Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Waardeloos [***], was t echt het gesprek zelf of meer een soort laatste druppel? Omdat je sws al zei het niet top te vinden op je werk?
Anoniem schreef:Marije_1997 schreef:Aan mezelf. Ben overspannen uit een gesprek gelopen en naar huis gegaan. Wist niet dat me dit zou overkomen. Blijkbaar ben ik toch niet zo'n held in dingen over me heen laten komen.
Daar hoef je jezelf echt niet minder om te voelen hoor! Dat gebeurt de beste wel eens.
rustig aan!
Marije_1997 schreef:Mars schreef:Waardeloos Marije, was t echt het gesprek zelf of meer een soort laatste druppel? Omdat je sws al zei het niet top te vinden op je werk?
Laatste druppel denk ik, werd in alles, onbewust wss, afgekraakt terwijl ik aangaf het niet te kunnen en het moeilijk te vinden. Tuurlijk kunnen collega's helpen. Maar om ze nou alles te vragen is ook niet echt zelfstandigheid laten zien. Maar geef het wel aan. Word het doodleuk genegeerd en verder gegaan met ohh dit heb je ook niet gedaan en dit mist en dat. Mij is gevraagd een opzet tekening te maken. Heb ik gedaan. Moest nog wat controle werk doen en het dak. En de trap, maar dat is echt lastig. Blijkt dat ik het hele model ineens tot in de details moet uitwerken. Liefst vandaag nog. Dus de druk er op enzo werd me ook te veel denk ik. Alles bij elkaar.
Mars schreef:Marije_1997 schreef:
Laatste druppel denk ik, werd in alles, onbewust wss, afgekraakt terwijl ik aangaf het niet te kunnen en het moeilijk te vinden. Tuurlijk kunnen collega's helpen. Maar om ze nou alles te vragen is ook niet echt zelfstandigheid laten zien. Maar geef het wel aan. Word het doodleuk genegeerd en verder gegaan met ohh dit heb je ook niet gedaan en dit mist en dat. Mij is gevraagd een opzet tekening te maken. Heb ik gedaan. Moest nog wat controle werk doen en het dak. En de trap, maar dat is echt lastig. Blijkt dat ik het hele model ineens tot in de details moet uitwerken. Liefst vandaag nog. Dus de druk er op enzo werd me ook te veel denk ik. Alles bij elkaar.
Wat rot zeg, ook dat je zo te lezen niet echt op een fijne manier feedback kreeg. Logisch dat t je even teveel werd!
Misschien op een rustiger moment het gesprek oppakken en aangeven waar voor jou de knelpunten zitten/waar je nog onzeker in bent en graag zou bij leren. En hulp vragen is nooit verkeerd, misschien is er wel een vaste collega waarmee je fijn werkt die je aanspreekpunt wil zijn voor vragen etc?
Marije_1997 schreef:Ga m'n baas vanmiddag bellen. Moet ook van m'n moeder. Om hem alles uit te leggen. Want het speelt al langer. Het was heel druk dat begrijp ik, maar er werden planningen beloofd en in het begin werd me gezegd dat ik eerst een half jaar ging leren en dan langzaam aan eigen projecten kreeg. Maar ik werd maar gewoon om simpele vluchtplannen maken gegooid. Prima hoor, maar ga dan niet lopen janken dat ik geen gebouw in revit krijg. En zulke dingen stapelen zich op bij mij en na een tijdje word het te veel. Ben dan wel al opzoek naar iets anders omdat dit bedrijf niet bij mij aansluit en ik wil niet dat ze speciaal voor mij veranderen omdat ik m'n draai niet vind
Mars schreef:Marije_1997 schreef:Ga m'n baas vanmiddag bellen. Moet ook van m'n moeder. Om hem alles uit te leggen. Want het speelt al langer. Het was heel druk dat begrijp ik, maar er werden planningen beloofd en in het begin werd me gezegd dat ik eerst een half jaar ging leren en dan langzaam aan eigen projecten kreeg. Maar ik werd maar gewoon om simpele vluchtplannen maken gegooid. Prima hoor, maar ga dan niet lopen janken dat ik geen gebouw in revit krijg. En zulke dingen stapelen zich op bij mij en na een tijdje word het te veel. Ben dan wel al opzoek naar iets anders omdat dit bedrijf niet bij mij aansluit en ik wil niet dat ze speciaal voor mij veranderen omdat ik m'n draai niet vind
Heel goed! Je bedrijf heeft gekozen om een jong iemand aan te nemen die nog iets moet leren, dan moeten ze je dat ook bieden.
Al plannen ze maar een paar vaste momenten met ern collega dat je even een uurtje krijgt om vragen te stellen etc. Want iemand zo laten zwemmen is niet tof.
Lau schreef:Dat ik een sollicitatie heb gedaan bij een bedrijf waar ik heel graag wil werken. Binnen 24 uur zou je een mail krijgen dat je een video moet opnemen. Nu heb ik die mail nog niet.. en dat is niet erg maar ik wil er gewoon heel graag werken en wil van die stress af dat ik dat nog moet doen.
Castilja schreef:Lau schreef:Dat ik een sollicitatie heb gedaan bij een bedrijf waar ik heel graag wil werken. Binnen 24 uur zou je een mail krijgen dat je een video moet opnemen. Nu heb ik die mail nog niet.. en dat is niet erg maar ik wil er gewoon heel graag werken en wil van die stress af dat ik dat nog moet doen.
Gewoon bellen; laat je ook meteen zien dat je echt wil
Lau schreef:Dat ik een sollicitatie heb gedaan bij een bedrijf waar ik heel graag wil werken. Binnen 24 uur zou je een mail krijgen dat je een video moet opnemen. Nu heb ik die mail nog niet.. en dat is niet erg maar ik wil er gewoon heel graag werken en wil van die stress af dat ik dat nog moet doen.