Gatverdamme.

Mijn vriend heeft gisteren per ongeluk de verkeerde meegenomen.
Nu 2 potten op zien te krijgen.
Heb er maar chocolade Muesli door gemikt, want ik anders nooit eet.
Maar zelfs dat verbloemt de smaak niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Ik merkte laatst op dat ik 5 kilo was aangekomen en ach, dan ben ik maar maatje 36/38 ipv 34/36, ik ben ook 178cm lang, dus dat is nog steeds goed dun zegmaar. Maar nee, mijn moeder is helemaal enthousiast dat we nu lekker samen kunnen afvallen en gezond kunnen eten, en maakt constant opmerkingen over hoe ik eet nu.
Ik ben wel wat gezonder gaan eten ja, en daardoor is er een kilo of wat af, maar ik ben verdorie 24, ik hoef niet meer hetzelfde gewicht te zijn als op mijn 16e
Bellatrix schreef:Zetten ze hier naast mijn raam op kantoor eindelijk nieuwe struiken, gaan ze weg zonder water te geven.Nieuwe aanplant moet gelijk water hebben...en de regen komt voorlopig niet.
Bloodymary schreef:Bellatrix schreef:Zetten ze hier naast mijn raam op kantoor eindelijk nieuwe struiken, gaan ze weg zonder water te geven.Nieuwe aanplant moet gelijk water hebben...en de regen komt voorlopig niet.
Ja maar dat stond niet in hun taakomschrijving...
iirrssjjee schreef:Dat zorgverleners zo vreselijk laks kunnen zijn. Ik roep al weken dat er iets "mis" is met mijn zoontje. Maar werd constant van het kastje naar de muur gestuurd....
Vandaag eindelijk een zorgverlener getroffen die aan de bel getrokken heeft! Zoontje is nu opgenomen in het ziekenhuis... Hij is 10 weken oud, maar dus al 8 weken lang onrustig....