Lisitano schreef:
Cookie Dough Bites is al gereserveerd, ging snel :D

Ik heb ook andere merken. Er ligt nu zoveel apart en nog steeds heb ik veel teveel melts := Ik brand nu zo vaak kaarsen... Vanavond brand ik toevallig wel een melt nadat eerst de cookie dough kaars heeft gebrand <3 Nu brandt Sugared Cinnamon Donut, de melt dus, maar ik vind 'm wel erg heftig. Die van BBW is dan echt veel lekkerder.

Sugard Cinnamon Donut van GC vind ik zo lekker. Die zou van mij nog wel sterker mogen ;)

Over 2,5wk ben ik jarig en ik vraag aan iedereen geld om naar de 1000poot te gaan. Of misschien toch maar eens aan de BBW beginnen... Al die keuzes... Hopelijk krijgt Annemarie snel weer Village Candle binnen want de Cherry Vanilla Swirl is al zo lang op.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:29

Ik heb mijn eerste SM melt aanstaan; Pink Chiffon <3 <3

Meteen gezwicht voor de SM actie van Zimbali :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 22:04

Dat is wel een leuke actie.
Dan vind ik SM wel betaalbaar.
Jammer van de 7 euro verzendkosten.
En 30 euro uitgeven mag dit keer niet van mezelf. Zat aan 18.
Als iemand toevallig samen wil doen :+

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 23:23

Ik heb nu woodwick warm wool opstaan, ben best wel fan! Begreep van de eigenaar van de winkel dat yankee candle tegenwoordig 30 procent minder geurstoffen in de producten stopt terwijl woodwick dezelfde verhouding heeft maar alleen wat duurder is geworden. Ik merk wel duidelijk verschil met de geurafgifte van woodwick of yankee.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 23:31

Hier staat mijn brander ook weer aan. Met geurtje meloen.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 20:25

Ondanks de verkoudheid toch een melt opgezet. Cherry cobbler. Nou die was er ook heel heel snel weer uit
Zowel vriendlief als ik vonden die echt heel smerig!!! We werden er misselijk van.

Nu is vanille bourbon van YC aan het branden. Weet niet of ie sterk ruikt. Heb 1e beste gepakt wat ik kon pakken. Om die vieze geur snel weg te krijgen :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 20:59

Ik heb magarita time aanstaan
Heerlijke frisse geur

laurabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 12:48

Gisteren heb ik mijn branders weer geleegd. Daarna heb ik Afternoon Retreat van Bridgewater gebrand op mijn elekrische brander.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 12:50

Ik heb gister de woodwick warm wool aan gehad, brandend is hij toch een stuk lekkerder dan droog. De large jar poolt ook super snel, heel fijn!