Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Santigo_ schreef:Sowieso is lopen met een koffer gewoon ruk. Dat vermijd ik ook als ik met een bus/tram zou kunnen
Foaly schreef:De RR waar ik vanmorgen in zat was anders kneiterdrukMeestal als ik moet staan kan ik nog wel een stukje doorschuiven, maar ik stond nu al klem tegen de deur. En dan werpt twee haltes verderop zich een mevrouw met grote koffer naar binnen. Meerdere mensen: 'Mevrouw, dat past niet.' Mevrouw: 'Ja, ik zal wel moeten'.
Eh. Inmiddels reed twee tellen achter ons een lege tram 4. Ga daar lekker heen met je koffer in de spits
Foaly schreef:Op zich snap ik het wel dat je met een koffer liever de tram pakt, ook al is het voor twee haltes. Maar als je dan zo'n sardientjesblik aan ziet komen, dan wacht je toch even op de volgendeHet is nou niet alsof die dingen maar eens per uur gaan
Foaly schreef:We stonden op HMC (of mss Brouwersgracht zelfs al), en ik ga er stiekem van uit dat als je een koffer bij je hebt, je naar Centraal wilt. Genoeg mogelijkheden daar
Plus wat ik zei, ik zag in de bocht de 4 letterlijk achter ons aan rijden. Dan kun je toch op zn minst kijken of je daar wel in past
alex66 schreef:Echt ik ben 25 jaar geleden gestopt met de dynamiek van het OV uitleggen aan passagiers, het heeft geen enkele zin.