Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:28

MyWishMax schreef:
Weer de halve nacht wakker gelegen. Ik word echt gek, van de week maar langs de huisarts. Pijnmedicatie verder omhoog wil ik liever niet en het is niet altijd vanwege pijn. Maar ook gewoon niet in slaap komen of 's nachts wakker worden en dan niet meer kunnen slapen

Heb je melatonine geprobeerd? Wakker liggen is zo ruk...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:30

Adelaide71 schreef:
MyWishMax schreef:
Weer de halve nacht wakker gelegen. Ik word echt gek, van de week maar langs de huisarts. Pijnmedicatie verder omhoog wil ik liever niet en het is niet altijd vanwege pijn. Maar ook gewoon niet in slaap komen of 's nachts wakker worden en dan niet meer kunnen slapen

Heb je melatonine geprobeerd? Wakker liggen is zo ruk...

Ja, helaas alle vrij verkrijgbare dingen al geprobeerd. Het is gemiddeld 1 keer per week dat ik maar maximaal 3 uur slaap, soms vaker. Daarom toch maar naar de huisarts nu, want het is idd ruk

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:31

Succes! Hoop dat hij/zij je kan helpen. +:)+

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:35

Ik heb echt een aantal kl#te dagen achter de rug.

Afgelopen maandag onze kat in moeten laten slapen.

Ik was dinsdagmiddag net klaar met werken en moest eigenlijk naar de cardioloog in het ziekenhuis tot ik een telefoontje kreeg van mijn huisarts.

Hij had slecht nieuws voor mij en dat was dat mijn vader was overleden.

Dit is in het ziekenhuis gebeurd al een aantal dagen eerder maar niemand wist daar of hij familie had.

Een hele lieve vrouw van burgerzaken heeft mij dus gevonden via mijn huisarts en ik had dezelfde als mijn vader vandaar de huisarts mij belde.

Dus de laatste dagen zitten we in een rollercoaster van alles regelen en uitzoeken wat er nu eigelijk gebeurt is.

Helaas is het ziekenhuis deels van zijn spullen 'kwijt' geraakt want wij missen zijn jas, portemonnee en sleutels.
Het enigste wat we terug kregen was zijn mobiel en medicatie.

Zijn uitvaart is geregeld en we zijn gisteren nog even bij hem geweest.

We moeten ook nog zijn woning gaan ontspullen want hij was een soort van verzamelaar.

Het is voor ons ook moeilijk om in de woning te zijn want wij zijn er geboren en getogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:45

Jeetje wat heftig Paddington, heel veel sterkte!

Ik erger me aan dat m'n beide wijsvingers helemaal stijf en ontzettend pijnlijk zijn. Erg last van |(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:50

@paddington heel heel veel sterkte. Dat zal niet meevallen zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:52

Jee zeg Paddington, wat een narigheid! Heel veel sterkte. :knuffel:

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 08:53

Ach wat naar Paddington, heel veel sterkte. Lijkt me idd een moeilijke situatie.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 09:00

Heel veel sterkte Paddington.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 09:00

Schuur_ schreef:
Kan je dan niet beter thuiszorg inschakelen onder het mom van oogje in het zeil? Deze staat toch verder weg dan familie en dan kan er soms veel meer als dat je zelf probeert te overtuigen.

Die laat hij gewoon niet binnen. :') Als er van de huisarts komen prikken zorgen mijn ouders dat er iemand is om open te doen.

Paddington heel veel sterkte.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 09:08

Jeetje Padddington wat erg :(:)
Gecondoleerd en heel veel sterkte!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 10:04

Oh paddington, heel veel sterkte :(:)

Mijn zus gisteren: je kan morgen toch gewoon uitslapen? Ja, maar dan moeten jullie niet om half acht 's ochtends op radio standje tien met elkaar gaan lopen praten om saus

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 10:07

Houdbare magere melk zou verboden moeten worden.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 10:08

Gecondoleerd paddington.
Heel veel sterkte :knuffel:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 10:20

Gecondoleerd Paddington! :knuffel:

