Tis hier helemaal dicht getrokken.Volgens BR pas vanacht hier regen en onweer,dus ik kan vanavond veilig naar me paarden toe. Melding bij politie is gemaakt,ze vroeg waarom ik gisteravond niet gelijk had gebelt? moet voortaan meteen bellen als er iets is/gebeurt.
Vannacht wakker geworden van wat gedonder, verder weinig meegekregen, geloof ook niet dat we hier in Leeuwarden veel hebben gehad. Nu wel benauwd bah, het is qua temperatuur minder warm dan gisteren, maar vind het toch een stuk onaangenamer nu
Gisteren is de bliksem ingeslagen in het veld bij de tarwe, me vriend stond in de schuur En die zag het gebeuren, en ik hoorde een onwijze knal gisteren echt eng zoooooooooooooo dichtbij
Vandaag heel de dag grijs, weinig wind en geen zon.. temp is 18 graden momenteel.
Buienradar en de app op mijn telefoon spreken elkaar behoorlijk tegen. Buienradar geeft voor vannacht veel regen en onweer op, mijn telefoon geeft 90% kan op onweer en regen op rond 16/17:00 uur..
Ik snap het niet goed. Weeralarm is nu van kracht, maar volgens br krijgen we vannacht rond 2u een klein buitje en voor de rest trekt alles via een stukje kust de zee op. Waarom dan een alarm voor heel de avond voor heel het land
Er is in Frankrijk iets heel groots aan het groeien en volgens mij komt dat wèl over Nederland... weet alleen niet hoe laat. Toch weer blij dat Merrie binnen staat...