Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HTM schreef:Vjestagirl schreef:Mensen bieden idd wel erg laag... Ook op die partij laarzen etc. €100,- bieden op iets wat een verkoopwaarde heeft van €2450,- is toch niet logisch?
Ach ja, sommige vinden hier blijkbaar van wel.
pmarena schreef:Vjestagirl schreef:Mensen bieden idd wel erg laag... Ook op die partij laarzen etc. €100,- bieden op iets wat een verkoopwaarde heeft van €2450,- is toch niet logisch?
Ja, wijs ze eens aan dan? Ik zie ze niet
pmarena schreef:Ik vraag het omdat je een beetje netig op mij leek te reageren, ik zie namelijk echt niemand (inclusief mijzelf) die het normaal vindt (of die indruk zelfs maar wekt) dat er zo laag geboden wordt
HTM schreef:iemand heeft interesse in laarzen (nieuw normaal 120 euro)
vraagt wat ik er voor wil hebben, dus geantwoord 50 euro.
Kon die ze nieuw voor halen kreeg ik terug.
Na een paar keer uitleggen dat die laarzen echt niet voor minder weg gaan uiteindelijk toch maar durven mailen dat die ze lekker daar moet halen dan, en ik ze wel aan een ander verkoop.
Krijg ik daarna een mail, 25 euro dan haal ik ze vandaag op.
Zucht....
Citaat:45 euro
Saaaash schreef:Iemand heeft een lange tijd geleden van mij een paar schoenen gekocht. Ik heb ze opgestuurd, maar ze waren er niet binnen ween week. Toen de koper een email gestuurd dat het adres (Volgens PostNl) verkeerd was. Ik heb het opnieuw opgestuurd en het is wéér teruggekomen. Wat nu?
Saaaash schreef:Iemand heeft een lange tijd geleden van mij een paar schoenen gekocht. Ik heb ze opgestuurd, maar ze waren er niet binnen ween week. Toen de koper een email gestuurd dat het adres (Volgens PostNl) verkeerd was. Ik heb het opnieuw opgestuurd en het is wéér teruggekomen. Wat nu?
knetterhard schreef:Dat is waar! Ik denk dat het dan wat beter gaat lopen, als je alles langzamerhand hebt geplaatst