Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pastis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 20:17

Hè dames (en heer). Ik kom ook even binnenvallen! Na een relatie van 8jaar beginnen Tinderen, en na de 1e date met m'n huidige vriend acute tinderitis. Nu zo'n 4 maand later nog steeds samen. Dus je kan met tinder echt wel iemand vinden die bij je past! :D
Onze eerste date was bij hem thuis, naar the Princess and the frog gekeken in pyjama, met chocomelk en popcorn. Tot 4u 's ochtends gepraat, en gezoend. 2 dagen later mekaar teruggezien en ik was verkocht. *D

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 20:24

Amira_ schreef:
N0a schreef:
Mag ik mij hier ook melden? Ik heb via Tinder al meerdere mannen leren kennen waarmee ik wel een klik had, maar als ze dan op date willen word ik nerveus en haak ik af :+ .
Nu heb ik iemand leren kennen die een dorp verder woont, heb dus niet het excuus van lange afstand & hij neemt echt het initiatief. M'n nummer gevraagd, een keer gebeld (ik was te bang om op te nemen :') ) en nu wil hij op date. Maar help, ik durf eigenlijk helemaal niet!

Ben nu al in de stress of ik iemand dan 3 zoenen moet geven of juist alleen een hand bij de ontmoeting. Waar moet ik het in vredesnaam over hebben, want ik ben niet interessant enzovoort. Hoe doen jullie dat? Vertel mij het geheim, wellicht dat ik dan eindelijk een beetje dateable wordt :=

Dit hb ik ook heel erg. Al een heleboel super leuke matches gehad, maar afspreken durf ik gewoon echt niet := Vind toch dat ik er binnenkort maar is aan moet geloven, al weet ik nog niet precies hoe ik t ga doen

Tip 1: Kijk wat hij doet, steekt hij zn hand uit of leunt hij voorover om je 3 kussen te geven. Hij moet wel grote ballen hebben, wil hij je gelijk op de mond pakken :')
Tip 2: Rustig doorblijven ademen
Tip 3: Niet dichtklappen
Tip 4: Hij moet ook gewoon poepen (is ook maar een mens)
Tip 5: Voor hem kan het net zo spannend zijn.. Ontspan!
Tip 6: Geef geen gesloten antwoorden, geef open antwoorden, waar hij weer op verder kan borduren.
Tip 7: Vraag door over dingen waar hij het over heeft (hobby`s/sporten/werk) als je zelf niet 'interresant' bent

Ik kan me niet meer zo druk maken om een eerste date. Ik had vandaag een photoshoot en was in tijden niet zo zenuwachtig/gestrest geweest :')
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 12-11-16 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 20:30

absque_dubio schreef:
Stille meelezer die geniet van jullie verhalen. :')
Pieter je bent hier ook welkom hoor! :D

Mooi cognac rijlaarzen heb je +1

ruitje schreef:
Joh Pieter, heb je meteen een excuus om ergens te blijven slapen joh :p

Haha.. ik ben niet gelijk van de onenightstands :')

Thenexttry schreef:
Oohh pieter het is 99 km vanaf mij dus zit nog net onder de 100 hahaha

Whaha.. das wel echt net ja. Toch echt liever 50/60 :o of je moet wel echt, echt mijn type/match zijn :')

Zo.. op naar het bier.. :')

Thenexttry

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 20:33

Hoezo? Als je mij een paar uur meemaakt ben je blij met 1 a 2 weken rust haha

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 20:40

Thenexttry schreef:
Hoezo? Als je mij een paar uur meemaakt ben je blij met 1 a 2 weken rust haha

Een dirtymind is soms echt niet goed :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 20:42

Its a joy forever <<)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 21:15

Dat ligt eraan }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 21:16

:')

Je maakt me wel steeds nieuwsgieriger naar je eisenlijstje, puur omdat ik het herken!

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 22:23

Heb ik weer weet niet wat ik ermee moet. Ken sinds februari iemand via tinder, beetje soort beste vriend/soulmate geworden en ik vond/vind m ook heel leuk. Bellen vaak uren en appen over alles. Hij is nogal complex durft geen relatie want vrouwen zijn gek nu weet ie ondertussen dat ik niet zo gek ben. Van de week voor het eerst eindelijk afgesproken na het al 100x geroepen te hebben maar het er nooit van kwam. Ik ben er om 4 uur snachts heen gegaan, rare tijd i know :') hele tijd gekletst en toen kwam de zoen(hij begon) en uiteindelijk gegymd en ben rond half 9 weggegaan om te gaan werken.
Maar nu hoor ik niks meer van hem, heb een beetje het gevoel dat we nooit hadden moeten gymmen en dat dat alles verpest heeft.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 22:27

Ginger1991 schreef:
Heb ik weer weet niet wat ik ermee moet. Ken sinds februari iemand via tinder, beetje soort beste vriend/soulmate geworden en ik vond/vind m ook heel leuk. Bellen vaak uren en appen over alles. Hij is nogal complex durft geen relatie want vrouwen zijn gek nu weet ie ondertussen dat ik niet zo gek ben. Van de week voor het eerst eindelijk afgesproken na het al 100x geroepen te hebben maar het er nooit van kwam. Ik ben er om 4 uur snachts heen gegaan, rare tijd i know :') hele tijd gekletst en toen kwam de zoen(hij begon) en uiteindelijk gegymd en ben rond half 9 weggegaan om te gaan werken.
Maar nu hoor ik niks meer van hem, heb een beetje het gevoel dat we nooit hadden moeten gymmen en dat dat alles verpest heeft.

