Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:18

Hele nacht wakker gehouden door kamergenoot in ‘t ziekenhuis. Vrouwtje is beetje in de war dus voor haar is het wel sneu.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:06

Popups in webshops van een chat venster... ."kunnen wij u helpen"

Ga uit mijn beeld _-:(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:16

Iemand had hier over de vernieuwde npostart pagina, ik snap nu precies wat je bedoelt :')

Lukie, net zo irritant als dat je net een winkel binnen loopt en binnen 2 minuten de vraag krijgt of ze je kunnen helpen.

Ik erger me momenteel aan mijn studiegenoten. We werken voor een opdrachtgever, ik probeer met een docent ergens uit te komen (wat niet zo goed gaat want mevrouw voelt zich om alles aangevallen :+ ), en hoop dan dat mijn groepsgenoten wat met de opdracht zelf doen. Nu is er dus helemaal niks gebeurd in 7 week tijd, echt níks. Geen schets, geen ontwerp, geen ideeën. En eigenlijk wil ik het dan zelf allemaal oppakken maar ben intussen overspannen en moet van de arts minderen met dingen en zo veel mogelijk uit handen geven waar kan. Maar ugh, ik wil ook geen onvoldoende krijgen voor dit vak.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:20

En daarom doe ik aan online shoppen om dat te voorkomen. :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:29

De huisarts proberen te bereiken...
Of ze zijn er niet,of in overleg of 24 stervende voor u in wachtrij!

Pfff na 20 pogingen eindelijk iemand aan de lijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:38

Aan mezelf. Ben overspannen uit een gesprek gelopen en naar huis gegaan. Wist niet dat me dit zou overkomen. Blijkbaar ben ik toch niet zo'n held in dingen over me heen laten komen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:53

Waardeloos Marije, was t echt het gesprek zelf of meer een soort laatste druppel? Omdat je sws al zei het niet top te vinden op je werk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:58

Marije_1997 schreef:
Aan mezelf. Ben overspannen uit een gesprek gelopen en naar huis gegaan. Wist niet dat me dit zou overkomen. Blijkbaar ben ik toch niet zo'n held in dingen over me heen laten komen.

Daar hoef je jezelf echt niet minder om te voelen hoor! Dat gebeurt de beste wel eens.
:(:) rustig aan!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:58

Skypemeetings. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:01

Mars schreef:
Waardeloos [***], was t echt het gesprek zelf of meer een soort laatste druppel? Omdat je sws al zei het niet top te vinden op je werk?

Laatste druppel denk ik, werd in alles, onbewust wss, afgekraakt terwijl ik aangaf het niet te kunnen en het moeilijk te vinden. Tuurlijk kunnen collega's helpen. Maar om ze nou alles te vragen is ook niet echt zelfstandigheid laten zien. Maar geef het wel aan. Word het doodleuk genegeerd en verder gegaan met ohh dit heb je ook niet gedaan en dit mist en dat. Mij is gevraagd een opzet tekening te maken. Heb ik gedaan. Moest nog wat controle werk doen en het dak. En de trap, maar dat is echt lastig. Blijkt dat ik het hele model ineens tot in de details moet uitwerken. Liefst vandaag nog. Dus de druk er op enzo werd me ook te veel denk ik. Alles bij elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:02

Anoniem schreef:
Marije_1997 schreef:

Daar hoef je jezelf echt niet minder om te voelen hoor! Dat gebeurt de beste wel eens.
:(:) rustig aan!

Zei m'n moeder ook al hahaha die had ik maar gebeld. En toch voelt het nu alsof ik gefaald heb. Gelukkig is er thuis m'n kat. Die oordeelt niet hahah

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:05

Stomme RVO en kadaster |o Aanvraag van subsidie is afgewezen, omdat ik in het kadaster niet als eigenaar sta van t huis. En mijn partner als dat ie geen geregistreerd partnerschap heeft. Terwijl we dat dus wel hebben :+, al voor de overdracht van het huis. De overheid kan dit soort zaken toch gewoon inzien %) Moet nu eerst akte van burgelijke stand opvragen bij de gemeente.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:20

Marije_1997 schreef:
Mars schreef:
Waardeloos Marije, was t echt het gesprek zelf of meer een soort laatste druppel? Omdat je sws al zei het niet top te vinden op je werk?

Laatste druppel denk ik, werd in alles, onbewust wss, afgekraakt terwijl ik aangaf het niet te kunnen en het moeilijk te vinden. Tuurlijk kunnen collega's helpen. Maar om ze nou alles te vragen is ook niet echt zelfstandigheid laten zien. Maar geef het wel aan. Word het doodleuk genegeerd en verder gegaan met ohh dit heb je ook niet gedaan en dit mist en dat. Mij is gevraagd een opzet tekening te maken. Heb ik gedaan. Moest nog wat controle werk doen en het dak. En de trap, maar dat is echt lastig. Blijkt dat ik het hele model ineens tot in de details moet uitwerken. Liefst vandaag nog. Dus de druk er op enzo werd me ook te veel denk ik. Alles bij elkaar.

Wat rot zeg, ook dat je zo te lezen niet echt op een fijne manier feedback kreeg. Logisch dat t je even teveel werd!
Misschien op een rustiger moment het gesprek oppakken en aangeven waar voor jou de knelpunten zitten/waar je nog onzeker in bent en graag zou bij leren. En hulp vragen is nooit verkeerd, misschien is er wel een vaste collega waarmee je fijn werkt die je aanspreekpunt wil zijn voor vragen etc?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:20

Dat ik na 3 weken nog altijd mijn cijfers niet heb, die voor mij gaan bepalen of ik geslaagd ben of herkansingen moet doen. Vannacht gedroomd dat ik een dikke onvoldoende heb gehaald, denk dat je wel kan stellen dat ik ermee zit -O-

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:26

Bestuursrecht. }:0

Ik heb zo geen zin vandaag. Wil in bed liggen en het nieuwe seizoen van Dead to me bingen op Netflix.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:37

Dat ik echt een vage droom had over rdr2 (dus cowboys) gemixt met zombies. We moesten onszelf opsluiten in een ons huis en de zombies doodschieten die ons probeerde op te eten.

