Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NienkeV1994 schreef:Mizora schreef:Jammer dat het spiegeltje is afgebroken van je nieuwe makeup-spullen, echt zonde. Hopelijk kom je tot een goede oplossing.
Ik mag hem terugsturen en krijg een nieuwe opgestuurd, goed opgelost dus
Marit schreef:Oooooh mijn godHahahaha heerlijk zulke dingen. Je gelooft het toch bijna niet
Maar die mensen moeten eerst op hun bek gaan zeg maar voor ze erachter komen dat wat je zegt wel degelijk waar is, hahaha.
Marit schreef:Dingen die je een fotograaf echt nooit zult horen zeggen..
Dat soort boekjes vind ik echt leuk idd! Ik heb een 1 question a day (5 years), voor mezelf. Echt super leuk, ik hou het nu 1.5 jaar bij en het is echt al zo leuk om terug te lezen!
DnT schreef:NienkeV1994 schreef:Ik mag hem terugsturen en krijg een nieuwe opgestuurd, goed opgelost dus
Moet je de verzendkosten van het terugsturen zelf betalen of kun je hem kostenloos terug sturen?
Marit schreef:Alles doet het weer
Saar, werk je met algemene voorwaarden? Je kan in elk geval even een net mailtje sturen dat dit niet de bedoeling is. Dat jij de rechten over de foto hebt en aanpassen verboden is. Dat die foto binnen 48 uur offline moet en je anders verdere stappen gaat ondernemen
Bij mij gebeurd dit ook regelmatig. Ontzettend vervelend, dus nu werk ik met algemene voorwaarden dat ik echt sterk sta en makkelijker bezwaren kan sturen.