Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:27

Ja is een lastige als er geen naam in de zin van relatie aangehangen wordt .

Zijn jullie a public wel een stel .
Weten mensen van jullie samenzijn ?

Tinder pleurt hier telkens uit
En mag weer opnieuw inloggen
Dan doet ie t weer even

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:03

Ja nouja we zien elkaars familie, hij heeft een aantal van mijn vriendinnen ontmoet. We doen eigenlijk alles samen. We zijn vorige week nog een weekendje weggeweest, met mijn zus en zwager op stap geweest enz.

Maar nee eerlijk gezegd vind ik dit geen fijne situatie, dat roep ik inmiddels al 3 maanden, wil hem niet pushen, maar kom op.... 5 maanden daten.. is toch niet echt heel normaal meer -O-

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:10

Stel een ultimatum dan. Nu is het net of ie jou vasthoudt maar ondertussen wel rondkijkt of er niet iets beters te vinden is. Dat wil je niet toch?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:16

Nee dat wil ik zeker niet... voelt ook een beetje als verloren tijd dan. Ik zal inderdaad een ultimatum stellen. Hij moet vanaf maandag een week naar het buitenland voor zijn werk, misschien moet ik maar voorstellen om die week eens goed na te denken en na die week een knoop door te hakken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:34

anne_bento schreef:
Nee dat wil ik zeker niet... voelt ook een beetje als verloren tijd dan. Ik zal inderdaad een ultimatum stellen. Hij moet vanaf maandag een week naar het buitenland voor zijn werk, misschien moet ik maar voorstellen om die week eens goed na te denken en na die week een knoop door te hakken.

Heel goed idee. Hoppa duidelijkheid! Zeggen dat je wilt weten waar je aan toe bent en dat je na die week wilt weten of jullie samen verder gaan (relatie) of niet. Dit is niet eerlijk vanuit hem..

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 14:32

Anne_bento, best wel een lastige situatie! Weet hij dat jij je oncomfortabel hierbij voelt? Ik snap dat je hem niet wilt pushen maar hij mag wel begrijpen hoe jij je voelt en dan mag daar ook best wel een beetje druk op komen te staan. Zou zonde zijn van alle investeringen als hij het leuk tijdverdrijf lijkt te vinden en jij daar anders over denkt.

Ik ben een beetje hopeloos. Alweer 5 weken geleden een 'blind' date gehad met iemand. Was via Tinder, ik liken omdat ik een profiel vol met paardenfoto's zag (dus niet eens een duidelijke foto), een professioneel paardensporter dus. Meer geliked uit interesse voor het paardengedeelte dan dat ik er wat in zou zien zitten want ik zei altijd, niet dezelfde hobby's want daar komt gedonder van haha. Na een kort gesprek bleek hij ook nog eens niet Nederlands(talig) te zijn :') Die dag was er een springwedstrijd in de buurt en kreeg ik een uitnodiging om mee te gaan komen kijken. Ik had die avond weinig anders te doen dus ik dacht, ach doen het gewoon (na hem geverifieerd te hebben op internet uiteraard :+ maar nog steeds geen duidelijke foto).

Ik er naartoe, op een vol evenemententerrein de juiste jongen proberen te zoeken en gevonden. Ik ben gewend om Engels te praten ivm mijn werk maar in het Engels 'daten' was nog wel even inkomen maar een half uurtje later (en twee wijntjes) werd ik wat losser. Tijdens het praten met elkaar kwam ik er achter dat hij ergens anders in Europa woonde en hier tijdelijk was voor paarden kijken maar zijn plannen om naar NL te verhuizen al waren gemaakt. 's Avonds sloot de wedstrijd af met een DJ dus eindigden we dansend en uiteindelijk zoenend op de dansvloer :=

De volgende dag vertrok hij weer naar huis en sindsdien dus niet meer IRL gesproken. Ondertussen wel al 5 weken aan het appen, bellen en videobellen tot diep in de nacht, oops! Hij zou 3 weken terug al zijn paarden op transport naar NL zetten en er zelf achteraan gaan maar door gedoe met papieren is dat nog niet gelukt maar zal dit wel snel gebeuren. Inmiddels vinden we elkaar echt behoorlijk interessant, echter mijn gevoel zegt iets heel anders dan mijn verstand hihi.