Heb jij hem al wat gestuurd? :(:)

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 22:31

Gianti schreef:
Ginger1991 schreef:

Heb jij hem al wat gestuurd? :(:)

Ja, appte hem donderdag ochtend met trusten nog ff ik ben weer aan het werk. Wel gelezen geen reactie, hij leest wel vaker en reageert pas later dus dacht zal wel. Gister avond nog Hee schat gestuurd maar ook gelezen en geen reactie. Dus voel me wel een beetje genegeerd.. -O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 22:35

Oef ja dat is dan heel rot.. anders even recht voor zijn raap zeggen? Heb je in ieder geval duidelijkheid

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 22:56

Ik denk dat gianti goede raad geeft, ofwel heeft hij geprofiteerd of zit hij in de knoop.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 22:58

Ik zou echt kwaad worden..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 23:56

Ik ook. Lekker banketstaaf van 'm om je te negeren! :(

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 00:08

Ginger1991 schreef:

Damn... valt dit niet onder het 'Hij is complex en durft geen relatie' ?
Sowieso is het banketstaaf, dat hij niks meer laat weten, zelfs nadat jullie gegymt hebben.
Als je doet wat gianti zegt, weet je wellicht meer.... maar banketstaaf situatie!

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 00:40

Ik ken zn struggles aangezien hij me een hoop verteld heeft. Hij is een heel oprecht en eerlijk persoon dus geloof ook echt dat het waar is.
Hoop echt dat ie bang geworden is ofzo en er even tijd voor nodig heeft om te bedenken wat hij wil. Dus geef hem nog ff tot na het weekend. En dan ga ik er maar naar vragen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 01:33

Wat een geduld heb jij zeg. Zo een had ik allang vriendelijk bedankt, succes gewenst met zijn verdere leven en geblokkeerd en verwijderd.

Enne, niet om vervelend te doen, maar mannen met wie je al zo vreselijk lang appt zonder verder contact en die altijd later reageren omdat het hen anders niet uitkomt kunnen iok wel eens een dubbele agenda hebben....

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 01:55

ik vind het bijzonder.. prima als je struggles hebt, maar communiceer.. en schijnbaar konden jullie dat wel erg goed voor potje gymmen... In mijn opinie heb je 'recht' om te weten wat er nu aan de hand is.. Dit is niet eerlijk naar jou.

ik zou zelf geen behoefte hebben om 9 maanden met iemand alleen te praten, vervolgens 5 uurtjes te zien voor eerst, sex hebben en vervolgens niets meer laat horen.

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 03:12

Zei wel heel stoer wacht wel tot maandag :') maar heb het toch maar gevraagd of er wat was. En toen kwam eruit dat ie het heel gezellig vond met me maar geen relatie of iets wil/zoekt en me meer ziet als een vriendin. En dat ie hoopte dat k het begreep.
Weet k tenminste hoe en wat, al had ik toch niet echt verwachtingen.

Hij reageerd normaal gesproken wel altijd snel op de app hoor! Heel soms dat ie wat later antwoorde. En van een dubbele agenda is ook geen sprake. (Heb de fbi uitgehangen en hebben gezamelijke vrienden op fb)

Gelukkig zijn er genoeg vissen in de zee ahum op tinder :Y)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 03:24

hij zou meer ballen tonen als die dat gelijk zegt ipv na aandringen na negeren.. wel fijn dat je duidelijkheid hebt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 07:03

Eens met boven ganger!

Ik ga slapen :')

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 09:21

Ik was gisteren jarig,

Kijk ik savonds in m'n brievenbus zit er een klein dingetje in van m'n tinderdate! We zijn 2 x weg geweest, maar vond het echt super lief!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 10:19

Ah zo 1 die alleen maar wil gymmen.

Ik vind de eerste date wel grappig eigenlijk. Ik ben altijd nieuwsgierig, gelukkig niet echt zenuwachtig.

Alja ik was naar Kensington.
Vanavond idd date 2, voordeel van de twijfel

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 10:49

Naomi_Haffie schreef:
Ik was gisteren jarig,

Kijk ik savonds in m'n brievenbus zit er een klein dingetje in van m'n tinderdate! We zijn 2 x weg geweest, maar vond het echt super lief!

Dat is wel lief <3

Ginger sterk dat je het zo aanpakt