Verschrikkelijk. Ik haaat zombies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:42

Mars schreef:
Marije_1997 schreef:

Wat rot zeg, ook dat je zo te lezen niet echt op een fijne manier feedback kreeg. Logisch dat t je even teveel werd!
Misschien op een rustiger moment het gesprek oppakken en aangeven waar voor jou de knelpunten zitten/waar je nog onzeker in bent en graag zou bij leren. En hulp vragen is nooit verkeerd, misschien is er wel een vaste collega waarmee je fijn werkt die je aanspreekpunt wil zijn voor vragen etc?

Ga m'n baas vanmiddag bellen. Moet ook van m'n moeder. Om hem alles uit te leggen. Want het speelt al langer. Het was heel druk dat begrijp ik, maar er werden planningen beloofd en in het begin werd me gezegd dat ik eerst een half jaar ging leren en dan langzaam aan eigen projecten kreeg. Maar ik werd maar gewoon om simpele vluchtplannen maken gegooid. Prima hoor, maar ga dan niet lopen janken dat ik geen gebouw in revit krijg. En zulke dingen stapelen zich op bij mij en na een tijdje word het te veel. Ben dan wel al opzoek naar iets anders omdat dit bedrijf niet bij mij aansluit en ik wil niet dat ze speciaal voor mij veranderen omdat ik m'n draai niet vind

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:47

Gefrustreerde kinderen die hun schoolwerk moeten maken thuis.
Elke keer weer een hele strijd.
En als ze nu een uurtje hun best doen ze zo klaar zijn, maar het nu een strijd met veel gezeur van 3 uur word.
Zo dood vermoeiend.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 12:04

LukieBradley schreef:
Popups in webshops van een chat venster... ."kunnen wij u helpen"

Ga uit mijn beeld _-:(

Oh vreselijk! Met dat stomme geluidje erbij vaak...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 12:14

Marije_1997 schreef:
Ga m'n baas vanmiddag bellen. Moet ook van m'n moeder. Om hem alles uit te leggen. Want het speelt al langer. Het was heel druk dat begrijp ik, maar er werden planningen beloofd en in het begin werd me gezegd dat ik eerst een half jaar ging leren en dan langzaam aan eigen projecten kreeg. Maar ik werd maar gewoon om simpele vluchtplannen maken gegooid. Prima hoor, maar ga dan niet lopen janken dat ik geen gebouw in revit krijg. En zulke dingen stapelen zich op bij mij en na een tijdje word het te veel. Ben dan wel al opzoek naar iets anders omdat dit bedrijf niet bij mij aansluit en ik wil niet dat ze speciaal voor mij veranderen omdat ik m'n draai niet vind

Heel goed! Je bedrijf heeft gekozen om een jong iemand aan te nemen die nog iets moet leren, dan moeten ze je dat ook bieden.
Al plannen ze maar een paar vaste momenten met ern collega dat je even een uurtje krijgt om vragen te stellen etc. Want iemand zo laten zwemmen is niet tof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 12:22

Mars schreef:
Marije_1997 schreef:

Heel goed! Je bedrijf heeft gekozen om een jong iemand aan te nemen die nog iets moet leren, dan moeten ze je dat ook bieden.
Al plannen ze maar een paar vaste momenten met ern collega dat je even een uurtje krijgt om vragen te stellen etc. Want iemand zo laten zwemmen is niet tof.

Ja idd. Ik mag elk moment van de dag vragen stellen, maar vaak is het zo van ja kom zo bij je (3 uur later nog niemand, zit je dan niks te doen) of je merkt gewoon aan ze dat ze het niet fijn vinden omdat het druk is. Ze wisten m'n ervaringen, ze wisten dat ik alleen basis revit had. Ze weten dat ik alleen mbo heb gedaan. Dus ze hadden kunnen weten dat begeleiding belangrijk is als er nieuwe dingen gedaan worden. Maar dat ontbreekt helaas. Heb wel duidelijk aangegeven bij de recruiter die me gaat helpen met het zoeken dat ik dat dus belangrijk vind. Ach ja, straks m'n baas bellen. Enn dan hoop ik dat hij me begrijpt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:12

Dat ik een sollicitatie heb gedaan bij een bedrijf waar ik heel graag wil werken. Binnen 24 uur zou je een mail krijgen dat je een video moet opnemen. Nu heb ik die mail nog niet.. en dat is niet erg maar ik wil er gewoon heel graag werken en wil van die stress af dat ik dat nog moet doen.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:29

Lau schreef:
Dat ik een sollicitatie heb gedaan bij een bedrijf waar ik heel graag wil werken. Binnen 24 uur zou je een mail krijgen dat je een video moet opnemen. Nu heb ik die mail nog niet.. en dat is niet erg maar ik wil er gewoon heel graag werken en wil van die stress af dat ik dat nog moet doen.

Gewoon bellen; laat je ook meteen zien dat je echt wil *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:41

Castilja schreef:
Lau schreef:

Gewoon bellen; laat je ook meteen zien dat je echt wil *\o/*

Ja had al gezocht maar kan nergens het telefoonnummer van de recruitment afdeling vinden. Dus moet gewoon geduld hebben :)
En laat ik dat nou net niet hebben :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:48

Lau schreef:

In een kledingwinkel? Ik had laatst precies hetzelfde, haha.