Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 12:54

Cowboy55 schreef:
rien10 schreef:
Nee, die is niet gebotst, zijn kop ligt er af.

Een Hezbollah-duif?

Wat bedoel je hiermee?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 14:33

luuntje schreef:
Kittenkoper die vandaag afbelde.
Volgende weekend mag kitten verhuizen.
Advertentie geplaatst. Hopelijk snel reactie.

No waardeloos. :oo

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 14:36

Zooooo moe :O En het duurt nog zo lang voor het weekend is -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 15:10

Weer iemand die 100 euro voor onze stalling te veel vind.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 15:24

Dit weer, vreselijk. Geef me Dan regen, niet dit nare vochtige weer waarbij je geen idee hebt wanneer de bui los gaat barsten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 15:26

Dat ik vanmorgen in een overvolle trein stond en ik niks had aan mijn eerste klas kaartje.
Vervolgens na 2,5 uur reizen ik er op locatie achterkom dat de training niet doorging.
6 uur weggegooid.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 16:26

Ik probeerde vanmiddag een fietser te ontwijken en spring gauw aan de kant (had ook nog haast). Spring ik zo tegen allemaal fietsen die op een rijtje staan, die vervolgens als dominostenen omvallen :+

Redelijk ongemakkelijk, maar oke. Het jammere is dat daarbij ook 1 fiets in de gracht is gevallen :=
Again, omdat ik haast had kon ik toen niks doen, anders had ik nog wel een briefje of iets in de trant willen ophangen. Nu dus maar een appje in de 2 studieverenigingen gedaan om te kijken of ik de eigenaar van die fiets kan opsporen om zo een kleine compensatie te geven.

Ik was erg blij dat de terugweg niks gebeurd was.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 16:33

PostNL weigert gewoon paketten af te leveren op gevraagde punten. Echt zo vreselijk frustrerend.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 17:54

Iets via marktplaats geprobeerd te kopen. Reactie van verkoper. Ik reageer met “is akkoord, moet verzonden worden naar adres x, stuur me maar betaalverzoek “. Dat was zondag… niets meer gehoord. Het is wel gelezen.
Joh anders laat maar hoor.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 17:58

En alweer klopt mijn loon/loonstrookje niet -O-
Ik heb zo geen zin om personeelsafdeling weer te moeten bellen.
Eerst met 1 van de vakbond praten over wat nu wel of niet correct is.
Maar als ik nu akkoord ga met wat ze berekenen. Dan heb ik tot en met ca februari 105 euro minder per maand en straks in ouderschapsverlof scheelt het mij dan ook weer knap 60 euro per maand.
(Ik mag niet werken ivm schwangerschap en hier gelden bepaalde regels voor in duitsland. Vorige maand ca 600 te weinig aan loon gekregen en nu met naberekening klopt het nog niet)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 18:34

Wachten op een pakketje.
Boodschappen zou ik dan daarna wel doen, dan maar laat eten een keer.

Woon 4 hoog en zagen het dhl busje aan komen.. hij kijk even bij de naambordjes, stapte weer in en reed weg.

Nog geen tel later de melding:
We hebben elkaar gemist -O-

Nu wordt het bezorgd bij jeans center in het centrum en nog geen idee wanneer ik hem kan ophalen 8)7

Kan hier zo boos om worden.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 18:44

Ik erger mij er aan dat ik door mijn nieuwe steunzolen zere voeten heb,
en zulke zere dat ik er echt last van heb. (Bloedheet en heel erg pijnlijk)

Maar ben wel weer trots dat ik gisteren de 10.033 stappen heb behaald
en vandaag 11.567 stappen ongeacht de zere voeten. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 18:54

Dat de reclames op YouTube in het Zweeds of Noors zijn.Hoe?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 19:27

Britta31 schreef:
Weer iemand die 100 euro voor onze stalling te veel vind.

Zoek je weer iemand ?
Of zoek je een derde paard erbij ?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 19:51

Vriendin met de kat naar de dierenarts, beestje heeft een oorontsteking. Heeft ze maanden geleden ook gehad maar toen door mijten. Netjes behandeld, mooi genezen.

