Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:29

Iemand nog tips om die vieze chemische stank uit een goedkope jeans te halen? Heb 'm net al met de hand gewassen en er kwam groen water af, maar de stank gaat zelfs aan m'n handen zitten :=

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 22:09

Het wasmachine met een scheut azijn? :)

Gisteren een heel mooie blouse gekocht, vind de hals zo leuk
Helaas gedraaide foto
Afbeelding

Gianti

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 12:17

Sorry dat ik kom binnen vallen, maar heb wat hulp nodig.

Ik heb helaas binnenkort een crematie en zoek daarvoor een geschikt jurkje. Echter ik ben zo onwijs smal dat bijna altijd alles te wijd (maat 34 met taille van 59/60cm). En het moet wel echt net jurkje zijn, iemand suggesties waar ik kan kijken of voor merken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 13:11

Ben je ook klein? New Look petite lijn dan misschien wat voor je? Zara valt ook klein uit, die hebben soms ook mooie, nette jurkjes.

Afbeelding
Vind dit zelf wel heel mooi, maar weet niet of het net genoeg is. Voor alle begrafenissen uit "mijn" kring zou dit wel net genoeg zijn (of zelfs al veel te netjes), maar ken jouw familie en vriendenkring natuurlijk niet. Het wordt komende week ook weer mooi lenteweer, dus vind de combinatie zwart met bloemetjes dan ook wel gepast.

Gecondoleerd verder. :(:)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 13:13

Dank je! Normaal zou ook net genoeg zijn, maar het gaat om een ceremoniële veteranen crematie.. vind dus echt enorm lastig..want mijn familie zelf is ook niet van over de top net.. zara valt nooit mooi bij mij. Ben overigens 1.68 dus niet extreem klein of lang.! Ga dat eens opzoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-17 13:20

Ah.. ja, begrijp ik. Heb daar ook geen ervaring mee en heb ook geen flauw idee wat daar gepast is, sorry! :(:)

Even iets anders.. wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft (in juli)?
Afbeelding

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 20:13

Ik kom even binnen vallen. Ik zag laatst op Facebook een super leuk shirt, maar ik kan hem alleen nergens meer terug vinden. Ik zoek een oversized shirt (in dit geval was het shirt licht roze] met een lace-up effect, maar dan op de buik, zoals dit, maar dan dus oversized Afbeelding Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel :}

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 20:39

Wat betreft de broek; goed insprayen met azijn (plantenspuit) en dan in de was, binnenstebuiten met nog meer azijn. En als ie dan nog afgeeft zou ik m lekker retour doen :=

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 22:09

Liesje89 schreef:
Wat betreft de broek; goed insprayen met azijn (plantenspuit) en dan in de was, binnenstebuiten met nog meer azijn. En als ie dan nog afgeeft zou ik m lekker retour doen :=

Ik heb Mango te pakken gekregen via Facebook, ik mag hem inderdaad retour doen ondanks dat hij dus al gewassen is en zonder labels etc zit.

Maar ik ga jouw tip nog even proberen! Moet wel zeggen dat hij na 3 wasbeurten al bijna niet meer afgeeft :). Ik baal alleen van het topje wat ik kan weg gooien.. De douchebak is gelukkig weer wit, mijn benen zijn ook al een paar dagen weer hun eigen kleur :').

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 19:27

Ik heb me weer laten gaan... Alhoewel ik voor de rest niks gekocht hebt zijn deze schatjes van mij!

Afbeelding

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 22:42

Leuk! <3 waar heb je ze gekocht?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 11:29

In Duitsland, tuddern in een winkeltje. K+K shucentre ofzoiets.

Maar zijn via de website van Tom tailor ook te bestellen! Zelfde prijs ook

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 14:50

Wie oh wie heeft er tips :D

Ik heb hele leuke knalrode pumps ( beetje jaren 50 look, dus lak idee)
Hoe zou je die kunnen combineren zodat het er ook netjes uit ziet op het werk ?
Liefst met een broek.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 20:06

Aangezien mijn winterjas te warm is heb ik net de Jas tevoorschijn gehaald die ik in het voorjaar draag. Helaas is hij wel een beetje op.
Iemand tips voor een nieuwe?

