Die site heeft ze ook trouwens, had je er beter gelijk 1 mee kunnen bestellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Ik vind 'm echt lekker! Niet teveel koek, niet te zoet.. Gewoon precies de goede verhoudingen.
Hij heeft wel goed gepoold trouwens. Net maar even uitgeblazen, werd hier in het hok wel een beetje koekerig
.
Kijk nou![]()
![]()
[ [url=m/vAerQU.jpg]Afbeelding[/url] ]
waxmeltsenzo schreef:Die grote kaarsen met twee lonten poolen zonder problemen naar beneden op.
Die korrel kaars dus die Demolenhoek heeft gehad die heb ik zelf dus getest met twee lonten maar dan smallere en die brandde eigenlijk probleemloos naar beneden op. Ik zou daar nog voor een nog breedere lont kunnen kijken dat is nog een idee.
Iig is het jammer dat er alluminium folie gebruikt moest worden al wist ik dat er eens kans bestond omdat ik er maar een medium lont in had. Maar omdat hij van begin wel good poolde hoopte ik stiekum dat hij zo goed was haha.
waxmeltsenzo schreef:Is het een randje met vooral korrels of is het echt was? zit ik me ineens te bedenken de korrels is niet gek en dat is eerder een wonder als dat allemaal keurig naar beneden gaat.
Het punt is dat als het vooral korrels zijn dit wel de juiste lont isDat vind ik toch wel moeilijk aan dit uit handen geven je hebt zeker geen foto van hoe het was??
DeMolenhoek schreef:Ja, snap ik. Denk dat hij zonder zilverpapier het ook wel alleen ging gekunnen hebben maar we waren al 2,5 uur ver en denk dat die op dat tempo alsnog 2 uur nodig had gehad.
Skessa_ schreef:Lisitano schreef:Handig dat ruilen!
Iemand interesse in vier blokjes Peppermint Snowflake van Goose Creek?
Of ruilen dan?
Vind je die niet lekker??![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een vol pakje, maar vind m wel echt super lekker![]()