Begint de dierenartsen over vanalles; het zou een poliep kunnen zijn. Beestje moet onder narcose voor een swab voor een kweek. Meteen maar een foto maken van het gebit en de kop. ..... |o
Gezonde kat van 1 jaar, begin gewoon eens met de eerste behandeling zonder al die toeters en bellen mygod. Niet eens een keten organisatie :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 19:54

Nyaleti schreef:
Vriendin met de kat naar de dierenarts, beestje heeft een oorontsteking. Heeft ze maanden geleden ook gehad maar toen door mijten. Netjes behandeld, mooi genezen.

Begint de dierenartsen over vanalles; het zou een poliep kunnen zijn. Beestje moet onder narcose voor een swab voor een kweek. Meteen maar een foto maken van het gebit en de kop. ..... |o
Gezonde kat van 1 jaar, begin gewoon eens met de eerste behandeling zonder al die toeters en bellen mygod. Niet eens een keten organisatie :=

Yep, als ze maar aan je kunnen verdienen hè? Als wij voor een prikje gaan met de hond beginnen ze ook over foto’s van het gebit en een scan van het hart en weet ik het wat allemaal. Eeeeh, dacht het niet. Is een blij gezond hondje, eet goed, drinkt goed.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 20:09

Mijn ouders hebben (weer eens) hommeles over de ouders van mijn vader. Even als achtergrond; mijn vader is terminaal ziek, kanker. Mijn oma en moeder hebben al jaren mot met elkaar. Mijn moeder houdt hierin de bal af en mijn oma gedraagt zich hierin schijnheilig. We hebben afgelopen zomer voor mijn vaders verjaardag gebarbecued. Hier waren zijn ouders niet bij aanwezig, want dat was "te druk". Nu zijn zij komend weekend 60 jaar getrouwd en geven, jawel, een groot feest. Het is nu afgelopen weekend uitgekomen dat mijn opa en oma niet op mijn vader's verjaardag waren, omdat mijn moeder zogenaamd niks tegen hen had gezegd op de verjaardag van mijn neefje. (Mijn moeder heeft gewoon hallo gezegd, maar gaat niet de schone schijn op houden). Mijn oma heeft daarnaast tegen mijn vader gezegd dat mijn moeder eigenlijk niet welkom is op hun jubileum.

Ik hoor dit dus net pas van mijn zus. En we vragen ons beide af wat nou wijsheid is. Gaan wij als kleinkinderen wel naar dat feest? Dat zou dan echt puur voor mijn vader zijn. Of blijven we beide thuis, omdat onze moeder dus schijnbaar niet genodigd is? Aan de ene kant heb ik zoiets van dat is hun probleem niet het mijne, en het ligt richting mijn vader natuurlijk gevoelig. Aan de andere kant wil ik mijn moeder hierin niet afvallen, en vind ik de gang van zaken van wat mijn oma klaarspeelt ronduit kinderachtig.

En mijn paard besloot vandaag dat ze het stappen maar niks vond. Stomme trut heeft eerst een paar keer op haar achterbenen staan dansen en de ronde erna zichzelf losgetrokken. Mijn arm klopt ervan en ik voel een spier van mijn schouder naar mijn nek doortrekken. Is verdorie mijn "goede" schouder ;(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 20:17

dat ik mijn hoofd ''niks'' gedaan heb vandaag, waardoor ik gefrustreerd ben dat ik nu geen energie heb, maar ik ben wel degelijk bezig geweest. Boodschappen - moest lopend, want de halve winkelstraat ligt eruit en je mag er niet met de fiets door. Meerdere dingen voor school, waaronder 2 uur lang bezig met kunstgeschiedenis.
Ik mag best in de avond ontspannen :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 20:24

Biebz schreef:
Wachten op een pakketje.
Boodschappen zou ik dan daarna wel doen, dan maar laat eten een keer.

Woon 4 hoog en zagen het dhl busje aan komen.. hij kijk even bij de naambordjes, stapte weer in en reed weg.

Nog geen tel later de melding:
We hebben elkaar gemist -O-

Nu wordt het bezorgd bij jeans center in het centrum en nog geen idee wanneer ik hem kan ophalen 8)7

Kan hier zo boos om worden.