Ik wil graag een jas die wel nog een beetje warm is. En ik ben niet echt van de lange jassen.
Dacht misschien is iemand van jullie zelf net op jassenzoektocht geweest.
Ga aankomend weekend maar eens naar de stad.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 06:53

@Mondy, eigenlijk kunnen knalrode pumps zowat overal bij. Ik heb wat outfits op Pinterest gevonden, hoewel ik natuurlijk niet weet wat je style is.

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 08:35

Dankjewel !!! Stom toevallig is het de kleuren combi rechtsboven geworden.
Legergroene kokerrok tot op de knieen en een wit/creme blouse met zwart rode palmboompjes :D

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:32

Oh leuk! Stiekem ben ik benieuwd naar een foto van je outfit hihi

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:44

Oei zal eens kijken of dat gaat lukken.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 21:45

Afbeelding
Meer mensen hier last van?

Uberbalen dit..

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 15:24

H&M doet bij mij ook raar... Heb 4 dagen geleden al besteld, maar de bestelling staat nog steeds op 'verwerken'...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 00:50

Cheetahfan schreef:
H&M doet bij mij ook raar... Heb 4 dagen geleden al besteld, maar de bestelling staat nog steeds op 'verwerken'...

Dit had ik ook een maand geleden! Heeft 17 dagen op verwerken gestaan, toen ik eenmaal de verzendbevestiging kreeg was die er ook de volgende dag. M'n laatste bestelling was er weer binnen 2 dagen, geen pijl op te trekken :roll:

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 06:42

Bij mij ook, heb maandag wat besteld en hij staat nog steeds op verwerken.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:30

Ik heb een tijdje geleden geen enkel probleem gehad met de H&M, vreemd.. Misschien kan iemand van jullie mij helpen met mijn zoektocht. Ik ben op zoek naar een gele blazer, echt knal geel. Het liefst iets langer en getailleerd (iig geen zak). Zoiets als deze was echt perfect, maar hij is helaas niet meer te verkrijgen. |( Prijs tot 60,-

https://musthavesforreal.com/product/ov ... azer-geel/

pringle11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:02

Heee, ik zag dit topic en vond het een leuk topic :o

Ik had zelf ook een vraagje, want ik heb in december (duurt dus nog heel lang) een bruiloft in Engeland.
De mensen die gaan trouwen zijn best rijk dus ik denk dat het allemaal best netjes enzo is.
Voor voor jurkje moet ik dan dragen? Ik dacht zelf aan een lichtgele kleur, omdat ik best wel van geel houd. Maar het is dan natuurlijk ook best koud en ik weet niet of het binnen of buiten is. Tips?
Ik ben trouwens 14 (als de bruiloft is 15). Ik denk dat dat ook wel invloed heeft op de keuze van een jurk :P

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:13

pringle11 schreef:
Heee, ik zag dit topic en vond het een leuk topic :o

Ik had zelf ook een vraagje, want ik heb in december (duurt dus nog heel lang) een bruiloft in Engeland.
De mensen die gaan trouwen zijn best rijk dus ik denk dat het allemaal best netjes enzo is.
Voor voor jurkje moet ik dan dragen? Ik dacht zelf aan een lichtgele kleur, omdat ik best wel van geel houd. Maar het is dan natuurlijk ook best koud en ik weet niet of het binnen of buiten is. Tips?
Ik ben trouwens 14 (als de bruiloft is 15). Ik denk dat dat ook wel invloed heeft op de keuze van een jurk :P

Ik zou denk ik voor een blauw jurkje gaan. Sowieso tot op de knie zodat hij lang genoeg is. Daarbovenop een mooie openvallende getailleerde blazer met een dikke panty er onder en laarsjes/pump (ligt aan wat je stijl is).

Ook een mooie kokerrok met blousje en jasje zou een goede optie zijn! Als je niet weet qua temperatuur probeer ik zelf altijd met laagjes te werken. Een jasje heb je zo uitgetrokken natuurlijk.

Lichtgeel vind ik zelf niet echt bij december passen eigenlijk.