Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 01:30

Varekaj schreef:
Ik denk dat je dat draagt zoals jaretelles, dus als kousenhouder onder een rok of jurkje. Bij jaretelles is het niet de bedoeling dat de hele straat mee kan kijken, bij bovenstaande weet ik het niet. Op zich zitten jaretelles best comfortabel als je er eenmaal aan gewend bent én ik heb er hier thuis eentje rondlopen die gek wordt als ik een klein miniem stukje laat zien voor we uit gaan of in de auto ofzo :o

Oke TMI. :')

Mijn ding is het niet, lijkt me ook niet comfortabel, denk dat je dat wel heel strak om je been moet doen. :=
Ben wel benieuwd welke je nu kiest en hoe je het gaat combineren haha. Ik vind het best wel 'provocative', helemaal als je 'pas' (ik ben niet veel ouder :+) 17 bent. :o

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 10:16

Haha het kleding topic op z'n kop :D zijn we stiekem toch best vast geroest he?

Ik deel de mening van de rest, aan de andere kant; je laat niks nieuws zien & ze kunnen best zo gedragen worden dat het niet provocerend is. Denk wel dat je veel reacties (positief en negatief) los maakt bij mensen :D

Ben idd benieuwd hoe de hele outfit er dan uit komt te zien!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:49

Zo met die studs zou ik ze zelf te opvallend vinden. Op je voorbeeldfoto vind ik die rechter best leuk, die is ietsje subtieler.
Zou niets voor mij zijn, maar als je het aandurft, hartstikke leuk! :j Weer eens wat anders.

Ben idd ook wel benieuwd naar een outfitfoto dan O:)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 11:54

Nog even over het kopen van kleding bij Light & Mini in the box: NIET DOEN!

En als je het toch wel wilt proberen, bestel dan 3 maten groter, letterlijk. Ik heb een jasje bestel in maat L, normaal heb ik S. Ik was eigenwijs, want het was het enige gele jasje die ik toen kon vinden, en ik wilde er per se eentje. Het is net een votje, net zo dun als een t-shirt. Bovendien is ie nog steeds 2 maten te klein :').

Hmm, ook niet echt mijn ding, dat van hierboven.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 14:21

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 14:50

Aaaah gaaf!! Een beetje de goedkopere versie van de Roshe's! Ik ben daar ook naar opzoek :D Alleen vind ik deze te 'duidelijke banen' in de stof hebben... Ben benieuwd naar foto's waarop je ze draagt.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 15:18

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 15:36

Dat zocht ik inderdaad ook en toen kwam ik deze tegen :))
Ik zal wel even een foto maken als ik ze aanheb :)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 17:47

Leuke sneakers!

Provocatie was overigens niet mijn doel (volgens mij heb ik toch wel duidelijk geformuleerd wat wél mijn doel was). Uiteraard heeft niet iedereen dezelfde smaak en stijl als ik en dat is maar goed ook. :+ Een andere blik erop is juist handig, want jullie noemen misschien iets waar ik zelf nog helemaal niet over na had gedacht. Ik heb trouwens alleen 'het is mijn ding niet' gelezen, en geen nare reacties. Dus dan is er toch ook niks aan de hand :)
Ik ga er nog heel goed over nadenken, want iets terugsturen naar China doe je toch niet zo snel.. Volgens mij zijn ze best comfortabel trouwens, want ze zijn verstelbaar tot 50cm en (ik heb het opgemeten :P ) mijn bovenbeen is op die plek zo'n 45cm, dus dat moet te doen zijn. Uiteraard komt er een outfit-foto als ze eind maart binnen zijn :')

Ik blijf dit topic wel volgen, gezien mijn liefde voor mode! :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:13

Ik ben wel benieuwd naar de outfit Loolotte, zou het zelf misschien ook wel eens willen proberen :)

Overigens heeft de postbode mijn schoenen vandaag weer meegenomen omdat ik niet thuis was :+
Beetje jammer O:)

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:21

Ik kan niet kiezen tussen deze twee Herschel tassen.
Misschien dat jullie mening mij over de streep trekt. :D

Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:29

Ik zou gewoon voor die zwarte gaan denk ik :). Die andere is ook leuk, maar misschien word je die sneller zat?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:29

Die met de legerprint is echt heel tof, maar zwart is altijd mooi omdat het zo simpel is.. Lastig. Heb je normaal gesproken veel printjes aan of juist veel effen dingen?

