Min of meer licht bewolkt en zonnig hier. Volledig droog, hard fluitende vogels en vriendelijk buiten. Temperatuur 0,5 graden. Heeft wel fiks gevroren gisteravond al, er zat toen al een laagje ijs op de voorruit van de auto. Luchtdruk 987 en redelijk stabiel nu.
Heel,grote verschillen in nederland nu dat is best grappig om te lezen,
tine10
Geplaatst: 02-02-15 09:00
Net boven nul nu. En spekglad. Iets als beetje sneeuw gevallen en dat is later opgevroren. Zon probeert nu door te komen, hopelijk lukt dat, dan kan ik straks weer eens gaan trainen.
Net hele dikke vlokken! Prachtig om te zien, maar helaas is de grond nat en vriest het niet, dus blijft het niet liggen. Maar het was zeker even een mooi gezicht!
Prachtige blauwe lucht en de zon! heerlijk weer hier.
fique
Geplaatst: 02-02-15 13:02
Vanmorgen grote dikke vlokken natte sneeuw en nog hagel. Natuurlijk precies toen ik net stond te longeren . Was iig snel klaar...
Pandora2
Geplaatst: 02-02-15 13:11
Vanmorgen door een heuse sneeuwstorm naar het werk gereden In een mum van tijd lag er 10cm sneeuw op de baan...was uiteraard te laat op mijn werk en daar lag helemaal niks Nu is alles weggesmolten hier thuis, dus ikke blij, paardje hobbelen
PrizTwir
Geplaatst: 02-02-15 13:11
Hier ook winterse buien. En af en toe hele enge wolken. Nu schijnt het zonnetje.