Carina, toen ik jouw foto zag dacht ik, ah zal wel mee vallen. Toen ik zelf naar buiten ging zag ik overal aambeelden. Ineens stap ik de stal uit, dikke bui op me af
Daarna dikke tetten erin, valt mijn telefoon uit! Ahhhh Dus ik gauw naar huis.
Vanwaar ik nu zit kruipen er hele mooie bloemkolen de lucht in waar er vast wel eentje tot een mooi aambeeld zou kunnen groeien.
Ik moet helaas verder maar zou eigenlijk liever wachten
CarinaR
Geplaatst: 03-02-16 14:17
Normaal laat ik met regen de paarden wel buiten... maar vond zo sneu voor de hoefsmid als ie tegen die natte beesten aan moet staan. Kon precies de buien aan zien komen, rond een uur of 11 Was de bui hier. Zo apart, regen, hagel sneeuw, geen idee wat t nou precies Was, en onweer heb ik ook gehoord.
Deze kwam er vooraf aan. Ongv 90 graden naar links gedraaid, als je de andere foto erbij houdt. En een half uurtje later.
Hier zag de lucht er heel mooi uit. Donkere wolken op de voorgrond, door dat gat scheen het zonnetje en de wolken op de achtergrond waren heel licht grijs, met een donkere rand eromheen. Helaas heeft mijn gsm het niet echt goed vastgelegd en was ook de zon verdwenen uit dat gat
Terwijl ik hier in het zonnetje zit te genieten zie ik in de verte een pikzwarte lucht. Ziet er heel dreigend uit, maar gaat allemaal langs. Tot nu toe alleen een beetje regen gehad.
Zo zag heel de lucht eruit, rondom. Her en der zaten er roze wolken tussen. Ik ben ze wel gewend tijdens de zonsondergang, maar niet dat ze door de hele lucht te zien zijn. Geen idee wat het is, maar het was indrukwekkend. Helaas is dit de enige foto waar de roze wolken op te zien waren.