Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 20:35

Is er een gamehal of een actief museum in de buurt? Of zoiets als (rol)schaatsen, een escaperoom of op elektrische scooters touren?

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 20:41

Hhilde schreef:
Is er een gamehal of een actief museum in de buurt? Of zoiets als (rol)schaatsen, een escaperoom of op elektrische scooters touren?

Escape room lijkt me wel iets, maar hoor daar hele verschillende ervaringen over.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 20:44

Welke omgeving? In Breda heb je bijvoorbeeld Holy Moly. Staat ook op social deal. Misschien kun je daar wat inspiratie op doen.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 21:05

Escape room leek ons ook leuk, maar dat is behoorlijk prijzig, 100 euro was het goedkoopste in onze regio en ik vind wel dat het een beetje leuk moet blijven. Wij zijn al twee keer wezen poolen. Leuke activiteit, ruimte om tussendoor te kletsen en je kunt meteen even kijken of ie een beetje competatief is.

Hier vrijdag date nr... 5 alweer :)) . Wij gaan lekker wokken deze keer.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 21:56

Spelletjes avond in een café?

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 23:35

Dank voor de tips!
100 is trouwens wel erg duur ja, heel leuk 5e date dan wordt het al wat serieuzer he.

Ik wil hier graag even mijn twijfels kwijt. Ik heb hem nu dus 2 keer gezien en hebben ook 2 keer al best lang aan de lijn gehangen. :') Helemaal niet gewend dit, meestal kom ik van die types tegen die maar 1 ding willen. Hij wil ook leuk dingen plannen enzo en komt erg enthousiast over.

Ik ben dit echt niet gewend, of vinden jullie ook dat dit te snel gaat? Ik vind het zo lastig als je nog in de fase zit iemand te leren kennen. Ik weet dat je die zekerheid nooit hebt en ergens moet je gewoon genieten en als het fout loopt dan is dat zo, maar je wil jezelf ergens ook behoeden natuurlijk.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 23:58

Ik ben met mijn date naar prison island in assen gegaan. Zit ook in Maarssen trouwens. Was 37,50 pp voor 1,5 uur en was echt superleuk. Het is wel direct een goede test trouwens of je een beetje klikt. Zitten heel veel samen-werk dingetjes in.

En Mir... gewoon genieten en zien waar het heen gaat.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 00:42

Te snel gaat het volgens mij alleen als één van beiden dat zo voelt, anders er gewoon samen van genieten :). Als tot nu toe alles fijn is en het voelt goed, dan is er geen reden om jezelf ergens voor te behoeden. Pas als het niet fijn voelt of er is duidelijk reden voor twijfel, dan kun je altijd nog gas terugnemen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:14

Wijze woorden Hilde.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 14:49

Mooi gezegd inderdaad! Dankje

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 18:28

Hhilde schreef:
Te snel gaat het volgens mij alleen als één van beiden dat zo voelt, anders er gewoon samen van genieten :). Als tot nu toe alles fijn is en het voelt goed, dan is er geen reden om jezelf ergens voor te behoeden. Pas als het niet fijn voelt of er is duidelijk reden voor twijfel, dan kun je altijd nog gas terugnemen.

Heel mooi gezegd! En ook helemaal mee eens.

Wij hebben zondag onze 5e date. We willen ergens gaan wandelen maar de weersverwachting is niet zo goed. Dus misschien gaan we gewoon in een café zitten en koffie drinken. En ach, mij maakt het helemaal niks uit wat we gaan doen, als ik hem maar zie <3 . Gelukkig heeft hij precies het zelfde. En het is nog ver weg, maar we hebben het gisteren ook al even over kerst gehad. Het voelt gewoon zo goed tussen ons <3

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 18:33

Hier inmiddels bijna 2 maanden een relatie via de app! :D Ik was er eerlijk gezegd een beetje klaar mee en was niet serieus meer aan het swipen toen ik opeens met mijn vriend een match had. Uiteindelijk een mega leuke date gehad, en nu wil ik niet meer zonder hem. <3

Wel heb ik nu opeens weer de volle aandacht van een jongen die mij begin 2023 na 3 maanden keihard heeft laten vallen. Nog weleens normaal contact gehad, maar sinds ik mijn vriend heb kwebbelt hij weer hele verhalen door; dit terwijl dit nooit meer kon nadat hij me opbelde en me dumpte na 3 maanden. Gevalletje spijt? :=