Stom dat ze het niet bij de buren hebben afgeleverd :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 18:39

Ik zou gewoon voor zwart gaan, kan bij veeeel meer. Ik heb ook tassen met printjes maar ik krijg er achteraf altijd spijt van omdat ik ze niet draag :+

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 19:04

Ik zou ook voor zwart gaan, om dezelfde genoemde redenen hierboven

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 21:23

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 21:24

Oooh, die zijn leuk! <3

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 21:28

Niet maat 41 bestellen haha, dan kan ik nog even verder twijfelen.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 21:29

Ik zou voor de zwarte tas gaan!

Schoenen hierboven zijn leuk! Zou zoiets zelf alleen niet snel bestellen.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 21:29

Nee niet twijfelen gewoon doen. Ze zijn leuk! :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 21:32

Het is dat mijn moeder laatst zo fel reageerde toen ik weer wat gekocht had haha, nu durf ik niet zo goed meer. Al is het gewoon mijn geld, dus ga ik het gewoon doen en kan het anders altijd nog terug sturen.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 21:52

DewiRox schreef:
Het is dat mijn moeder laatst zo fel reageerde toen ik weer wat gekocht had haha, nu durf ik niet zo goed meer. Al is het gewoon mijn geld, dus ga ik het gewoon doen en kan het anders altijd nog terug sturen.

Gewoon laten leveren bij een Kiala punt, problem solved {:}

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:02

Hahaha Roos, jij bent ondertussen al pro geworden in het ontwijken van je moeder zeg :+ :+ :+

Wat vinden jullie hiervan?

http://www.hm.com/nl/product/19274?arti ... le=19274-F

Ik zag m in de winkel in de sale, de laatste van de laatste. Ik twijfelde heel erg, maar voor 10 euro kon in m niet laten hangen :+ Ik doe de opleiding tot secretaresse, en een beetje formele kleding moet ik wel hebben. Al probeer ik het altijd wat losjes op te vatten haha. Voor degenen die m mooi vinden, hoe zouden jullie zoiets dragen?

En ohja: zwarte tas!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:10

sannerocky schreef:
Hahaha Roos, jij bent ondertussen al pro geworden in het ontwijken van je moeder zeg :+ :+ :+

Wat vinden jullie hiervan?

http://www.hm.com/nl/product/19274?arti ... le=19274-F

Ik zag m in de winkel in de sale, de laatste van de laatste. Ik twijfelde heel erg, maar voor 10 euro kon in m niet laten hangen :+ Ik doe de opleiding tot secretaresse, en een beetje formele kleding moet ik wel hebben. Al probeer ik het altijd wat losjes op te vatten haha. Voor degenen die m mooi vinden, hoe zouden jullie zoiets dragen?

En ohja: zwarte tas!

Hehe, ja daar kan ik niks tegenin brengen :')

Ik heb dat blouseje uit je link in het mosterd geel, van de collectie van 2013 zelfs nog. Dat lange stuk is in het echt niet zo flatteus als op de foto, het hangt er een beetje bij ofzo :')*vind ik* dus wanneer ik hem draag prop ik dat lange stuk bij in mijn broek en zorg ik dat alles mooi over elkaar gedrapeerd is. Maar als ik dan naar de wc geweest ben duurt het ook weer even voor de hele blouse goed zit. Daardoor draag ik hem niet echt meer :+

En ik zou ook voor de zwarte tas gaan :j

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:13

Hahaha, hmm trouble blouse dus :') Nouja ik houd m lekker, ik kijk wel wat ik er mee kan!