Ik erger mij zo erg aan mijzelf en dat ik geen grenzen kan aangeven.
Ik doe teveel, het is té druk. Ik loop 40 uur stage en, daarnaast werk ik nog 2 dagen in de week. Maar het word mij echt te veel. Ik ga kopje onder in de stress en druk. Afgesproken met mijzelf om 1 dag minder te werken maar ik durf dit niet aan te geven bij mijn baas. En ik word ook nog op feestdagen ingepland maar daarvoor mag je geen vrij vragen. Ik kan dan helemaal niet werken want ik heb dan stage. Dit weet zij ook gewoon, dat ik niet op school zit en gewoon fulltime ''werk'' op dit moment.
Ik durf het gewoon niet aan te geven dat ik niet meer kan werken op vrijdag. Gisteren ook, was ik vergeten om te vragen of het smaakt (Ik had geen eten gebracht naar die tafels dus had niet eens echt door dat zij eten hadden) krijg ik een hartstikke felle reactie daarop omdat ik het niet doe.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 11:15

Paddington heel veel sterkte.
Fijn dat iemand is gaan zoeken naar familie.

Een ontstoken tong.
Dik en allemaal wondjes, oorpijn en slikken gaat bijna niet.
Wat is dit voor rare kwaal.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 15:19

Dacht dat ik een beetje kon gaan leven na m'n loonsverhoging. Nee hoor -O-

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 17:56

Sterkte paddington!

Aan werk.. had avond dienst vandaag maar ben naar huis gegaan. Er wordt totaal niet gecommuniceerd. Ben een tijdje ziek geweest en net aan de betere hand maar nog wel verkouden/hoesterig met overal slijm en ben nog een opleiding aan het volgen dus ze mogen me inprincipe niet als volledige kracht zien. Kom ik vandaag op het werk, ja je moet naar een andere afdeling want hier staan teveel. Ik zei nee want ik ben leerling en wil nog wat dingen oefenen en voel me nog niet fit. Wordt er gezegd ja dat kan daar ook je moet heen. Alle ogen op mij gericht.. ben maar naar huis gegaan. Deze uren waren sowieso al extra want zat al op mijn uren..geef me dan vrij ofzo _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 19:16

Dat ik een beetje gestoord begin te worden van de stiefmoeder van mijn vriend. Mens wil alles controleren wat nu nog logisch is voor mijn vriend hij moet zijn schuld kwijt en dat gaat binnen nu en een paar maanden ook gebeuren.

Ik heb afgesproken met hem ook over de trant leren om problemen te bespreken dat hij open kaart speelt en ik niet daar nog eens om heen wil staan als controleur en hem ook op regels moet wijzen , nee dat is zijn eigen verantwoording. Onze lonen staan ook apart van elkaar wat ik ook zo wil gaan houden mocht hij weer terug gaan vallen.

Alleen de appjes van ja we willen in gesprek met je zodat je de regels ook weet? Ja die weet ik maar ik sta er nog steeds buiten waar ik ook expliciet gezegd heb en dat die grens ook blijft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:02

Ik ben diep, diep, diep teleurgesteld in de wereld.

Er zijn mensen die een insta maken voor hun hond en daarop foto's zetten alsof ze die hond zijn.

Tot zover.

MAAR andere mensen die óók zo'n insta hebben voor hun hond reageren dus op die foto's als hond.

"Wauw Bingo, wat een mazzel dat je het bos in mocht, ik word vandaag gewassen dus ik loop alleen maar een blokje om. Lik van Woezel.

paasei.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:05

Urbanus schreef:

Er zijn mensen die een insta maken voor hun hond en daarop foto's zetten alsof ze die hond zijn.

Tot zover.

MAAR andere mensen die óók zo'n insta hebben voor hun hond reageren dus op die foto's als hond.

"Wauw Bingo, wat een mazzel dat je het bos in mocht, ik word vandaag gewassen dus ik loop alleen maar een blokje om. Lik van Woezel.

paasei.

Je maakt een grapje, toch.

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:09

Ik vind dat net zo triest als mensen die een (openbare) insta aanmaken voor hun baby/kind, daar dan verhaaltjes vanuit de ik-vorm op zetten en daarna via hun eigen account, als ouder zijnde, gaan reageren. “Mama houdt van jou” “jij bent zo schattig” Doe ff normi 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:11

Hahahaha, dat is echt zum Kotzen Urbanus... meer dan erg!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:12

Urbanus schreef:

Tot zover.

paasei.

Nooooooooo.... echt verschrikkelijk

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 20:18

Urbanus schreef:

Tot zover.

paasei.

En dan hun baasje aan spreken met mama of papa. :')

Ik mocht van mama lekker naar het bos vandaag. :x