Het is ook maar net wie je bij DHL treft. Er zou bij ons ene pakje bezorgd worden, ik had de bezorgtijd veranderd omdat ik niet steeds thuis was. Wat denk je? Het pakje werd toch gebracht op het eerste tijdvak, de bezorger had hem voor de zekerheid al meegenomen op de ronde. En anders zou hij de volgende dag bezorgd worden.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:02

Ik vind Mad Men best wel een goede serie, maar waarom moet al die sex en zoenen gepaard gaan met zulk hard gesmak. Zo irritant.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:56

Ik had al een tijdje een gevoelig plekje in mijn oor, mijn vriend zei dat het niks was. Nu had ik opeens allemaal pus en wat bloed daar, ik half in paniek.. Blijkt het een puistje te zijn geweest. Had hij best kunnen zeggen toch %)

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:13

De pijn aan m'n voet...
Heeft iemand tips om sneller te genezen van gescheurde enkelbanden? :+

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:14

Froukje_J schreef:
De pijn aan m'n voet...
Heeft iemand tips om sneller te genezen van gescheurde enkelbanden? :+

Rustig aan doen

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 23:04

denisesilver schreef:
Mijn ouders hebben (weer eens) hommeles over de ouders van mijn vader. Even als achtergrond; mijn vader is terminaal ziek, kanker. Mijn oma en moeder hebben al jaren mot met elkaar. Mijn moeder houdt hierin de bal af en mijn oma gedraagt zich hierin schijnheilig. We hebben afgelopen zomer voor mijn vaders verjaardag gebarbecued. Hier waren zijn ouders niet bij aanwezig, want dat was "te druk". Nu zijn zij komend weekend 60 jaar getrouwd en geven, jawel, een groot feest. Het is nu afgelopen weekend uitgekomen dat mijn opa en oma niet op mijn vader's verjaardag waren, omdat mijn moeder zogenaamd niks tegen hen had gezegd op de verjaardag van mijn neefje. (Mijn moeder heeft gewoon hallo gezegd, maar gaat niet de schone schijn op houden). Mijn oma heeft daarnaast tegen mijn vader gezegd dat mijn moeder eigenlijk niet welkom is op hun jubileum.

Ik hoor dit dus net pas van mijn zus. En we vragen ons beide af wat nou wijsheid is. Gaan wij als kleinkinderen wel naar dat feest? Dat zou dan echt puur voor mijn vader zijn. Of blijven we beide thuis, omdat onze moeder dus schijnbaar niet genodigd is? Aan de ene kant heb ik zoiets van dat is hun probleem niet het mijne, en het ligt richting mijn vader natuurlijk gevoelig. Aan de andere kant wil ik mijn moeder hierin niet afvallen, en vind ik de gang van zaken van wat mijn oma klaarspeelt ronduit kinderachtig.

En mijn paard besloot vandaag dat ze het stappen maar niks vond. Stomme trut heeft eerst een paar keer op haar achterbenen staan dansen en de ronde erna zichzelf losgetrokken. Mijn arm klopt ervan en ik voel een spier van mijn schouder naar mijn nek doortrekken. Is verdorie mijn "goede" schouder ;(

Lastige situatie! Ik zou mezelf er niet in mengen en gewoon naar het feest gaan. Als je thuis blijft kies je heel duidelijk partij voor je moeder en dat zal je niet in dank afgenomen worden. Dan staat je vader in zijn toestand tussen nog meer vuren in.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 23:06

Ik kreeg het vanmiddag voor elkaar om een schok te krijgen van het schrikdraad op mijn hoofd :')

Ik laat het bovenste lijntje altijd dicht als ik nog geen paard vast heb , omdat een aantal proberen er door te gaan omdat ze naar het gras willen.

Mijn eigen paard leidde mij af door al te dichtbij te komen en ik kom precies met de bovenkant van mijn hoofd tegen het draadje. 1 paard schrok zich rot en rende weg , en mijn eigen merrie stond echt zo te kijken van ga je lekker?. Schrok vervolgens van mij omdat ze dacht dat ik Haar een schok ging geven.

Ik schrok mij trouwens ook rot. Gelukkig verder niks aan de hand. Maar volgende keer liever op mijn hand , maar goed ik heb ook een keer een beste schok gehad dat ik echt even raar ervan werd.