lieveli schreef:Bel de hap even Fenja, dit gaat niet lekker zo.
Die zullen wel denken die belt voor een blaasontsteking. Vorige week donderdag ook gebeld dat ik een blaasontsteking vermoedde. Ook uiteraard uitgelegd dat ik 20januari geopereerd was en gecatheteriseerd. Ik kreeg het advies meer te drinken en de volgende ochtend contact op te nemen met de huisarts.
Dat zal nu wel niet een ander advies worden. Ik zit mijn nachtje wel weer uit maar ben er echt wel een beetje klaar mee.
Het is zo ontzettend naar als je de signalen die lichaam geeft gewoon volledig niet vertrouwd of gewoon helemaal niet herkend. Ik ben er eigenlijk wel heel erg klaar mee. Ik weet gewoon even niet meer op welke signalen ik wel of niet moet reageren. Het is allemaal zo ontzettend dubbel en ik schaam mij er ook wel voor. Het niet meer herkennen van de signalen die je lichaam geeft en het onzekere en niet meer weten waar je nu wel en niet op moet reageren is zo ontzettend frustrerend.
Ik weet het gewoon even niet meer.
Ik heb dus geen pijn maar het gevoel dat mijn blaas overvol is. Als ik dan ga plassen komt er maar een heel klein beetje.