Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:48

Tigress schreef:
Aan mijn, sinds vanmiddag, ex die na 7.5 jaar lief en leed haar twijfels niet heeft uitgesproken en het heeft uit maakt. Had dan je snufferd open getrokken! Dan was er misschien nog wat aan te doen! ;(

Oh wat poedersuiker zeg... ook op zo’n dag als vandaag. Een hele dikke knuf van mij! <3

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:48

Saleisha schreef:
ScarOfWars schreef:
En aan gewoon deze hele avond. Iedereen heeft lol en ik ben dan weer de party-pooper.. stik er in..

Volledig mee eens.

Met de rest of?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:51

SavannahNx schreef:
Tigress schreef:
Aan mijn, sinds vanmiddag, ex die na 7.5 jaar lief en leed haar twijfels niet heeft uitgesproken en het heeft uit maakt. Had dan je snufferd open getrokken! Dan was er misschien nog wat aan te doen! ;(

Oh wat poedersuiker zeg... ook op zo’n dag als vandaag. Een hele dikke knuf van mij! <3

Dankje <3 Ja, de dag maakt het extra poedersuiker. Een van mijn favoriete feestdagen ;( Maar ik laat me niet kisten, ik heb mijn eenhoorn onesie aangetrokken en maak er mijn eigen feestje van :Y) Met een lach en een traan (oke, momenteel nog vooral dat laatste), maar ik maak er het beste van.

SavannahNx

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 23:53

Groot gelijk hoor! Positief blijven. Ik dacht echt dat ik nooit meer gelukkig zou worden toen mn relatie voorbij was maar je komt er echt echt bovenop. Lekker je eigen ding doen! Ik wil ook een eenhoorn onesie :))

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 00:27

Saleisha schreef:
ScarOfWars schreef:
En aan gewoon deze hele avond. Iedereen heeft lol en ik ben dan weer de party-pooper.. stik er in..

Volledig mee eens.

Hier nog een
En dat ik me altijd het buitenbeentje voel

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 00:31

ScarOfWars schreef:
Saleisha schreef:
Volledig mee eens.

Met de rest of?

Nee met jou. Mede party-pooper hier.

Heel veel sterkte Tigress, :(:)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 00:34

Saleisha schreef:
ScarOfWars schreef:
Met de rest of?

Ah, zo. Let us party-poopers unite!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 00:38

ScarOfWars schreef:
Saleisha schreef:

<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 00:54

Dat, ook al klinkt het misschien ondankbaar, ik alleen maar poedersuiker heb gehad. Bah zeg. Doe ik al die moeite voor iedereen altijd...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 02:11

Manlief en z'n voorliefde voor Discovery en Georgies shore en soortgelijke onzin programma's. En dat we, ondanks dat ik het 3 keer heb gezegd, alsnog de countdown hebben gemist, want daar doet Discovery natuurlijk niet aan.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 02:23

ScarOfWars schreef:

Dorus schreef:
<3

We hebben het weer gehad! :j

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 02:37

Massa hysterie en cliché geneuzel.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 02:38

Het vuurwerk.. de kleine kan er nu niet door slapen. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 05:11

Dat mensen nog steeds vuurwerk afsteken......

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 12:26

Lau schreef:

Zooo inderdaad! Hier ook tot een iur of 4. Maar niet alleen dat.... nee ook lekker laten knallen in een ton midden op straat, geeft hetzelfde geluid als carbidschieten, ook gewoon om 3 uur nog.... Zat rechtop in bed.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:35

iirrssjjee schreef:
Lau schreef:

Zooo inderdaad! Hier ook tot een iur of 4. Maar niet alleen dat.... nee ook lekker laten knallen in een ton midden op straat, geeft hetzelfde geluid als carbidschieten, ook gewoon om 3 uur nog.... Zat rechtop in bed.

Hier zijn ze tot een uur of 5 door gegaan. En het verschilde van normaal knal vuurwerk tot echte bommen.
Om kwart over 5 hoorde je ineens een boze man schreeuwen. En 5 min later was er politie en was het rustig.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:37

Aan dat deze party-pooper een enorm ochtendhumeur heeft.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 16:29

Zeikerds op marktplaats. Stel je vragen in een bericht en beslis of je wel of geen interesse hebt. Maar stuur me geen tig berichten met steeds een vraag waarin je iedere advertentieregel op waarheid test.
Ga iets anders doen als je je verveelt.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 17:38

Mijn moeder met haar poedersuiker gecommandeer..
Ooh en dat ze MIJN huis niet schoon genoeg vind en vervolgens gaat schoonmaken en opruimen. En mijn spullen achter de schuinekant gooit, waar ik ze vervolgens nooit meer terug kan vinden.

En nu mag ik o.a. mijn deo niet meer op slaapkamer laten staan, want dat hoord in de badkamer te staan.

Ik ben verdorie 24 niet 10... Denk je fijn op jezelf te wonen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 18:28

nicole_floor schreef:
Ooh en dat ze MIJN huis niet schoon genoeg vind en vervolgens gaat schoonmaken en opruimen. En mijn spullen achter de schuinekant gooit, waar ik ze vervolgens nooit meer terug kan vinden.

En nu mag ik o.a. mijn deo niet meer op slaapkamer laten staan, want dat hoord in de badkamer te staan.

Niks van aantrekken. Je woont op jezelf. Ze komt vast niet elke dag aanwaaien, en als ze gaat schoonmaken en opruimen enzo kun je toch ook zeggen dat ze dat niet hoeft te doen en als ze niet gezellig op de koffie kan komen dat ze weer mag gaan? Het is zeker wel vervelend..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 18:32

Het drukke gejubel op stal want iedereen moet elkaar natuurlijk een gelukkig nieuwjaar wensen.
Moge duidelijk zijn dat ik daar niks mee heb. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 19:09

nicole_floor schreef:

O dat klinkt zo bekend al woon ik nu nog thuis, maar geloof niet dat mijn moeder eerst komende tijd even welkom zou zijn. := -O- :o

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 19:40

SavannahNx schreef:
nicole_floor schreef:

Niks van aantrekken. Je woont op jezelf. Ze komt vast niet elke dag aanwaaien, en als ze gaat schoonmaken en opruimen enzo kun je toch ook zeggen dat ze dat niet hoeft te doen en als ze niet gezellig op de koffie kan komen dat ze weer mag gaan? Het is zeker wel vervelend..

Bij ‘omdenken’ kwam dit voorbeeld ook naar voren. In het voorbeeld waren het vader en moeder die vonden dat het niet netjes was, en gingen ook opruimen. De volgende keer dat de ouders kwamen, ging dochter tegen haar ouders zeggen wat ze allemaal nog moesten opruimen. ‘Pap, als je toch bezig bent, doe je dan ook direct de badkamer even? En haal je de stofzuiger erdoor?’ Sindsdien ruimden de ouders niet meer op bij dochter thuis :)) maar kan me voorstellen dat dat enorm vervelend is, hopelijk stopt ze er gauw mee :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 19:45

Of bij je ouders hetzelfde doen.Schoonmaken en dingen verzetten.Of gewoon zeggen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 19:53

Britta31 schreef:
Of bij je ouders hetzelfde doen.Schoonmaken en dingen verzetten.Of gewoon zeggen.

Geloof dat ik anders ook gewoon zou zeggen als je nou eens begin met die douche vol met schimmel bij jezelf thuis schoonmaak. }:) _O-