Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik ken die ook en kicken op de ooeehhss en aaahhs!
Ik plaats zelden tot nooit een foto van mijn kleinkinderen, ja weleens van die van 20 en 15 maar is ook op 1 hand te tellen.
Er zitten mij teveel rare lui op internet dus van kleintje plaats ik nooit iets
chanicha schreef:Shenavallie schreef:Ben nu al voor de derde week in de weer met mijn bijholteontsteking... Xylometazoline helpt niet, paracetamol helpt niet (een kuur mag ik niet vanwege mijn medicatie), stomen helpt niet. Iemand nog een idee?
Spoelen met zout water!
Is goor maar werkt super![]()
Een 20cc spuit bij de apotheek halen en een optreknaald dan water koken en een puddinglepel zout op een liter, als het afgekoeld iseen neusgat dichthouden en in de andere het water spuiten en neus ophalen!
Beterschap.
LiannePuthzy schreef:Iemand stapt 2 minuten geleden de trein in, en diegene heeft nu al 20 keer “kanker” als bijvoeglijk naamwoord gebruikt
Zebrastreep schreef:LiannePuthzy schreef:Iemand stapt 2 minuten geleden de trein in, en diegene heeft nu al 20 keer “kanker” als bijvoeglijk naamwoord gebruikt
Ben je dezelfde man als ik laatst tegengekomen? Liep eentje op straat die zeker niet helemaal 100 was het woord kanker in welke vorm dan ook alleen maar te roepen. Klonk ook aardig agressief , mensen grepen ook niet in en ik ben ook door gelopen deze man was totaal de weg kwijt.
Tof die bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg
LiannePuthzy schreef:Zebrastreep schreef:
Ben je dezelfde man als ik laatst tegengekomen? Liep eentje op straat die zeker niet helemaal 100 was het woord kanker in welke vorm dan ook alleen maar te roepen. Klonk ook aardig agressief , mensen grepen ook niet in en ik ben ook door gelopen deze man was totaal de weg kwijt.
Tof die bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg
Deze jongeman oogt verder wel normaaltis het type Marrokaan in trainingspakje
Luxorvalkje schreef:Ik heb een gevalletje 'Am I the A**hole'.
Nu erger ik me aan mezelf en aan een van mijn beste vrienden.
Verhaal:
Ik ga binnenkort 2,5 week op vakantie. Ben net verhuisd en was op zoek naar een oppas voor de katten. Goede vriend gaf aan dat zijn broer in de buurt woont en dat hij dat wel wil doen. (Ben echt maatjes met die vriend, zijn broer ken ik wel van bij hen thuis, maar niet in de vriendenkring).
Ik helemaal blij. Maar nu hoor ik van die beste vriend dat zijn broer misschien ook eens in mijn huis zal slapen. Moest ik even slikken. Maar ik heb een logeerbed. En hoe meer aandacht mijn kleine monsters krijgen hoe liever ze het hebben. Dus oké kan ik mee leven.
Paar dagen daarna hoorde ik dat hij van plan is zijn zoontje (net 4) ook wel eens mee te nemen. Daar kan ik ook inkomen (co-ouderschap). Maar nu wil hij ook met dat kind in mijn huis slapen. (Ik heb niks tegen kinderen, maar kies bewust voor een kindvrij leven). Een kinderbed heb ik niet, wel een slaapmatje.
Maar eigenlijk vindt hij dat hij wel met zijn zoontje in mijn grote bed kan liggen, want ik ben er toch niet. Daar ben ik het dus niet mee eens.
Alleen ik slaap in mijn bed.Het idee dat er vreemden in liggen, maar ook een kind dat ik niet ken die 's nachts nog niet helemaal zindelijk is vind ik niet fijn.
Mijn maatje vind dat ik me niet aan moet stellen en dat je je bed toch kan verschonen. Ik wil het eigenlijk gewoon niet hebben en sta eigenlijk op het punt om maar een oppas in te huren. Want ik ben bang dat als ik nee zeg, ze stiekem toch in mijn bed gaan liggen. Maatje zegt dat ik dus geen vertrouwen heb in zijn broer en dat dat niet netjes is. Nu dus enorme twijfel aan mezelf.