De verstandige ik zegt, wat moet je nou met zo'n man uit het buitenland? Ga toch lekker een Nederlandse jongen daten, daar val je toch op? Of minstens Nederlandstalig. Straks is hij met je voor een verblijfsvergunning, of blijken culturele verschillen toch erg tegen te vallen, of straks is hij een paar maanden in Nederland en vertrekt weer.
Mijn gevoel zegt echter dat ik het fijn vind om hem te spreken, om mijn verhalen mee te delen. We kunnen leuk over paarden praten en begrijpen elkaar daarin. We denken hetzelfde over manier van leven en hebben veel dingen gemeen. Dus het gaat ook over andere zaken dan paarden. Karakters zijn overigens wel ontzettend verschillend dus is zeker geen kopie van mezelf, wat alleen maar positief is hihi. Tevens zijn we ook volledig anders opgegroeid.

Gelukkig ben ik mezelf heel bewust van de pros en cons in deze situatie. Als een goede vriendin van mij dit situatie zou beschrijven zou ik echt zeggen; joh daar wil je toch niet aan beginnen? Enfin, ik kijk het gewoon lekker aan. Geniet van het gevoel wat het me nu geeft, lekker daten als hij zich eindelijk weer in Nederland bevindt en dan zien waar het eindigt (of begint hihi). Het feit dat ik absoluut geen zin meer heb om te Tinderen of wat dan ook zegt in ieder geval dat ik dit niet hierbij moet laten zitten.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 14:43

Ja dat weet hij wel, ik heb een poos geleden het er met hem over gehad toen gaf hij aan zeker serieus te zijn met mij en een relatie wil maar het nog te snel vond. Toen ik aangaf niet nog maanden te willen daten begreep hij dat en gaf aan dat zelf ook niet te willen.
Toen heb ik het laten rusten, en er zo'n 2/3 weken geleden opnieuw over begonnen en toen hem min of meer voor de keus gesteld, toen gaf hij aan nog steeds een relatie te willen maar het nog niet te durven en hij zou hiermee met zijn psycholoog in gesprek. Dat heeft ie nog niet gedaan tot nu toe. Hij heeft me toen gevraagd hem nog even wat tijd te geven. Hij gaf aan zich nog niet te willen binden in verband met verplichtingen die je dan naar elkaar toe krijgt. Tja, in mijn ogen hebben we die nu ook al en zo gedragen we ons ook, dus voor mij zou er niks veranderen, voor zijn gevoel blijkbaar wel. De rede dat ik hem nog steeds niet echt voor de keus heb gezet is omdat er natuurlijk ook wel in mijn achterhoofd zit dat hij dan hard wegrent en dat stiekem niet wil natuurlijk... maar doorgaan op deze manier is voor mij ook niet nog heel lang een optie :o

Wat een verhaal joh Linda_Fleur haha... klinkt in ieder geval goed en leuk, ik zou lekker afwachten hoe het loopt wanneer hij in NL is. je weet nooit hoe het loopt maar dat is ook zo als je een NL jongen gaat daten!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 15:26

Ik snap nooit zo heel goed welke verplichtingen er 'allemaal' bij een relatie komen kijken dan? En zeker niet welke zo heftig zijn (kennelijk) dat het mensen afschrikt.

Linda_fleur; wat maak jij je druk na 1x daten zeg :+
Ga gewoon wat daten als hij in de buurt is, je zit er niet meteen aan vast toch? gewoon plezier maken, de rest zie je vanzelf wel.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 15:50

Monogamie bijvoorbeeld?

Linda ik zou me ook niet zo druk maken hoor :+ Je hebt hem pas één keer gezien joh.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 15:51

_Reneee schreef:
Monogamie bijvoorbeeld?

