Was net uit het ziekenhuis heel eng volgens haar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:xPabloBokt; mooie auto!!veel veilige kilometers gewenst
is het een Opel Astra?
Hier blij met het rapport wat we gister hebben ontvangen van de technische keuring van het huis wat we willen/gaan kopen![]()
Geen grote zaken, alleen aanbevelingen. Top!
Daenerys schreef:Gefeliciteerd PabloBokt! Ik heb deze auto ook gehad en mis hem nog steeds, heerlijke auto!! Geniet ervan
Indy_Mouse_9 schreef:De website die "verse vis" suggereerde als kleur voor het t-shirt dat ik bekeek![]()
Mijn lievelingskleur, na "belachelijk"! Ik wacht hier al zo lang op
Polarize schreef:Propedeuse is nu echt officieel binnen, ik heb het papiertje ondertekent![]()
En vanmiddag kregen we ook nog te horen dat onze opleiding voor het 8e jaar op rij topopleiding HBO is, dus we hadden taart!
Daarna nog cocktails met een paar vrienden gedaan om alles te vieren, dus een hele vermoeiende, maar zeer geslaagdde dag
Polarize schreef:Propedeuse is nu echt officieel binnen, ik heb het papiertje ondertekent![]()
En vanmiddag kregen we ook nog te horen dat onze opleiding voor het 8e jaar op rij topopleiding HBO is, dus we hadden taart!
Daarna nog cocktails met een paar vrienden gedaan om alles te vieren, dus een hele vermoeiende, maar zeer geslaagdde dag