Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Polarize schreef:Wachten tot waterverf droog is duurt zo lang en ik zit nu zo lekker warm en comfortabel dat ik ook niet naar beneden wil lopen om de haardroger op te halen

Coco4life schreef:Polarize schreef:Wachten tot waterverf droog is duurt zo lang en ik zit nu zo lekker warm en comfortabel dat ik ook niet naar beneden wil lopen om de haardroger op te halen
Je kunt het ook met een föhn droogblazen, wel je papier niet kleddernat maken
Edit niet goed gelezen.
DuoPenotti schreef:PostNL
Zou vandaag brievenbus pakketje krijgen.
Sorry, het moment is aangepast. Dinsdag pas.
Zie je van de week een bericht staan in de krant dat ze niet meer dagelijks post gaan bezorgen.
Echt joh, dat doen ze hier al minstens 3 jaar niet meer.
Van de week ook belangrijke post stond in de app dat deze op donderdag zou komen. Hadden van deze post ook al die foto die erbij staat.
Niks donderdag, vrijdag pas.
ik bedoelde het breder, stel je hebt meerdere mensen in de wijk die constant prullaria uit China kopen, en die druppelen allemaal elke dag binnen dan moet een bezorger elke dag langs diezelfde huizen, dat kost allemaal tijd. Als ze ergens eerder in het proces al die kleine individuele Chinese pakketjes een paar dagen vast houden en verzamelen, dan hoeft de bezorger maar 1x langs het huis van die mensen te rijden ipv meerdere keren per week. Dat lijkt mij iets positiefs omdat gewone post dan niet, of in elk geval minder naar de achtergrond wordt verdrukt, gewone post en brievenbus pakketten lijken mij in de meeste gevallen wel een hogere prioriteit te hebben als spul van winkels als Temu, Alie, Amazon enz. Dat hoop ik tenminste!