EDIT: Veel succes Dakota! :D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 10:53

of haantjesgedrag. Die wil tonen dat die je toch wel kan krijgen en hij de "alphamale" is :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 12:36

Duhelo schreef:
of haantjesgedrag. Die wil tonen dat die je toch wel kan krijgen en hij de "alphamale" is :')

Ja zoiets zou ik ook vermoeden.
Kunnen tonen aan zijn vrienden met hoeveel 'females' hij wel niet praat die natuurlijk allemaal staan te springen om met Zijne Mannelijkheid het bed te kunnen delen.

Zowiezo duidelijk dat hij je als niet meer als een optie ziet, nu je minder beschikbaar werd kwam hij ineens aandacht halen om je weer aan het lijntje te houden.

Lekker mee stoppen, je bent meer waard dan dit!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:58

Na een hele lange week hadden we vandaag eindelijk weer een date. Ondanks het slechte weer zijn we gaan wandelen en daarna nog wat drinken. En omdat we daarna nog geen afscheid van elkaar wilde nemen, hebben we nog maar een rondje gelopen _O-

Het gaat zo goed tussen ons <3 <3 <3

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 18:46

Hoeveel dates hebben jullie dan gehad? Spreek je alleen buitenshuis af?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 18:47

Klinkt heel gezellig.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 19:25

Dit weekend 3e date gehad. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan vind.. :')

Wat is voor jullie een echte no go bij een date. Denk bijvoorbeeld aan soort dingen als kunstgebit of apart gedrag ? Iets waar je later tijdens de date periode achterkomt waardoor je er toch echt een punt achter zet.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 19:49

Zonnetje81 schreef:
Hoeveel dates hebben jullie dan gehad? Spreek je alleen buitenshuis af?

Dit was onze 5e date. En omdat ik heel druk was dit weekend, hebben we voor een wandeling gekozen. En we dachten beide, beter elkaar kort zien, dan helemaal niet! Dat was voor ons geen optie <3

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 09:56

_Mir schreef:
Dit weekend 3e date gehad. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan vind.. :')

Wat is voor jullie een echte no go bij een date. Denk bijvoorbeeld aan soort dingen als kunstgebit of apart gedrag ? Iets waar je later tijdens de date periode achterkomt waardoor je er toch echt een punt achter zet.

Dat is voor iedereen anders. Belangrijkste is dat je weet wat jouw no-go's zijn.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 09:58

Ja dat kan toch van alles zijn, maar een kunstgebit die kans is toch wel klein ;-)

Als je zoiets noemt denk ik aan een zuurstof apparaat voor slaap apneu, dan ben ik klaar.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 10:12

Wat fijn D_akota, geniet er van <3

_Mir dat is inderdaad onwijs persoonlijk. Voor mij is een enorme afknapper iemand die niet over gevoel kan praten of continu heel erg stoer doet over gevoel. Is er op dit moment iets waar je tegenaan loopt?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 10:14

Kunstgebit hebben sommige jongere mensen ook al hoor. Dus dat kan zeker. Maar het is heel persoonlijk wat je een afknapper vind. Ik knap op zoveel dingen af dat het niet realistisch is. Dat probleem ligt dan ook bij mij.
Maar als je op een kunstgebit afknapt of op een slaapapneu-apparaat, hoe ga je er dan mee om als hij/zij dat later wel ineens nodig heeft na jaren relatie of huwelijk?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 10:45

Ik knap meer af op mensen met een slecht karakter of gewoontes. Mensen veranderen gewoon niet snel en zeker niet als het echt hun karakter is. En dat is prima maar dan pas je gewoon niet bij elkaar of 1 van de twee moet zich ten koste van zichzelf aanpassen

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 10:54

Hygiëne als het gaat om de uiterlijke kenmerken. Dat moet voor mij op orde zijn. Ik heb liever iemand met een kunstgebit die zijn mondhygiëne op orde heeft als iemand met eigen tanden die ruikt uit zijn mond. Dat vind ik zo smerig en een absolute afknapper. Daar ga ik niet eens mee op stap. Dus lekker ruiken is voor mij heel belangrijk. En dat mag een beetje zweet zijn maar niet een muur om iemand heen.