:j :')

Overigens is dat natuurlijk geen verplichting en tegenwoordig ook niet meer standaard in relaties. Maar goed, je kan er maar bang voor zijn ja.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 16:07

Ja je hele leven dezelfde vagien bespelen is echt héél beangstigend voor sommige mannen :))

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 16:14

Klinkt goed jooproo! :D
Balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt anne_bento. Zo langzamerhand mag je het toch wel verwachten...
Spannend Linda_Fleur! Ik zou gewoon kijken waar het schip strandt! Waar komt hij vandaan dat hij een verblijfsvergunning heeft?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 16:20

Please vermijd dit onderwerp... trekt hele nare bokkertjes aan. :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 06:15

Oohh, Tinder gold is hier nu beschikbaar zegt m'n Tinder :')

Dat is dat je kan zien wie jou een like hebben gegeven. Waarom voorzie ik dan alsnog vooral inactieve account matches als je dat zij gebruiken? :P

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 07:26

_Reneee schreef:
Ja je hele leven dezelfde vagien bespelen is echt héél beangstigend voor sommige mannen :))

Andersom ook hoor... Bij mij op de buurt een stel hebben net een jaar een kindje en net hun huis klaar met verbouwen en zij is vreemd gegaan en nu zijn ze uit elkaar.
Vrouwen zijn net zo erg ;)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 08:21

Flessuh schreef:
Oohh, Tinder gold is hier nu beschikbaar zegt m'n Tinder :')

Dat is dat je kan zien wie jou een like hebben gegeven. Waarom voorzie ik dan alsnog vooral inactieve account matches als je dat zij gebruiken? :P

Nou sinds dat gold hier beschikbaar is en ik t niet aanneem ligt mijn account er constant uit
36 keer opnieuw aanmelden
Of zelfs mijn mobiel opnieuw uit en aan zetten zorgt dat ie t weer doet

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 08:59

DanielleB schreef:
_Reneee schreef:

Andersom ook hoor... Bij mij op de buurt een stel hebben net een jaar een kindje en net hun huis klaar met verbouwen en zij is vreemd gegaan en nu zijn ze uit elkaar.
Vrouwen zijn net zo erg ;)

Precies de reden dat ik de relatie met mijn ex heb beëindigd hoor. Ik wil ook niet mijn hele leven dezelfde fluit.

Tinder knalt er bij mij ook steeds uit. Het is zo'n klote app.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 11:41

Komt misschien ook wel dat mensen van nature helemaal niet zo monogaam zijn als dat voorgesteld wordt .
Kom in mijn omgeving steeds meer koppels tegen die een " open " relatie hebben en dus vreemdgaan met toestemming
Of die swinger party s afgaan .

Het is maar wat je wil zelf .

Ik ben niet direct voorstander van delen wat van mij is . Zeker niet als het een goeie is ;-)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 12:29

Je kunt er ook nog voor kiezen dat hij niet mag delen maar jij wel :D

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:16

_Reneee schreef:
Je kunt er ook nog voor kiezen dat hij niet mag delen maar jij wel :D

Wat slecht }>

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:29

Er zijn mannen die daarop kicken, ideaal!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:49

Ohhh. Cuckold! JA! Ik ken iemand die daar op afgestudeerd is....

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:53

Dankjulliewel voor de geruststellingen, ik neem dingen inderdaad altijd veel te serieus :=

Probleem is dat ik in de 3 lange relaties die ik heb gehad de eerste 3 maanden hopeloze verliefdheid ervaarde, het vlammetje daarna snel dooft en ik er na veel langere periode pas achter kom dat ik al die tijd heel veel concessies op mezelf aan het doen was en er al veel eerder mee had willen stoppen. Verklaart dat mijn angst?

En inderdaad eens, mensen zijn helemaal niet zo monogaam als wordt voorgesteld. Ik zou alleen ook ontzettend moeite hebben me delen en me daar ook enorm onzeker over gaan voelen. Dus ik houd het liever bij 1tje O:)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 20:34

Afgelopen maandag weer is een date via Tinder gehad.

Een dikke week, echt leuk en intensief contact met haar gehad en afgelopen maandag dus een date gehad.
Het klikte echt leuk op Tinder/Watsapp, maar dan blijkt maar weer, dat je het past weet of het klikt, als je elkaar face too face ziet.
Jammer genoeg was er geen klik/vonk bij ons allebei, ondanks dat ze kwa uiterlijk/figuur echt wel mijn type was.

Het blijft toch wel een nadeel van het online dating gedoe. Je weet pas of het klikt, als je elkaar in real life ziet.

en dur maar weer :')

*kruipt weer onder zn steen*

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 22:56

Jammer Pieter!

Ik heb zelf nog nooit gehad dat het via de app wel echt klikte en in het echt niet. Alle keren was er in het echt ook een vonk, vonden we elkaar leuk.