Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maddy_Paola schreef:GUSTIxBILL schreef:Bomproef, Goudseerlijk paard.
Die vandaag voor de 2de keer in zijn leven bij mij een ruiter onveilig heeft doen voelen.
En ik weet begod niet wat de trigger is.
Zijn beide keer ruiters geweest die duidelijk wel goed konden rijden, goede instructie hebben gehad voor ze opzoek gingen naar bijrijd paard. Maar nog niet echt de ervaring hebben van een actiever(?) paard te rijden.
En toch paard over de rooie bij hun, terwijl mijn vriend opstapt en aan zijn beginners/vertrouwens les begint zonder problemen.
Ik snap oprecht niet wat de trigger is.
Want zoek nieuwe ruiter voor hem. Maar wil hem zeker geen stress bezorgen.
En een manege ruiter de kans geven doe ik liever na mijn laatste ervaring niet meer.
Klinkt heel stom maar met wat voor mindset stappen ze op? Mijn paard is ook doodbraaf, toen ze nog op de manege was ook alle volwassenen die voor het eerst op een paard gingen erop, maakt niet uit. Nu ook, verwacht je eigenlijk weinig en zie je wel hoe ver je komt, niets aan de hand, stapt er een vreemde op van 'dat doe ik wel effe' kan je mega gevecht verwachten en dan hoeven ze nog niet eens echt wat te doen, gewoon opstappen met die mindset zorgt al voor verzet
MarlindeRooz schreef:De koelkast bij mijn ouders (waar ik nu ben oppassen op de hond) maakt een heel irritant hoog piepend geluid de hele tijd. Beetje dat geluid waarmee mensen katten wegjagen.
Ben echt in staat dat ding uit te zetten.![]()
Mijn vader zou er naar kijken maar dat ding krijst al weken.
Scheelt dat de hond toch al zo goed als doof is.
fleurtjeuh schreef:Waarom is iedere kruising tegenwoordig een bijzondere kruising???
Je krijgt gewoon een rasloos beest, ongeacht welk dier het is
Cowboy55 schreef:fleurtjeuh schreef:Waarom is iedere kruising tegenwoordig een bijzondere kruising???
In dit millennium is iedereen een very special unicorn, wist je dat niet? Bovendien bestaat de term 'asbakkenras' binnenkort niet meer omdat roken uitgebannen wordt. Dus heb je ook geen asbakken meer nodig.
Cowboy55 schreef:fleurtjeuh schreef:Waarom is iedere kruising tegenwoordig een bijzondere kruising???
In dit millennium is iedereen een very special unicorn, wist je dat niet? Bovendien bestaat de term 'asbakkenras' binnenkort niet meer omdat roken uitgebannen wordt. Dus heb je ook geen asbakken meer nodig.