Onze eerste date was bij hem thuis, naar the Princess and the frog gekeken in pyjama, met chocomelk en popcorn. Tot 4u 's ochtends gepraat, en gezoend. 2 dagen later mekaar teruggezien en ik was verkocht.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amira_ schreef:N0a schreef:Mag ik mij hier ook melden? Ik heb via Tinder al meerdere mannen leren kennen waarmee ik wel een klik had, maar als ze dan op date willen word ik nerveus en haak ik af.
Nu heb ik iemand leren kennen die een dorp verder woont, heb dus niet het excuus van lange afstand & hij neemt echt het initiatief. M'n nummer gevraagd, een keer gebeld (ik was te bang om op te nemen) en nu wil hij op date. Maar help, ik durf eigenlijk helemaal niet!
Ben nu al in de stress of ik iemand dan 3 zoenen moet geven of juist alleen een hand bij de ontmoeting. Waar moet ik het in vredesnaam over hebben, want ik ben niet interessant enzovoort. Hoe doen jullie dat? Vertel mij het geheim, wellicht dat ik dan eindelijk een beetje dateable wordt
Dit hb ik ook heel erg. Al een heleboel super leuke matches gehad, maar afspreken durf ik gewoon echt nietVind toch dat ik er binnenkort maar is aan moet geloven, al weet ik nog niet precies hoe ik t ga doen
absque_dubio schreef:Stille meelezer die geniet van jullie verhalen.![]()
Pieter je bent hier ook welkom hoor!
ruitje schreef:Joh Pieter, heb je meteen een excuus om ergens te blijven slapen joh :p
Thenexttry schreef:Oohh pieter het is 99 km vanaf mij dus zit nog net onder de 100 hahaha
Ginger1991 schreef:Heb ik weer weet niet wat ik ermee moet. Ken sinds februari iemand via tinder, beetje soort beste vriend/soulmate geworden en ik vond/vind m ook heel leuk. Bellen vaak uren en appen over alles. Hij is nogal complex durft geen relatie want vrouwen zijn gek nu weet ie ondertussen dat ik niet zo gek ben. Van de week voor het eerst eindelijk afgesproken na het al 100x geroepen te hebben maar het er nooit van kwam. Ik ben er om 4 uur snachts heen gegaan, rare tijd i knowhele tijd gekletst en toen kwam de zoen(hij begon) en uiteindelijk gegymd en ben rond half 9 weggegaan om te gaan werken.
Maar nu hoor ik niks meer van hem, heb een beetje het gevoel dat we nooit hadden moeten gymmen en dat dat alles verpest heeft.
Gianti schreef:Ginger1991 schreef:Heb ik weer weet niet wat ik ermee moet. Ken sinds februari iemand via tinder, beetje soort beste vriend/soulmate geworden en ik vond/vind m ook heel leuk. Bellen vaak uren en appen over alles. Hij is nogal complex durft geen relatie want vrouwen zijn gek nu weet ie ondertussen dat ik niet zo gek ben. Van de week voor het eerst eindelijk afgesproken na het al 100x geroepen te hebben maar het er nooit van kwam. Ik ben er om 4 uur snachts heen gegaan, rare tijd i knowhele tijd gekletst en toen kwam de zoen(hij begon) en uiteindelijk gegymd en ben rond half 9 weggegaan om te gaan werken.
Maar nu hoor ik niks meer van hem, heb een beetje het gevoel dat we nooit hadden moeten gymmen en dat dat alles verpest heeft.
Heb jij hem al wat gestuurd?
Ginger1991 schreef:Heb ik weer weet niet wat ik ermee moet. Ken sinds februari iemand via tinder, beetje soort beste vriend/soulmate geworden en ik vond/vind m ook heel leuk. Bellen vaak uren en appen over alles. Hij is nogal complex durft geen relatie want vrouwen zijn gek nu weet ie ondertussen dat ik niet zo gek ben. Van de week voor het eerst eindelijk afgesproken na het al 100x geroepen te hebben maar het er nooit van kwam. Ik ben er om 4 uur snachts heen gegaan, rare tijd i knowhele tijd gekletst en toen kwam de zoen(hij begon) en uiteindelijk gegymd en ben rond half 9 weggegaan om te gaan werken.